Levyraati (arvostele ensin edellinen kappale, sitten uusi arvosteluun)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kanttan
  • Aloitettu Aloitettu
^Ei kiitos! :0: :D

Itävallan pojilta uutta matskua!
BLOODSUCKING ZOMBIES FROM OUTER SPACE - RADIO ACTIVE

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jaa eipähän oikein kolahtele tämän kaltainen renkutus :1:

Muutama vuosi sitten yksi lempi bändeistäni mutta nyt jäänyt kuuntelu hieman vähemmälle.
Mutta loistavahan tämä edelleen on.

Nostetaan ketjua, before the dawn on aina kova, :4:
Uus tuttavuus, kun satuin bongaamaan uuden musavideon juutuupista. Tässä linkki pelkkään audioon (aika puuroa), ja sen alla koko musavideo jonka katsomista suosittelen mielummin(HD, intro kestää jonkin aikaa). Aika kova biisi(cover), itselle ei oo tuo uudempi FFDP iskenyt mutta vanhemmasta kamasta oon tykännyt, ja tä biisi on vähän paluu sinne päin, toimii.

^ Ihan jees coveri. Joltain osin jäi vähän ontoks. :3:

Laitetaan seuraava lyriikoilla, koska ne on niin timanttia.

Herää kysymys, että miten joku suomalainen, valkoihoinen perustallaaja pystyy samaistumaan noihin nigga/dope ghettolyriikoihin? En minä ainakaan. Ja kun tuossa musassa ei mitään muuta kuunneltavaa ole kuin noi lyriikat, niin toisen säkeistön kohdalla oli katkaistava. Jälleen kerran voi kuitenkin todeta, että oon ihan väärä ihminen arvostelemaan tän tyylistä musaa, mutta menköön nyt, kun sattui eteen. :1:

Seuraava bändi tuli ihan puskista mieleen päivällä. Näitä veivattiin joskus yläasteella musiikin tunnilla.

Herää kysymys, että miten joku suomalainen, valkoihoinen perustallaaja pystyy samaistumaan noihin nigga/dope ghettolyriikoihin? En minä ainakaan. Ja kun tuossa musassa ei mitään muuta kuunneltavaa ole kuin noi lyriikat, niin toisen säkeistön kohdalla oli katkaistava. Jälleen kerran voi kuitenkin todeta, että oon ihan väärä ihminen arvostelemaan tän tyylistä musaa, mutta menköön nyt, kun sattui eteen. :1:

Seuraava bändi tuli ihan puskista mieleen päivällä. Näitä veivattiin joskus yläasteella musiikin tunnilla.

:3:

Menisi taustalla, mutta... Aika keskitasoa omassa lajissaan. Ei oikein erotu.

Mitäs sanotte tästä?

Toimii! Suurena death metal fanina ei tästä voi kuin nauttia. Ehkä kuitenkin kertakuuntelulla vielä se kovin potku jäi kokematta mutta annetaan silti :4:

Jatketaan sitten mielestäni viime vuoden kovimman metallijulkaisun avausbiisillä:

Ehkä vähän tylsäksi jäi... jotenkin vaan niin perusheviä, ettei oikein iske. :2:

Sitten tällaiselta italialaiselta progebändiltä:

Olin jo valmistautunut teilaamaan Metallican uutuuden, mutta tuo oli oikeastaan aika hyvä raita. Ehkä vähän venytetty siihen maagiseen 8+ minuuttiin, mutta ei silti hassumpi. :3:

Tämä taas ei auennut mulle. Tykkään progressiivisesta musiikista tiettyyn pisteeseen asti, mutta tässä mentiin jo yli mun ymmärryksen. En vaan saanut oikein mitään irti. Ennemmin kuitenkin tätä siedän kun radiopoppia yms. :2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom