Levyraati (arvostele ensin edellinen kappale, sitten uusi arvosteluun)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kanttan
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
:4: Tää oli Hiton hyvä! Kiva riffi ja mahtava soolo.

9

kiitettävää jytinää lauantai-illan ratoksi. :thumbs:. Tykkäsin kovasti...Kello, kun huitelee kohta puoliyötä: Niin laitetaan sitten vähän rankempaa materiaali. Kaikki ei tykkää. Mutta osa kovasti...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ei ole tuo tuommoinen karjunta oikein ikinä iskenyt. Tarttuva jytinämusa on ihan OK mutten vaan sitä nykyään enää välitä kuunnella. Biisin sanoma tuli kyllä esille. :1:

Laitetaas sarjamurhaajametallin ystäville kotimaista matskua. Kandee kuunnella ennen nukkumaanmenoa.

SOAD - Mind :4:½. Olinkin jo unohtanut kuinka hyvä SOAD onkaan. Ja muistelen kyllä kuulleeni siltä jonkin kappaleen rockiltakin.
Seuraavaksi kevyttä sunnuntairokkia.

Tää on just niin haastavaa musiikkia, että mun pitäis olla just oikeessa mielentilassa,kuppi teetä & makuu asento, että saisin kaiken irti ja pääsisin tän musiikin ''maailmaan'' täysin.
Ei tästä mitään pahaa pysty keksiä näin äkkiseltään. Täydellistä musaa ainakin jos harrastaa meditaatiota. Instumentaalisesti kaunista, mutta ei mikään helppo bändi analysoida äkkiseltään. Koska tällanen musa herättää ihan erilaisia tunteita kuin yksiselitteisempi musiikki. Tekotaiteellisen paskan ja nerokkuuden raja voi olla häilyvä, mut se jääkööt nähtäväksi jos joskus tutustun tähän bändiin paremmin. Toistaseks siis :4:. Jaksatko suositella jtn. toolin levyä jos haluisin tutustua heidän musiikkiinsa?

Jtn hypnoottisen lumoavaa. Suomalaisen musiikin vihaajana täytyy todeta, että tämä on aivan VITUN hienoa, ja en vieläkään usko korviani että tulee samasta maasta. 4:13 :kuola: musiikillinen opiaatti basson muodossa.

:4:½ Kingston Wall toimii kutakuinkin aina. Toolilta diggasin kauan eniten Lateraluksesta. Sitten taas valtavirtaa kohden:

Jostain syystä mä siedän Serj Tankianin sooloprojektia enemmän kuin SOAD:ia. Tuo sen sooloprojekti on vähän simppelimpää niin ehkä siksi, mä en ole mahdottoman kokeellisen musiikin ystävä. Serjillä on kiva ääni ja kuuntelisin kyllä jos musiikki olisi lähempänä sitä mistä mä tykkään. Tämä biisi on ihan kiva, mutta vielä jäi jotain puuttumaan... :3:

Akustista musiikkia tähän väliin. Yksi eniten soineista bändeistä mulla, aina kun en keksi mitä kuuntelisin niin pistän tämän soimaan, toimii aina.

Akustista musiikkia tähän väliin. Yksi eniten soineista bändeistä mulla, aina kun en keksi mitä kuuntelisin niin pistän tämän soimaan, toimii aina.

Uppoaa kyllä tuollainen neofolk tyyppinen musa. Uusi bändi itselle ja täytyypä ottaa kuunteluun. :4:

Jatkan samalla linjalla ja omalla suosikilla

Oikein tunnelmallista, vaikka ei musiikillisesti mun tyyliä ollenkaan. Heti tuli Vikings-sarja mieleen. :) Niin tosiaan :3: tolle Metalhammerin biisille.

Nyt on taas joku Bowie-vaihe, varsinkin noi vanhemmat levyt missä on Mick Ronson putoo hyvin.

Oikein tunnelmallista, vaikka ei musiikillisesti mun tyyliä ollenkaan. Heti tuli Vikings-sarja mieleen. :) Niin tosiaan :3: tolle Metalhammerin biisille.

Nyt on taas joku Bowie-vaihe, varsinkin noi vanhemmat levyt missä on Mick Ronson putoo hyvin.

9

olisi pyhäinhäväistystä antaa tuolle D.B.lle jotakin muuta, kuin kiitettävä!!! Sitten jatketaan saman vuoden tuotannolla. J.J, annappa palaa. Tuossa äänessä on "sielu mukana" :) On se vaan kaikkien aikojen "rock´n roll mimmi"...

Jee, hippirokkia! Toimii mulle aivan täysillä. Välillä tuntuu että olen syntynyt aivan väärälle vuosikymmenelle kun parasta musiikkia on tehty silloin kun mun isovanhemmat oli kohderyhmänä. Woodstock 1969 -bändilistaa selatessa iskee valtava kateus. Olisin ollut tuolla kuin kotonani. :4:

Tässä toinen ihana nainen.

No huh! Hieman luotaantyöntävä nimi ja levynkansi bändillä, pelkäsin että mitä sieltä tulee. Mutta tällä kertaa ei ollut aihetta pelkoon, aivan pirun kova! Thrashia tämä ilmeisesti oli, ei tosin mitään kikkailua vaan hyvinkin simppeliä meininkiä joka on vaan hyvä asia. Meni kylmät väreet kuunnellessa, nuo rummut... :kuola: :5:

Lisää runttausta, vaihdoin vaan genreä.

Tää on multa jo kehu, jos sanon, että tää Kriegsmaschine oli vähemmän paska kuin odotin. Soundit vähän tunkkaiset omaan makuun, samoin laulutyyli ei ominta, mutta menossa ei ollut sen suurempaa vikaa. Siellä oli jotain ihan maukasta riffiä seassa, ja kaikkinensa ihan toimivaa poljentoa. Kohtuullisen pitkästä kestosta huolimatta pystyi kuuntelemaan melko kivuttomasti, niin pitää tuolla varovainen kolme ja miinus antaa :3: -

Mennään nyt vanhalla sitten. Vähän erikoisbiisi. Bonuksena saa nimetä leffan, jossa biisi on kohtuu hyvin esillä.

Tää on multa jo kehu, jos sanon, että tää Kriegsmaschine oli vähemmän paska kuin odotin. Soundit vähän tunkkaiset omaan makuun, samoin laulutyyli ei ominta, mutta menossa ei ollut sen suurempaa vikaa. Siellä oli jotain ihan maukasta riffiä seassa, ja kaikkinensa ihan toimivaa poljentoa. Kohtuullisen pitkästä kestosta huolimatta pystyi kuuntelemaan melko kivuttomasti, niin pitää tuolla varovainen kolme ja miinus antaa :3: -

Mennään nyt vanhalla sitten. Vähän erikoisbiisi. Bonuksena saa nimetä leffan, jossa biisi on kohtuu hyvin esillä.

En ole tämmöisestä musiikista enkä reggaesta oikein ikinä tykännyt kauheasti. Hyvin laihoiksi jäi valitettavasti sävärit tään biisin kohdalla. :1:

Tulin tuossa edellisellä sivulla sanoneeksi että en niin paljon tykkää karjunnasta mutta eihän se nyt kaikki niin huonoa ole. Kotimaisen metallin ystävät varmaan tietää bändin.

Hyvin paljon Death-fiilistä tässä. Death on kova joten toimii tämäkin. Vokaalit on juuri sellaiset kun death metallissa kuuluukin olla. Biisikin toimii, hyvät riffit indeed. Pitää tutustua tähänkin paremmin. :4.

Uutta Mardukia :rock:

Nyt päästiin asiaan. Death on niitä harvoja orkestereita joiden tuotantosarja alusta loppuun on lähes täydellistä. Hieman kirvoitti aikoinaan mieltä se että ekan kahden nerokkaan levyn jälkeen saundia hiottiin progemaiseksi sekä melodisemmaksi, mutta noista ajoista on onneksi viisastuttu. Progekauden levyt uppoaa nykyään siinä missä alkukauden paahto. Ainoastaan viimeisin lätty oli pienoinen pettymys. Mutta yksi musiikkimaailman totuuksista on se että Leprosy lätty on kaikkien aikojen täydellisin musiikkiteos. Tälle biisille kuitenkin 4½/5

Jos Ruotsin Malmö on menetetty tapaus, niin sopii kuitenkin muistaa että ysärillä siellä oli antaa näinkin hyvää muzaiikkia:

Haha. Tää laulaja on varmaan ottanut Remulta laulutunteja. Samanlaista kohkaamista, mistä ei ota mitään selvää. Soittopuoli sen sijaan yllätti positiivisesti. Katoin tota levynkantta jo sillä asenteella, että tän on pakko olla hirveetä paskaa, mutta soiton puolestahan tuo oli tiukka repäisy. Tuli itse asiassa Hauntedin yksi biisi mieleen heti tosta riffistä. Jos toi laulaja ei olisi huvittanut niin paljoa, olisi voinut antaa korkeampaakin arvosanaa, mutta tiputetaan nyt kolmeen ja miinukseen. :3: ja miinus.

Tässä se Hauntedin biisi.

Miun sydämmeni itkee verta.Rakastan bändiä mutta tässä on aivan väärä laulaja.Aino oikea laulaja minulle on Aro!Tämä The Haunted on suorastaan silkkaa paskaa :D :1:

Tähän Kholdin uutukaiseen olen vasta viimeaikoina tutustunut paremmin ja oikein makoisaltahan tämä maistuu.

Sulta tulee jatkuvasti tasaisen hyviä biisejä mutta kuunteletko sä muuta kun death metallia? :D Tykkäsin tästäkin biisistä. Ei ihan perinteisintä death metallia, jänniä juttuja taustalla. Hyvä vokalistikin jälleen kerran. En oikein muuta osaa sanoa, tasaisen toimivaa! :4:

Jotain ihan uutta tähän väliin, sci-fi blackia!

Ded Kennedy sekavaa mölyä yksi pojo

Tässä taito melodiaa sointua olkaas hyvät

David Gilmour antaa kitaran laulaa (vanhan jermut tunnistaa hepun Pink Floid soitin ja lauluyhtyeestä)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom