:4: Tää oli Hiton hyvä! Kiva riffi ja mahtava soolo.
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
:4: Tää oli Hiton hyvä! Kiva riffi ja mahtava soolo.
Tää on just niin haastavaa musiikkia, että mun pitäis olla just oikeessa mielentilassa,kuppi teetä & makuu asento, että saisin kaiken irti ja pääsisin tän musiikin ''maailmaan'' täysin.
Ei tästä mitään pahaa pysty keksiä näin äkkiseltään. Täydellistä musaa ainakin jos harrastaa meditaatiota. Instumentaalisesti kaunista, mutta ei mikään helppo bändi analysoida äkkiseltään. Koska tällanen musa herättää ihan erilaisia tunteita kuin yksiselitteisempi musiikki. Tekotaiteellisen paskan ja nerokkuuden raja voi olla häilyvä, mut se jääkööt nähtäväksi jos joskus tutustun tähän bändiin paremmin. Toistaseks siis :4:. Jaksatko suositella jtn. toolin levyä jos haluisin tutustua heidän musiikkiinsa?
Jtn hypnoottisen lumoavaa. Suomalaisen musiikin vihaajana täytyy todeta, että tämä on aivan VITUN hienoa, ja en vieläkään usko korviani että tulee samasta maasta. 4:13 musiikillinen opiaatti basson muodossa.
Akustista musiikkia tähän väliin. Yksi eniten soineista bändeistä mulla, aina kun en keksi mitä kuuntelisin niin pistän tämän soimaan, toimii aina.
Oikein tunnelmallista, vaikka ei musiikillisesti mun tyyliä ollenkaan. Heti tuli Vikings-sarja mieleen. Niin tosiaan :3: tolle Metalhammerin biisille.
Nyt on taas joku Bowie-vaihe, varsinkin noi vanhemmat levyt missä on Mick Ronson putoo hyvin.
Tää on multa jo kehu, jos sanon, että tää Kriegsmaschine oli vähemmän paska kuin odotin. Soundit vähän tunkkaiset omaan makuun, samoin laulutyyli ei ominta, mutta menossa ei ollut sen suurempaa vikaa. Siellä oli jotain ihan maukasta riffiä seassa, ja kaikkinensa ihan toimivaa poljentoa. Kohtuullisen pitkästä kestosta huolimatta pystyi kuuntelemaan melko kivuttomasti, niin pitää tuolla varovainen kolme ja miinus antaa :3: -
Mennään nyt vanhalla sitten. Vähän erikoisbiisi. Bonuksena saa nimetä leffan, jossa biisi on kohtuu hyvin esillä.