Levyraati (arvostele ensin edellinen kappale, sitten uusi arvosteluun)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kanttan
  • Aloitettu Aloitettu
:1:
FFDP:a tuli kuunneltua joskus sen ekan levyn ilmestymisen aikoihin ja se itseasiassa edelleen toimii. Tää uus levy taas kuulostaa perus jenkkimetallilta ja pakotettu äijjjä meininki lähinnä naurattaa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En perkele arvostele, kun en kerran ymmärrä tätä nykymusiikkia :D Joku muu saa tehdä sen. Rikon vaan sen verran tätä ketjun jatkumoa, että tuo pääriffi tuo tosi paljon mieleen vanhan Jackassin edeltäjän Camp Kill Yourselfin ja sen yhden biisin, jota ne veivas siinä. Taisihan niillä olla ihan bändikin. Lähtee täsmälleen samasta sävelestäkin.

CKY-96 quite bitter things - YouTube

viuh ->

:1:

vaikeaa arvostella kun en pitänyt mistään.

en ilkka alangon esityksistä pidä, mutta maaritin esittämänä uppoaa minulle

No like, Vain elämää on muutenkin mun mielestä aika paskaa. :2:
Joulu on jo ovella joten tässä vitun hyvä veto tunnetusta joululaulusta, marco on äijä.

:3: kirka saa aina tähtiä

:3: kirka saa aina tähtiä

Ei vittu tää oli hyvä, siis ei saatana. Miten TERÄSBETONIN laulaja voi jumalauta kuulostaa tolta?! Ihan täydellistä, virheetöntä laulua, menis ihan opera-ammattilaisesta mulle. Nostan hattua niin saatanasti. Toi koko raskasta joulua- projekti (jonka uusimman julkaisun itse linkkasin) on jo itsessään niin perkeleen hienoa että huhhuh.

Mä nyt länkytän tosta bassojazzista jotain. Aikanaan tuli kuunneltua paljon musiikkia sen vuoksi, että se oli jotenkin hienoa, taiteellista, erilaista ja aidompaa kuin radiokama ja niin edelleen. Nykyään sitä on varmaan vähän sekä laiskistunut, että maallistunut vakavamman soiton vähennyttyä, ettei noita taiteellisempia instrumentaalipläjäyksiä niin jaksa kuunnella. Parin muusikkokaverin kanssa kaljapäissään on kyllä mukava fiilistellä tuollaisella.

Mä oon aina ollut hirveän huonon muutenkin kuuntelemaan jazzia. Tuntuu, että pitäisi olla jonkinlaista käryä jazzin teoriasta, että tajuaisi, mitä siellä on milloinkin meneillään, kun tuntuu olevan vaikeaa saada noista biiseistä kiinni. Mitään suurempia fiiliksiä noi ei sinällään herätä, mutta hyvää soittoa kuuntelee kyllä aina ihan mielellään. Kolmosta :3:

Soitosta puheenollen näiden rumpalilla on todella makea tatsi.

:3: rummut tosiaan oli jees mutta muuten biisi oli mulle aika puuroa.

Tollasta peruskamaa, jota en tosin itse juuri kuuntele. En tiedä erosiko tuo genrensä muusta kamasta juurikaan. Melodia ei häikäissyt ja soitossakaan ei ollut mitään ihmeellistä. Ei minun makuuni. :2:

Avicii on harvoja tän tyylin artisteja, joita oon jopa jaksanut kuunnella jossain määrin. Ihan maukkaita juttuja siellä täällä. Oikeaa kitaraa mukana ja nää biisitkin on tällaisia jalkaan meneviä. Tää on kyllä ihan samasta muotista vedetty kuin Wake Me Up, mutta toimii tämäkin. :3:

Parhaita metallibiisejä kautta aikain.

:4:
Toimii... en olekaan pitkiin aikoihin kuunnellut Reaa ja hyvältä kuulostaa. Jotenkin tuo käheä ääni vaan on semmoinen korvat vangitseva :)

Laitetaan tähän erästä pitkän uran tehnyttä bändiä. Uusi levy tuli jo vuosi sitten ja tämä biisi julkaisiin sinkkuna tammikuussa. Suggs ei tunnu vanhenevan millään.
[video=youtube_share;y87J7u65R6c]http://youtu.be/y87J7u65R6c[/video]

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom