Levyraati (arvostele ensin edellinen kappale, sitten uusi arvosteluun)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kanttan
  • Aloitettu Aloitettu
Kokaiiniveissua ei ole ikinä ymmärtänyt, en sävellystä enkä sanoitusta. Olen vissiin liian selvinpäin aina :) :1:

Edellä onkin jo tän bändin tuotantoa, mutta itelle tämä on erityisen tärkeä kappale ja paras kyseisen säveltäjän tekemistä kappaleista sekkä tässä orkassa että Killswitchissä. No makuja on monenlaisia.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olipa hyvä ja tunnelmallinen kappale. Videokin hyvä. :4:

Sitten kikkeliheviä Suomesta. Tää on nyt viimeinen kikkeli minkä laitan, kun täällä ei tunnu hirveästi faneja olevan. Mutta kokeilkaa edes, perkeleen tarttuva biisi.

Dreamtale - Island Of My Heart

No kokeilin. Tarttuva biisi juu, mutta nuo vokaalit ei vaan toimi mulle. Ei tuo biisi kuitenkaan huono ollut ja hyvin meni taustalla. :3:

Minäkin tökin kepillä jäätä nyt.

Jestas, että voipi olla hyvä musiikkimaku, tällekkin on tyrkättävä taas :4:. Old school:

Niin ja en ole lähössä katsomaan Rotting Christiä vaikka se kuin houkuttelevaa olisikin, on kaikkea liikaa...

No jopas oli tiukkaa settiä. Ihan jees. :3:

Laitetaas sitten tuo Tuomas Saukkosen uusin projekti.

Wolfheart - The Hunt

Melkeinpä nimimerkistä tietää milloin on laatua luvassa, eikä se pettänyt nytkään. Mainio, :4:. Vähän oli mielestäni Wintersun-vaikutteita imetty mukaan, niin teemassa kuin musiikissakin. Ainut mikä jäi vähän kaivelemaan, oli vokalistin ääni. Silti ihan ostettavan kuuloista musiikkia.

Tässä yksi kovimmista ikinä

Jotkut Panteran biisit on ainoastaan neljän tähden arvoisia, mutta kyllä tää kuuluu siihen viiden tähden enemmistöön. :5:

Searchilla en löytänyt, että olisin tätä ainakaan aiemmin postannut, vaikka muistelisin laittaneeni jokin aika sitten. Mutta ihan sama, laitetaan silti.

In Vain - Image Of Time

Edellinen hiukan liian raskasta mun makuun.:2:

Tämmästä vähän vanhempaa ysäri heviä:

Tunnustaudun jollain tapaa jopa ysärin ystäväksi, mutta tästä en saanut millään opilla kiinni, enkä mitään irti. Harmi sanoa, paska kappale, :1:. Harvoin annan näin huonoja pisteitä edes konemusiikille.

Mieitin pitkään, kumman laitan, tämän vai Shepherd Of Firen. Tämähän menee ihan fiilistelyksi, mutta on kait tässä orkesterilla vähän saatanan kova vokalisti. Sopivan käheä ja tumma ääni. Kuuntelin tätä Wintersunin ohella koko päivän savotassa napeilla, osu ja uppos!

Star one - Earth that was

Not bad :3: ja ½ miinuksena vähän turhan pitkä, kauheen useesti ei tuu kun tietyssä mielen tilassa kuuneltua noita pitkiä viisuja :D

Sehän oli ihan hyvää kamaa. En tiennytkään, että tällä Ayreonin kaverilla on tällainenkin proggis. Tää oli vähän helpommin lähestyttävääkin kamaa kuin ne Ayreonin kipaleet, joita olen kuullut. Annetaan nyt harvinainen nelonen :4:

Mielenkiintoista tuossa oli sekin, että havahduin kolmen minuutin kohdalla siihen, että onpas makea synasoundi ja välittömästi rupesi kellot soimaan päässä, että oon kuullut tuon jossain aikaisemminkin. Jos olisin viitsinyt pitää silmäni auki, kun ihmettelin tota Star Onea, niin olisin säästynyt pidemmältä googlaamiselta, mutta seuraava artisti on siis ollut mukana myös tässä Star Onessa ja seuraava biisi on kaverin 1999 ilmestyneeltä soololevyltä Moontower.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom