Levyraati (arvostele ensin edellinen kappale, sitten uusi arvosteluun)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kanttan
  • Aloitettu Aloitettu
Hienoinen rimanalitus KSE:lta, sellainen radiobiisi. Tykkäsin enemmän siitä edellisestä vokalistista, mutta ei tämäkään huono ole. :2:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
System Of A Down - Spiders

Ihan.... LOISTAVA biisi, en oikein keksi tästä mitään huonoa paitsi sen ettei ihan parhaimpia system of a downin biisejä. Kai mää kuitenki annan :5: lähes fani kuitenkin olen :)

Laitan toisen Mad sinin biisin tälle päivälle...

Korpiklaani on hyvä kyllä. Taitaakin olla ainoa tuon tyylinen folk-bändi josta tykkään. :4:

Tämä oli kova Deathfestissä viikonloppuna.

Mörbid Vomit

Ihan kelpo dödistä. Taitaa olla kotimainen bändi. Humppakomppia ja kaikkee. Mutta ei nyt mitenkään unohtomattomasti painunut mieleen. :3: ½

Harmi kun ei fyrkkatilanne oikein sallinut viikonloppunna to Deathfest:iä. (Tai siis Virgin Oil:n juomahinnat ei sallinut, kun ei näissä oikein kuivinkaan suin kykene olemaan).

Sitten vaikka Doom Metal:lia. (Tiedän, vitun tylsää, etc.).

Ei doom tylsää ole jos siinä on joku idea. Tykkäsin tässä tuosta stoner-soundista. Biisi ei vaan ollut kovin erikoinen. :3:

Celtic Frost - Dethroned Emperor

Ihan ok junttausta..ehkä vähän tylsää kuitenkin.:3:½

Enslaved - Roots Of The Mountain

Nyt ei kyl oikein iskeny. Hajuton ja mauton. Voisin ehkä kuunnella laskuhumalassa aamuyöllä juuri ennen katkeraa puhelinsoittoa ex-tyttöystävälle. Sen jälkeen vetäisin käteen ja itkisin vähän.

:1:

Vähän eksoottisempi valinta. Nuo core-genret ei ole ollenkaan mun juttu, mutta tässä oli sentään jotain erilaista. Plussaa vokaaleista ja laulukielestä. :2:½

Olipas tiukka veto. :4:

Sitten helvetin kovalta progemetalli-levyltä biisi.

Fates Warning - Don't Follow Me

Kuunteleehan tätä joku muukin! Täydellinen biisi, ei lisättävää. :5:

Jatketaan kevyellä linjalla.

Tämähän oli hyvä.Helposti voisin laittaa salilla korville pauhaamaan.:4:
Sitten Suomalaista mäiskettä.

Uusi tuttavuus mulle. Helvetin hyvää mäiskettä oli. :4:

Bongasin tänään Imperiumista 10/10 saaneen Warlordin levyn. Huhhuh miten kova lätty! Ensikuuleman jälkeen teki mieli kuunnella uudestaan, enkä muuta ole tänään kuunnellutkaan.

Warlord - Father

4/10 Ihan ok-viihdyttävä korniudessaankin. Lopulta kuitenkin aikalailla tylsä ja mitäänsaamaton biisi.

2000-luvun ehkä parhaalta levyltä loistava biisi.

Mä kuuntelen kyllä hyvin monipuolisesti musiikkia, mutta tämä ei auennut mulle ollenkaan. Toimisi paremmin jonkun leffan soundtrackina. :1:

Uutta Inquisitionia.

Inquisition.

Oho, columbialaista bläkkista. (Uudet tuttavuudet pitää aina tarkistaa Metal Archives:sta). Ainakin oli tarpeeksi rapaiset saundit. Kaikista bläkkis vokalisoinneista en vain ole koskaan päässyt yli ja tää oli yksi niistä. :3:

Sitten tälläinen kotimainen örinä.

Oho, columbialaista bläkkista. (Uudet tuttavuudet pitää aina tarkistaa Metal Archives:sta). Ainakin oli tarpeeksi rapaiset saundit. Kaikista bläkkis vokalisoinneista en vain ole koskaan päässyt yli ja tää oli yksi niistä. :3:

Sitten tälläinen kotimainen örinä.

Ihan ok örkkyy :3:
Sit vauhdikasta instruu :rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom