Levyraati (arvostele ensin edellinen kappale, sitten uusi arvosteluun)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kanttan
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olen tiennyt tämän bändin jo pitkään, mutta koskaan en ole "ehtinyt" tutustua kunnolla. Hyvä biisi tämä, hienot melodiat ja loistava vokalisti. En yleensä tykkää kosketinsoittimista tällaisessa musiikissa, mutta tässä biisissä ne ei niin häirinneet. :4:

Niin ja kiitoksia, tai jotain :D Hieno musiikkimaku sulla :rock:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Olen tiennyt tämän bändin jo pitkään, mutta koskaan en ole "ehtinyt" tutustua kunnolla. Hyvä biisi tämä, hienot melodiat ja loistava vokalisti. En yleensä tykkää kosketinsoittimista tällaisessa musiikissa, mutta tässä biisissä ne ei niin häirinneet. :4:

Niin ja kiitoksia, tai jotain :D Hieno musiikkimaku sulla :rock:

Hieman liian "synkkää" omaan makuun, mutta :2: kuiteski.
Sitten Italo-metallia

:2: Alku oli kyl ihan lupaava, mut jotenkin jäi vähän vaisu sekä sekava fiilis tuosta biisistä.

Mut tähän väliin jotain aivan muuta

Tykkäsin! Alkupuoli mukavan leppoisaa ja lopun vähän rivakampi tempo jätti hyvän maun. :4:

Vähän samanlaista:

:1:
Ei toiminut tämä kyllä yhtään. Laulajan ääni ärsytti ja tuo loppupuolen "breakdown" oli todella mielikuvitukseton.

Tykkäsin Alcestista kovastikin aikanaan. Vanhempi materiaali on parempaa, uudemmasta en oikein välitä. Tuo biisi on vielä ihan hyvä, vaikkei kuulukaan mun suosikkeihin. Alcest olisi saanut pysyä vähän raskaampana. :3:

Lupailuja nummiseikkailuista mutta syvälle mörkömetsään taisi polku viedä. Amorphis on aina Amorphis :4:

Uudesta Lost Society-levystä maistiaisia:

Yllätti positiivisesti, ja jaksoin jopa kuunnella täysin alusta loppuun. Ei osannut odottaa näinkään hyvää kun noi muusikot itse näytti niin gay-henkisiltä. Arvosanaksi antaisin 3,75/5.

Tossa seuraavalle tämmönen klassikko

Niin, kai nää jonkin sortin klassikoita on. Henk. koht. en oo vaan koskaan syttynyt sen suuremmin. Ihan hauskat sanat ja varmaan sopii johonkin jätkäporukan saunailtaan, mutta en kyllä himassa kuuntelis :2:

Sit hyvän tuulen musaa 90-luvulta. Jos joku haukkuu, niin se erotetaan maailmasta.

Päätin etten arvostele kun "hyvän tuulen musa" ei ole oikein mun juttu, enkä olisi uskaltanut haukkuakaan :D Kuuntelin kuitenkin, eikä tämä nyt niin mahdottoman huono ollut. Paljon parempi kuin se radiossa puhkikulutettu hitti näiltä. En mä tätä silti itse kuuntelisi, sori... :2: ja puoli.

Varmaan Sodomin paras biisi. Oon itekin linkannut ton tänne 2 kertaa jo :D. Täydellinen. :5:

Jumalauta tää levy rokkaa:

Conception - Would It Be The Same

Vähän liian kasaria omaan makuun :2:

mutta mitähän on arvon raati mieltä suomalaisesta ärinästä
[video=youtube_share;GyUhi6eAMWw]http://youtu.be/GyUhi6eAMWw[/video]

Vähän liian kasaria omaan makuun :2:

mutta mitähän on arvon raati mieltä suomalaisesta ärinästä
[video=youtube_share;GyUhi6eAMWw]http://youtu.be/GyUhi6eAMWw[/video]

Maskien perusteella oletin ärhäkämpää tavaraa, biisin alun perusteella taas Turmion Kätilöitä. Ihan jees, melkein lähti lentoon, muttei sitten kuitenkaan :2:

Tämä bändi on ollut täällä, biisistä en tiedä

Ei yhtään meikäläisen tyylistä mutta tätähän oli ihan kiva kuunnella.:3:
Ja nyt Villeä.

Ja Kiddolle pusuja :)

Ja nyt Villeä.
- Poisonblack: X -

Poisonblack on kyllä näistä "täntyyppisistä" Suomi-poppoista sitä kärkeä, vaikkakin myönnän aika vähäisesti orkesteriin tutustuneeni. Mercury Falling on muutamastakin eri syystä itselleni se tutuin biisi, ja ei tämä äksäkään huono ole. Tässä nyt on vaan itsellä vähän semmoinen vaihe päällä että slovarit yleisesti eivät suurta tunnereaktiota aikaan saa, ja jotenkin tästä biisistä jäi vähän laiska maku. Onko se sitten biisin vika vaiko kuulijan, se on jokaisen itse päätettävissä. Plussaa ehdottomasti väliosan urusta.

:3: +/- puolikas, riippuen ihan täysin kuun asennosta ja ties mistä muusta.

Sitten Puolaan ja yhteen viime aikojen hienoimmista levyistä / biiseistä / videoista.

edit: Pahoittelut jos tämä on täällä jo ollut, haku ei antanut mitään tuloksia mistään.

Sitten Puolaan ja yhteen viime aikojen hienoimmista levyistä / biiseistä / videoista.
edit: Pahoittelut jos tämä on täällä jo ollut, haku ei antanut mitään tuloksia mistään.

Ihan samaisen kappaleen arvostelin jo tässä ketjussa, mutta eipä tuo haittaa. :) Kappale ei kyllä oikein vieläkään iskeydy milläänlailla meikäläiseen ei varsinaisesti mun tyylistä, vaikka joskus kyllä tulee eksyttyä kuuntelemaan kyseisen bändin/genren kappaleita satunnaisesti. Instrumentaalisesti kappalehan on oikein hieno ja omalla tavallaan taiteellinen, mutta tyylisuunnaltaan vähän erilaista verrattuna siihen mistä itse tykkään. 2/5

Ei parasta bodomia :2:

Sitten Kanadan lätkävoiton kunniaksi hieman paikallista musiikkia!:D

Ps.ovat ens viikolla stadissa keikalla on the rocksissa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom