Levyraati (arvostele ensin edellinen kappale, sitten uusi arvosteluun)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kanttan
  • Aloitettu Aloitettu
No yritin, yritin ihan oikeasti :D Oon aina vihannut tätä bändiä eikä näköjään auta vaikka kuinka avoimin mielen yrittäisin kuunnella sellaista biisiä jota en ole vielä kuullut. Aivan yhtä ärsyttävää tämäkin on. Eniten tökkii tuon laulajan ääni, aivan hirveä! Jos joku muu olisi laulamassa niin saattaisin pystyä keskittymään itse biisiinkiin paremmin. Nyt se ei vaan onnistunut. :1:

Mä en tuo nyt mitään uutta tähän ketjuun kun tämän tyylistä olen laittanut tänne varmaan monesti jo, sattui vaan soimaan parhaillaan eikä muutakaan tullut mieleen. Mutta mun asteikolla tämä on nyt aika melodista kamaa...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Perus metallimättöä, sanoista ei saa selvää. :0:

4+

Paskaa. Lopeta trollaaminen :D Plussa yrityksestä ja muistoista...Sitten uutta musikkia ála mr.positive...

A4-mallinen Manson-siivu, hyvässä ja pahassa. Välillä rokkaa, välillä ei. :3:+

Kun tuossa kyselit, niin ideana on ensin arvostella edellinen biisi, ja sitten postata uusi. Tää pitäs editoida ihan oikeasti tohon ketjun otsikkoon. Voisko esim. pyssy tehdä?

Kun tuossa kyselit, niin ideana on ensin arvostella edellinen biisi, ja sitten postata uusi. Tää pitäs editoida ihan oikeasti tohon ketjun otsikkoon. Voisko esim. pyssy tehdä?

Laitoin Vaginaattorille jo ohjeet vierailijaviestillä. Jos ei ehdi modaamaan, niin poistan viimeisimmän biisin. Muutetaan sen verran toki nyt otsikkoa.

-Vähän turhan perus rockia omaan makuun, mutta enpä tämän tyylistä musiikkia pahemmin kuuntelekkaan.
Plussaa soundeista, joissa vivahdus 90-luvulta.:2:

Täs vähä keskivertoa eksoottisempaa UG metallia: Instrumentaalisesti erittäin seksikästä :kuola:. PS. must noi vokaalit on eeppiset ;)

9

Hienostihan se postaaminen onnistui ja vielä laatumusiikkia! Kuulijallekkin hiukan haastetta. Tykkäsin kovasti. Sopii tähän vuodenvaihtumisen paukkeeseen hyvin. :thumbs:

Sitten hiukan rauhallisempaa uuden vuoden vaihtumiseen...Marty Friedmanin soitantaa on aina ilo kuunnella...On se vaan saatanan kova...

9

Hienostihan se postaaminen onnistui ja vielä laatumusiikkia! Kuulijallekkin hiukan haastetta. Tykkäsin kovasti. Sopii tähän vuodenvaihtumisen paukkeeseen hyvin. :thumbs:

Sitten hiukan rauhallisempaa uuden vuoden vaihtumiseen...Marty Friedmanin soitantaa on aina ilo kuunnella...On se vaan saatanan kova...

Tykään :hyvä: --> :4:
Sit vauhti "hammondii":rock::rock:

Tykään :hyvä: --> :4:
Sit vauhti "hammondii":rock::rock:

9-

TOIMII, kuten se kuuluisa junan vessa. Hyvä pössis tässä ja vauhdilla! Seuraavaksi hiukan erilainen Bläkkis video :)...Ei sen aina tarvitse olla niin vakavaa. Biisi on toki aivan törkeän kova...

Black metallia en biisistä löytänyt ja alun tylsän teatraalisuuden sekä varsin turhan sweeppailuspedeilyn jälkeen tuleekin ihan mukiinmenevää riffittelyä. Yhteenvetona paikoin melodiset/-core tyyppiset veivailut laskee arvosanaa, mutta pari kovaa riffiä puolestaan nostaa sitä. :3:

Jatketaan...

Kerran rässi perunoiden makuun päästiin, ni suolaan tällä Modernia, mutta oldskool meininki. 2:42 Tom Aray jr ;D. Diggaan todella paljon ja niitä harvoja bändejä nyky scenessä, mitä arvostan yhtä paljon kun vanhoja klassikoita. Suosittelen jos pitää thrashista joka sisältää lukuisia koukkuja & instrumentaalisia orgasmeja ;D.

Harvemmin tulee Thrashia nykyään kuunneltua, mutta tuosta löytyi kyllä hyviä rummuttelu ym. koukkuja. Ja kieltämättä hyvä Angel of Death kiljaisukin sieltä irtosi :D Pistetään sille :4:

Tuosta sitten seuraavaa, hauska kuunnella tällaista rallattelua välillä:

Ai :confused: käyttäjänimestäs vois päätellä ihan toista, mut eipä munkaan käyttäjänimi vastaa todellisuutta kauheen tarkasti :lol2:
Ainakin omaperänen tämä blackmoren projetki tosiaan on, tai sit en vaan oo kartalla tällasen musiikin(renesanssi folk-poprock:D?) yleisyydestä. Olin kyllä nimestä tietonen ja tiesin että ritchien joku bändi, mut en kyl muistanu et näin eksottiisella polulla liikuttiin.
Sopis johki keskiaika messuille, tai johki seikkailu leffaan tyylii lord of the rings, mut ei kyl itelle uppoo ainakaan musiikillisena nautintona(Ehkä musamakuni on vain liian ykstoikkonen). Kokonaan kuuntelin silti toki.:2:

Suolataan taas samoilla aineksilla: Täs biisis on jtn sellasta, mitä nykypäivänä ei tulla koskaan enää tuottamaan. Ennen oli musiikissa aitoa intohimoa ja tunnetta, nykyään LÄHES kaikki on niin keinotekoista räpellystä :itku:

Haha. Vähän monipuolisemmin tulee nykyisellään musiikkia kuunneltua, ei jaksa hullua paahtoa koko ajan kuunnella. Sitten tuohon Purpleen, niin sehän toimii aina. Itse kanssa haikailen tuollaisten biisien perään, vaikka ne onkin tehty paljon ennen omaa syntymää :D Purplelle :5:

Ja tuosta tulikin tämä Purplen alkuperäisbasisti Nick Simperin bändi mieleen:

Ihan kivaa rokkia. Hyvin meni taustalla vaikken tästä mitään sen kummempaa saanut irti. Jotain jäi puuttumaan vaikka normaalisti tykkäänkin tällaisesta musiikista. :3:

Lisää rokkia, mun suosikki.

Hurrit ne sitten osaa tän 70's retroilun, :4:. Oon kyllä kuullu tän biisin aika monta kertaa.

Sitten lisää rokkia länsinaapurista, kun en nyt muutakaan keksinyt.

Perushyvää oldschool-rokkia, 8+

Ja tästä sitten seuraavaa:

Strapping young lad oli parhaimmillaan loistavaa musiikkia, mut tätä devinin sooloa en oo ikinä ymmärtänyt. Todella tekotaiteellista paskaa näin kauniisti sanottuna. :1:

Pistetääs vähän erikoisempaa settiä :D: Elikkä kyseessä mun ja kaverin versio tästä ajattomasta klassikosta. Meikä rummuissa(sekä alun psykoottinen intro laulu) ja kaveri basso/laulu/kitara.

8

Armeijakaverini kehusanoin taas : Ei vitumpaa paskaa. Positiivinen yllätys. Ajattelin, että mitäs täältä nyt on tulossa. Tykkäsin laulajan äänestä. Kyllähän koko porukka rytmissäkin pysyi...

Coverilla jatketaan, vaikka moni luuleekin tämän olevan alkuperäinen. Paras versio kuitenkin IMO.

Ei Jimille :4: vähempää voi antaa. Ja tälläi pienessä pöhnässä kuulostaa vielä tavallistakin paremmalta.

Sitten biisi yhdeltä meikäläisen lempparilevyistä, en muistaakseni ole tätä laittanut aiemmin.

Fates Warning - We Only Say Goodbye

Ei Jimille :4: vähempää voi antaa. Ja tälläi pienessä pöhnässä kuulostaa vielä tavallistakin paremmalta.

Sitten biisi yhdeltä meikäläisen lempparilevyistä, en muistaakseni ole tätä laittanut aiemmin.

Fates Warning - We Only Say Goodbye

Höh: Vaikka kuinka yritin, niin ei vaan lähtenyt. Tämä jäi valitettavasti jotenkin vain sarjaan--> Ihan Kiva...Muistutit kuitenkin toisesta aikalaisesta, jota ei ole vähään aikaan tullut kuunneltua!!!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom