Levyraati (arvostele ensin edellinen kappale, sitten uusi arvosteluun)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kanttan
  • Aloitettu Aloitettu
Vanhana Pink Floydin fanina automaattiset :5:

Tää on jotain rasviksen linkkaamaa häirikkömusaa mikä jäi soimaan päähän. Huikeita biisien nimiä...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä nyrkkitappelu ansaitsee :4:-. Hyvin tehtyä suomalaista punkkia tai punkrokkia, joka ei kyllä pääse oikeuksiinsa yhtä hyvin kuin livenä.
Sitten tällästa koko kansalle tuttua :

Yks kovimpia levyjä mitä koskaan tehty. Sellasta musaa, mitä kukaan ei koskaan ole kyennyt jäljittelemään edes alkeellisesti. Uniikkia,ainutlaatuista yms. Tätä kun pääsis vielä joskus näkeen livenä, mutta taitaa olla turha toivo.

En tiiä missä on vika, mutta välitön "korvat itkee verta" ja vitutus tulee, kun kuuntelee ko. bändiä. Ihan sama mitä biisiä yrittää niin ei lähde niin ei. Liekkö se tuo laulajan ääni sitten. Saman tilanteen aiheuttaa Nirvana ja Red hot chili pepperssi. :urjo:

Mutta tästä teille Ruotsalaista Industrial metallia..

En tiiä missä on vika, mutta välitön "korvat itkee verta" ja vitutus tulee, kun kuuntelee ko. bändiä. Ihan sama mitä biisiä yrittää niin ei lähde niin ei. Liekkö se tuo laulajan ääni sitten. Saman tilanteen aiheuttaa Nirvana ja Red hot chili pepperssi. :urjo:

Mutta tästä teille Ruotsalaista Industrial metallia..

Aika jämäkkä soundi, mutta vokalisti ei ollut ihan samaa tasoa. Ei ehkä maailman kekseliäin biisi, mutta sellainen perustuuttaus. Annetaan Fjeär Fjäctörylle :3: -

Tätä länsinaapurin tuotetta olen tainnut tarjota aiemminkin:

Pelimusiikki toimii mulle ainoastaan peleissä. Jos ne irroitetaan pelistä ja pistetään muuten vaan soimaan niin fiilis katoaa täysin... Kiva melankolinen tunnelma tässä sentään oli. Osaisin arvostaa varmaan enemmän jos olisin pelannut kyseistä peliä. :2:

Vähän erilaista rokkia seuraavaksi. Kielestä tulee taas sanomista, mutta mä olen jo niin ehdollistunut sille että nämä biisit olisi paljon tylsempiä englanniksi laulettuina...

Vähän erilaista rokkia seuraavaksi. Kielestä tulee taas sanomista, mutta mä olen jo niin ehdollistunut sille että nämä biisit olisi paljon tylsempiä englanniksi laulettuina...

Tuo nyt ei oikein kolahtanut. Tavallaan ihan jees, mutta jotain jää puuttumaan, että jaksaisi enemmän kuunnella. Kielellä ei minusta niin väliä, jos se sopii biisiin muuten hyvin. Pistetään :2:

Tuosta seuraavaa:

Waylon ei iskenyt hissi bluesia minulle :2:

Kokeillaas hieman talenttia itselle uppoaa vaikka salilla John Mayerin musa.
Bluesia tämäkin periaatteessa on.

Treenimusaksi, whaat (siis jos "salilla" tarkoittaa treenaamista)?! Ehkä hathassa toimisi.:) Tai muussa aktivismissa kliimaksia kohti hiivittäessä. Alusta on pakko antaa nolla - liian hillittyä, hissi juuttunut aulaan, loppu kallistuu neloseen. Kokonaisuus lopun avulla: :2:1/2

Jatketaan blöössillä. Rakkauslaulu.
[video]http://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0CCkQ3ywwAA&url=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3D6U32OL1WJ_M&ei=TJTIVK7xBYmAzAP2zoLACg&usg=AFQjCNEO9amlcEdFNsIriFYTEzzZZ1vD1w&bvm=bv.84607526,d.bGQ[/video]

Still a better lovestory than twilight, ajatonta mahtavuutta, sekä slayerin kovin biisi mun kirjoissa. Niin raskas biisi, että kumoaa painovoiman. Täydellistä treeni musaa.

Ei tuo ihan raskainta Slayer-sarjaa edusta. Hyvää ja taattua jytää. Noissa sooloissa kun olisi jokin järjen häivähdys, edes etäinen.:)
:4:

Nyt on muuten Teppo ihmeissään?!

Haha, valehtelematta nauroin ääneen, kun laulu alkoi :D Ihan hirveät soundit ja ehkä top 5 huvittavinta death-korinaa kautta aikain. En tiedä, miten ja missä mielentilassa tällaista pitäs kuunnella, mutta ei se ainakaan vakavalla naamalla onnistu. Puolitoista tähteä heittämällä lisää tuosta komiikasta, olkoon sitten tahatonta tai ei. :2: ja puolikas.

En tiedä kiinnostaako kitarainstrumentaalikamakaan oikein suurta yleisöä, mutta tässä nyt ainakin tasokkaasti soitettua sellaista, ja itse olen onnistunut väistelemään tätä viime aikoihin asti.

Hyvän kuuloista sahausta. Kitarasoundit oli omaan makuun varsin hyvät. Laulukin meni ainakin tuon biisin osalta, en tiedä kävisikö levymittakaavassa puuduttavaksi kun en ole sen enempiä Overkilliä kuunnellut. Tälle biisille kuitenkin :4:

Pistetään arvosteluun itselle uusi tuttavuus. Varsin groovaava kipale ainakin omaan makuun.

Biisi nyt ei niin kummoinen ollut mutta pari pistettä siitä että Kirka on taipunut tuon tyyliseenkiin. :2:

Sitten Awolnationia:

Joo ei. Tosi tylsä biisi joka ei oikein lähteny käyntiin kunnolla. :1:

Sit taas vähän toisenlaista musaa

Joo ei. Tosi tylsä biisi joka ei oikein lähteny käyntiin kunnolla. :1:

Sit taas vähän toisenlaista musaa

Hyvää kunnon raakaa mättöä, sopii hyvin treenimusaksi :3:

Tähän väliin vaikka tämmöistä:

[video=youtube_share;-v67LpSz6Ck]http://youtu.be/-v67LpSz6Ck[/video]

:3: Musiikista ei löydy oikein mitään vikaa ja on kaikin puolin hyvä, mutta ei oikeastaan iske millään tapaa.
Lyhyttä ja ytimekästä seuraavaksi.

Ihan jees. Välillä tota mielellään kuuntelee, mut tää biisi oli ehkä tässä mielentilassa turhan ykstoikkonen. :3: ja puoli siitä että sai kuitenkin pään notkumaan.

Ku tuolla näköjään oli aiemmin tuo Awolnationin Sail, ni laitetaas siitä (omasta mielestäni) huomattavasti parempaa cover versioo seuraavaks:

Alkuperästä en oo kuullu, enkä tän jälkeen haluakkaan. Kamalaa nyky metallia, mikä ei erotu mitenkään edukseen. :1: & puol.
En jaksa innostua oikee mistää musiikista mitä nykypäivänä julkastaan, mut tää oli todella positiivinen yllätys. Kenties koko 2000-luvun paras metal levy IMO.

10-

Nyt kutittelit herkkää aluetta. Mottoni on ollut ja tulee aina olemaan " Practice What You Preach ". Tämäkin on loistava kappale ja timanttinen levy, vaikka uutta tuotantoa onkin!

Kiitos Vaginaattorille hyvästä valinnasta! Sitten lauantai-iltaan jotakin kotimaista herkkää...Rippiä vaan sinne Wallille! Piinattu Nero olit, eipä muuta!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom