Levyraati (arvostele ensin edellinen kappale, sitten uusi arvosteluun)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kanttan
  • Aloitettu Aloitettu
Ei ole klassinen musiikki mun juttu. Taisin saada lapsena balettitunneilla yliannostuksen, en vaan siedä ollenkaan. Kaikki klassinen kuulostaa tylsältä ja tuossa genressä on mulle aivan väärät soittimet. Jos nyt jotain positiivista niin oli tässä biisissä sentään ihan hieno tunnelma. :2:

Hyppään taas toiseen ääripäähän, uutta Septicfleshiä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei ole klassinen musiikki mun juttu. Taisin saada lapsena balettitunneilla yliannostuksen, en vaan siedä ollenkaan. Kaikki klassinen kuulostaa tylsältä ja tuossa genressä on mulle aivan väärät soittimet. Jos nyt jotain positiivista niin oli tässä biisissä sentään ihan hieno tunnelma. :2:

Hyppään taas toiseen ääripäähän, uutta Septicfleshiä.

Niin synkkää, mutta niin kaunista...:5:

Kreikasta---> Puolaan, mutta sama meininki jatkukoon...

En tiedä oliko tämä varsinaista black metalia, mutta joka tapauksessa bläkkis on kuten Dr. Pepper tai mämmi; kokeilen parin vuoden välein huomatakseni etten tykkää vieläkään. Biisissä oli muutama messevä kohta, mutta kokonaisuus oli vähän tylsä. :2:

Jatketaan matkaa, ainakin temaattisesti, kohti itää.

Osu ja uppos. Mystisen kuuloista settiä, toi kuva kuvaa hyvin sitä mystisyyttä. Myös tosi paljon erilaisia pieniä hienoja yksityiskohtia on biisissä. :4:

Mites tällainen

Osu ja uppos. Mystisen kuuloista settiä, toi kuva kuvaa hyvin sitä mystisyyttä. Myös tosi paljon erilaisia pieniä hienoja yksityiskohtia on biisissä. :4:

Mites tällainen

Sellaista versiota. Ihan OK menoa. Tykkään kyllä...:3:

Ja Zombiesta tuli mieleeni. Toiset tekee mitä osaa, Rob mitä haluaa!!! Nyt se perse tänne Suomeen ja äkkiä. 2 peruutusta jo peräkkäisinä vuosina..Tana, kele, tu...

Ihan hyvä ja White Zombie oli mulle junnuna tosi kova juttu. Ollu vaan ehkä omaan makuun vähän liian diskoa nää kaikki Rob:n soolomatskut. :3:

Sitten vaikka taas dödistä:

Kyllä kelpasi...:4:

Se on kohta jo kesä ja KUMITISSIT...:)

Hyvää ja äkäistä mättöö :rock: :4:

Sit jatketaan kiukkuisella Italo popilla :D

Sinähän sen jo sanoit...Hyvää ja äkäistä mättöö :rock: :4:

Sitten uutta...
:haart:

Perushyvää Slayeria. Hyvät soundit, mutta ei mitään erityistä kliimaksia kappaleessa. :3:

Hyvä ystäväni tutustutti minut seuraavaan bändiin vasta vähän aikaa sitten ja uppoaa kyllä loistavasti.

Voi jessus sentään, noista ajoista on jo 30-vuotta, kun Music Boxilta nauhoiteltiin Heavyä VHS.lle. Dokken siellä hyvin esillä. :4:

Onkohan tämä miten tuttua? 80-luvun puolivälin aikalaisia Japanista.

Tuttu orkesteri kyllä, vaikkei liikaa olekaan tullut kuunneltua. Tosta laulajasta tuli mieleen Journeyn uusi, aikanaan jostain puskista revitty filippiiniläislaulaja, kun jotenkin hassua, että noista pienistä aasialaisistakin lähtee välillä komea ääni.

Mutta tuo musahan on oikein toimivaa perusheviä. Kyseinen kappale ei nyt ehkä ihan liikaa sytyttänyt, mutta ei mitään suurempaa negatiivistakaan sanottavaa. Varma kolmonen :3:

Seuraava sit 80-luvun loppupäästä kotimaan kamaralta. En saa youtubesta yhtä toista biisiä järkevällä äänenlaadulla, mutta tämäkin kova kuten koko toi levy.

Tuttu orkesteri kyllä, vaikkei liikaa olekaan tullut kuunneltua. Tosta laulajasta tuli mieleen Journeyn uusi, aikanaan jostain puskista revitty filippiiniläislaulaja, kun jotenkin hassua, että noista pienistä aasialaisistakin lähtee välillä komea ääni.

Mutta tuo musahan on oikein toimivaa perusheviä. Kyseinen kappale ei nyt ehkä ihan liikaa sytyttänyt, mutta ei mitään suurempaa negatiivistakaan sanottavaa. Varma kolmonen :3:

Seuraava sit 80-luvun loppupäästä kotimaan kamaralta. En saa youtubesta yhtä toista biisiä järkevällä äänenlaadulla, mutta tämäkin kova kuten koko toi levy.

Tässä kohtaa pitäisi olla PappaS.n video, joten törkeästi arvostelen itse ja muutan kouluarvosanaan: Tykkään kyllä. 8+ Havana Blackiäkin tullut kuunneltua kasarilla. Jatketaan sillä kasarin yhdellä kovimmalla suomalaisella...Harmi, että Claude lähti niin nuorena. Tässä kuitenkin aika vakuuttava ensi sinkku...

^Hieno esitys. Jotenkin mulle tulee vähän samaa fiilistä kuin Lynyrd Skynyrdin joissain Free Bird live-nauhoituksissa.

Taas sellainen genre josta mun on vaikea sanoa mitään. Ihan hauska biisi, sujuvasti kuuntelin loppuun asti eikä tässä mikään ärsyttänytkään. Ei vaan ole mun musiikkia yleisesti, joten tuskin itse pistäisin soimaan. :3:

Steelfest-fiiliksissä tätä seuraavaksi.

Taas sellainen genre josta mun on vaikea sanoa mitään. Ihan hauska biisi, sujuvasti kuuntelin loppuun asti eikä tässä mikään ärsyttänytkään. Ei vaan ole mun musiikkia yleisesti, joten tuskin itse pistäisin soimaan. :3:

Steelfest-fiiliksissä tätä seuraavaksi.

Taattua Kiddo laatua. :D ... Antaapi tuo kouluarvosanamalli, enemmän tilaa arvostelulle. Sitten taas jotakin aivan muuta...Kaikki Bläkkis ja Deathdiggarit, pitää varmaan sanoituksesta. Helvetti mainituttu :D Itse diggaan kovasti.

Tästä tuli nyt meidän kaksinpeli :D Nätti biisi tuo, tykkäsin melodiasta. Nuo "puhekohdat" hieman häiritsi, muuten olisi toiminut mainiosti. Kiva melankolinen fiilis tässä kuitenkin. :3:

Tästä tuli nyt meidän kaksinpeli :D Nätti biisi tuo, tykkäsin melodiasta. Nuo "puhekohdat" hieman häiritsi, muuten olisi toiminut mainiosti. Kiva melankolinen fiilis tässä kuitenkin. :3:

Eipä tuo haitanne kettään. Pääasia, että on ketjussa actionia...:D...Hyvin laahaa tämäkin. Sopivan rauhallista näin aamutuimaan:D.. 8+

Sitten taas jotakin aivan muuta. Kuusysin musiikki on kyllä tykästyttänyt aina.

Eipä tuo haitanne kettään. Pääasia, että on ketjussa actionia...:D...Hyvin laahaa tämäkin. Sopivan rauhallista näin aamutuimaan:D.. 8+

Sitten taas jotakin aivan muuta. Kuusysin musiikki on kyllä tykästyttänyt aina.

Diggailen suurimmasta osasta 69 Eyesin tuotantoa, tämä ei ole poikkeus. Laulajalla on persoonallisen matala, mutta silti jotenkin melodinen ääni, joka iskee meikäläiseen täydellisesti. Tämä nimenomainen kappale ei ollut bändin parhaimmistoa, muttei todellakaan jättänyt kylmäksi. :4:

Voisin tapani mukaan heittää tähän jonkin uuden kappaleen bändiltä, johon olen vastikään tutustunut, mutta ei tänään. Laitan sen sijaan biisin, joka soi Supernaturalia katsellessa joskus 1-2 vuotta sitten. Heräsin tänä aamuna ja tämä biisi soi jostain syystä ensimmäisenä päässä.

Suositut

Back
Ylös Bottom