Levyraati (arvostele ensin edellinen kappale, sitten uusi arvosteluun)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kanttan
  • Aloitettu Aloitettu
Kyllä Kirkan olis pitänyt laulaa jotain ihan muuta kuin iskelmää, niin kuin tuolla videon kommenteissakin todetaan. Toi sen ääni tosiaan sopii kuin nakutettu tällaiseen musaan. Biisinä tää on ehkä sellainen vähän keskivertoa parempi, mutta täysin asiallista menoa ja varmaan nelosella mennään tän kohdalla :4:

Meinasin jatkaa kotimaisella hevillä, mutta käännytään nyt tähän, kun joku arvuutteli päivällä tän biisin sanoja.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olipas nätti biisi! Ozzylla on muutamia aivan loistavia biisejä, muu materiaali taas vähän tylsää mun makuun. Tämä oli sieltä parhaasta päästä ja tykkäsin tässä tuosta sen matalammasta äänestä. :5:

Lisää vuodenaikaan sopivaa musiikkia, tökin taas kepillä jäätä.

Mayhem on ainoa black metal bändi joka on musiikillisesti kuunneltavaa. Kaikki muu tuon genren alla on silkkaa ulostetta, lukuunottamatta Sarcofagoa. Kuitenkaan tämä biisi ei ole mielestäni albumin vahvimpia lenkkejä vaikka hyvä veto onkin. :4:

Ja nyt sitä Sarcofagoa

Uusi tuttavuus mulle. Ihan jees örinää. :3:

Mä isken taas tämmöstä kevyempää kamaa. Blind Guardianin laulajan ja Iced Earthin kitaristin yhteisproggista:

Demons and Wizards - Fiddler on the Green

Uusi tuttavuus mulle. Ihan jees örinää. :3:

Mä isken taas tämmöstä kevyempää kamaa. Blind Guardianin laulajan ja Iced Earthin kitaristin yhteisproggista:

Demons and Wizards - Fiddler on the Green

Kyllähän tämä toimii ja maistuu :3:
Sit tällast vintage vetoista-->

Lies of Smiles

Tää oli tällästä 80-luvun alun / puolivälin hard rock:kia, hieman nykyaikaisemmilla soundeilla. Eli uudempaa tuotantoa, veikkaisin. Lajissaan ihan OK, vaikka en kyllä tälläistä oikein ole kuunnellutkaan, vaikka melkein kaikenlaista vintage-heviä kuuntelenkin. :2:
ja ½.

Sit vaikka tällänen vähän erilainen bläkkiskappale.

They Call Me Black Devil by Glorior Belli on Spotify

^Ei oikein lähde.:):1:

Ranskanmualta tämmöistä manaajan hengessä tehtyä......:D

BANANE METALIK - SEXORCIST

Kyllähän tällanen läpsyttely aina toimii! 4/5

Tässä hyvää kamaa länsinaapurista.

Ihan ok oikeastaan. Jotain siinä :2: ja :3: väliltä. Jotenkin kuitenkin omasta mielestäni (huom. oma mielipiteeni) monet näistä tällaisista metallikappaleista on joskus vähän yksitoikkoisia. Pitäisi ehkä olla enemmän sitä sooloilua.

Täällä kun tuntuu olevan pääosin metallimiehiä niin laitetaampas tällainen yhdistelmä.

Sehän oli ihan hauskaa meininkiä. Jotenkin pienet ska-vaikutteet tuli mieleen ja kuului sieltä minusta jonkinlainen pieni perinnemusameininkikin. Tuollaista hyvän tuulen musaa, jonka voi pistää aurinkoisena päivänä soimaan, kun astuu kämpästä ulos. Läskibassosta saa myös aina plussaa. :3: ja puolikas.

Kiddolle kunnia, kun linkkas, mutta tässä siis kornista bändinnimestä huolimatta asiallista heviä.

Loistava! :5:! Kommentoin tähän siksi laittamatta edes vastinetta, koska eilisiltana olin juuri laittamassa levyraatiin jotain kappaletta samalta levyltä! Äärimmäistä parhautta, sekä Of Breath And Bone kuin Stone's Reach!

Edellinen pätkä onkin jo arvosteltu, niin laitetaan pelkästään uutta videota kehiin.:)

:4: Flesh Roxon oli mukava yllätys kun ekoja kertoja kuuli ja miksei edelleenkin. Video on hyvällä hengellä tehty ja sopii genreen :D
Jatketaan samalla tyylisuunnalla, ainakin melkein.

Bändi ihan hyvä(etenkin livenä), biisi ei ollut ihan mun makuun. :3:

Laitetaas tämmöinen!:D

En oikein saanut mitään otetta tuohon, aika neutraalia. :1:ja½

Sitten vaikka tämmöistä:

Odotin ehkä jotain erilaista tältä lainakappaleelta, kun oli jonkinsortin Psychobilly orkesteri kyseessä. Nyt kuulosti tunnelmaltaan ja jotenkin muutenkin liikaa alkuperäiseltä, ei tullu länkytystä, punkkia ja billyä sieltä.

Kannattaa kuunnella se levy versio!
Vaikka tuolta:https://www.youtube.com/watch?v=tni6rf88VkA

Kappale ei kyllä oikein iskenyt mutta solisti kylläkin.Biisistä :1: ja laulajasta :3:
Tämä on helmi:

Loistava bändi, loistava biisi. Tämä on itse asiassa ensimmäinen biisi jonka näiltä kuulin aikanaan, ja siitä lähtien tämä on ollut yksi eniten soineista bändeistä täällä. :5:

Suositut

Back
Ylös Bottom