Levyraati (arvostele ensin edellinen kappale, sitten uusi arvosteluun)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kanttan
  • Aloitettu Aloitettu
Tykkään raskaasta musiikista mutta itse on vaikea perustaa tuommoisesta hidastempoisesta. Tulee vähän melankolinen fiilis. kuitenkin :3:

Hollywood Undeadin parhaimmistoon kuuluu Been to hell. Huom. erityisesti loistava video jossa esitetty biisin tarina unelmien särkymisestä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En kyllä normaalisti juuri pidä bodomista, mutta tää biisi kyllä uppos, erityisesti kitaransoittelut tossa kappaleessa.:4:

Ihan ei puhuttele tuollainen jenkkiräppi, joten tuosta viisusta ei löydä muuta kuin tuon koneella tehdyn taustan. Tuosta uruilta kuulostavasta elementistä ja nimestä :1:, josta saankin aasinsillan tähän biisiin:

Arkkubassoa ja tanskalaisia sukellusvenesotilaita

In Mourning - With You Came Silence
Ei kyllä kauhean hyvin kolahtanut meikäläiseen tää kappale. Instrumentaalina tää ois kyllä hyvä mutta lauluääni (örinä) ei kyllä uppoo, vaikka kyllähän se tuo itse biisiin tietynlaista tunnelmaa ja sopii raskaampaan metalliin kuin nenä päähän. Mutta henkilökohtaisesti ei uppoa sen enempää, sekä nykyään tulee muutenkin aika vähän kuuneltua raskaampaa metallia, ihan vaan sen takia kun ei oikein nappaa. Ja mitä itse biisiin tulee niin soittimien osalta ihan upean kuuloista kuten aiemmin mainitsinkin. Mutta ehkä vähän turhan pitkä kappale, kuten moni muukin saman genren biisi tahtoo venyä tonne yli kuuden minuutin rajamaille toimisi hyvin lyhyempänä. Annan kappaleelle :2:

2.5/5 Ei mitään Tech Ninen parhaita, mut ihan kelpo biisi. Hauska räppäri kysees.

Sanotaan näin, että biisi oli "ihan kiva" -osastoa, ei siis mitään erityisen huonoa muttei toisaalta sellaistakaan matskua, että jäisi mieleen pidemmäksi aikaa. Laulajan ääni sopi biisiin oikein hyvin. :2:

Todd Terje - Inspector Norse

Alku kuulosti lupaavalta, mutta melko tasapaksu biisi oli kuitenkin. Hyvä ääni laulajalla, se on mulle tärkeää. Biisi ei vaan ollut kovin ihmeellinen. Kyllä tuota kuitenkin kuuntelee. :3:

Sama maa, eri genre. Melodista blackia.

Kyllähän tuo toimi. Helppoa kuunneltavaa ja toimivat soundit. Itselle uppoaa mustemmasta musiikista juuri enemmän tämmönen vähän rauhallisempi, tunnelmallisempi ja melodisempi kama. :4:

---

Iltalehden Nick Cave uutisesta ajattelin tsekata youtubesta, että mikäs mies se tää on ja löyty tällainen veisu:

Nick Cave tekee kivaa musiikkia, oon aina tykännyt tuosta. Kuuntelen tuollaista rauhallista melankolista rokkia paljonkin. Antaisin neljä tähteä jos olisi ollut joku muu biisi, tämä ei ollut Caven parhaimmistoa. :3:

Iced Earthin ja Nevermoren entisten jäsenten uusi bändi.

Ihan ok. Ei mitään kovin tarttuvaa (riippuu varmaan mausta); rumpalin maneerinomaisesta tuplien polkemisesta antaisin vihtaa - mutta se saattaisi vaan pitää siitä. Annetaan nyt 2 ja puoli.

Vanhan tekijän uutta tuotosta:

Ihan ok. Ei mitään kovin tarttuvaa (riippuu varmaan mausta); rumpalin maneerinomaisesta tuplien polkemisesta antaisin vihtaa - mutta se saattaisi vaan pitää siitä. Annetaan nyt 2 ja puoli.

Vanhan tekijän uutta tuotosta:

Hyvää melodista "örkkyy" :3:

Sit "brittipoppi" vetoista halukkaille :D ..täs vaan on sitä jotakin, joka uppoo omaan makuun haikeutta..tilaa..ym :rolleyes:-->

Sit "brittipoppi" vetoista halukkaille :D ..täs vaan on sitä jotakin, joka uppoo omaan makuun haikeutta..tilaa..ym :rolleyes:

Tässä nyt kyllä oli sitä haikeutta - ehkä vähän liikaakin. Ensimmäiset kaks minuuttia meni ajatuksissa, että milloinkohan se biisi alkaa ja tulipa sitten tajuttua, että ei tää tästä tuu muuttumaan. Biisi vois olla tosi tosi jees johonkin tiettyyn mielentilaan, mutta tällä hetkellä mielentila ei vaan mätsänny millään tasolla itse biisiin harmillisesti. Ehkäpä johtuu siitä, että ennen tuota tuli kuunneltua Wolfpackin Ocarina, mistä tuli hirveet täpinäfiilikset. Näissä fiiliksissä :2: - tähtiä mahdollisesti enemmän jos mielentila olis sopinu biisiin. Enkä oikee kyllä löytäny tästä sitä brittipoppiakaan, tai ainakaa semmosta millaseks mä näen brittipopin! :D

Pistetääs ite sit tämä, koska itseä on huvittanu kommenteissa kummitteleva viesti "japanese rocky balboa".

Oli hyvä kappale, johdonmukaista runttaamista ja hyviä riffejä, nam! :4:. Sitten:

Riffit oli tosiaan hyviä, vaikkei tyylilaji muuten oikein iske. :3:

Tosta biisi, jossa imo yks siisteimmistä introista:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom