Levyraati (arvostele ensin edellinen kappale, sitten uusi arvosteluun)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kanttan
  • Aloitettu Aloitettu
Herra jeesus Henki! Tarjoilin tuota samaa parhautta jo viikko sitten, ei sille voi antaa kuin :5:!!!

Raivoa saatana! Tästä ei paljon metalli paremmaksi mäne:

Tykkäisin ite tuhat kertaa, jos voisin! Täyteen näyttöön ja nupit kaakkoon poijjaat ja tyttäret.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Herra jeesus Henki! Tarjoilin tuota samaa parhautta jo viikko sitten, ei sille voi antaa kuin :5:!!!

Raivoa saatana! Tästä ei paljon metalli paremmaksi mäne:

Tykkäisin ite tuhat kertaa, jos voisin! Täyteen näyttöön ja nupit kaakkoon poijjaat ja tyttäret.

Tykkäsin Amon amarthin Surtur rising levystä kovasti, joten tämä kolahti myös. :3:

Tätä yhtyettä kuulin ekan kerran vasta äskettäin, kun yle näytti Ruisrockista livetaltioinnin. Loistavaa uudempaa rockia.

Graveyard - The Siren (Live op Pinkpop 2013) - YouTube

Okei, Anselmosta diggasin kovastikin nuorena, mutta jostain syystä Down ei ole koskaan iskenyt. Nää biisit on usein keskitempoisia ja vähän laahaavia, ja mun on vaikea löytää näistä mitään mikä iskee suuremmin. Ehkä tää on musaa, mitä pitäs kuunnella enemmän, että aukeaisi. Aina näin kertakuulemalta menee haukkumiseksi :D Kolmonen kuitenkin jo ihan Anselmon äänen takia :3:

Uutta James LaBrien sooloa. Kitaristi Marco Sfogli on todella kova kaveri ja ton rumpalin kakkoslaulut/murinat tuo hyvin maustetta tohon meininkiin.

Down on huonoimmillaankin :4: arvoinen bändi, tykkään kovasti!

-e Pitääkin näköjään arvostella Jamesia... Hankalampi homma kun en ikinä ole perustanut Dream Theaterista ja tuollasesta progeneppailusta. Toisaalta tää biisi menee vähän tuohon Göteborgin suuntaan ja kuulostaaa paikoittain ihan mukavalta, vähän ehkä liikaa teknoheviä minun korville 4 miinus :D

Tuosta:

Mua aivopestään Alice In Chainsilla nyt joka suunnasta, pakko niistä kohta on alkaa tykätä. Would ja Rooster on olleet ainoat biisit joista oikeasti koskaan oon tykännyt, mutta kyllä nuo muutkin näköjään pikku hiljaa alkaa toimia. Ihan kiva biisi tämäkin, laulajan äänestä pidän kovasti. :3: ja puolikas päälle.

Tää on varmaan Deathin paras levy minusta ja ainut, mitä on tullut enemmän kuunneltuakin nuoruudessa. Gene Hoglan on minusta yksi kovimpia hevirumpaleita kautta aikojen ja rummut tälläkin levyllä on rautaa. Tässä biisissä toimii kyllä muukin. :3: ja puolikas päälle. Melkein olis ollut ekan nelosen paikka, mutta mieliala tiputtaa.

Noh, tää seuraava on melko soittajaorientoitunutta. Jos instrumentaalikikkailu ei putoa, niin ei kannata aloittakaan. Thomas Lang soitteli rummut tälle levylle 2011.

muoks. jos joku kerkes jo vilkaiseen, niin vaihdoin biisin, kun on uudempaa matskua mullekin. Oli niin tiukka rumpupätkä kolmen minuutin jälkeen tässä kipaleessa.

"Jos instrumentaalikikkailu ei putoa"... Tää oli paha, tuo kun nimenomaan ei mulle oikein putoa. Ei tuo nyt siitä huonoimmasta päästä ole, kestin jopa kuunnella. Soittajat varmasti ovat hyviä, mutta mä vaan tykkään enemmän aivan päinvastaisesta yksinkertaisesta soitosta. :2:

Oli ihan jees biisi :3: ja puol. Mukavat melodiat, ehkä vähän pitkästyttävä ja laulajan ääni ei oo ehkä ihan kauneimmasta päästä.

Tähän väliin tällanen suomalainen klassikko:

Oli ihan jees biisi :3: ja puol. Mukavat melodiat, ehkä vähän pitkästyttävä ja laulajan ääni ei oo ehkä ihan kauneimmasta päästä.

Tähän väliin tällanen suomalainen klassikko:

Klassikko tosiaan..Vainiolle :4:

Sit toisenlaisiin "sfääreihin" sanan varsinaisessa merkityksessä :fuckyeah: ja nyt sitten ne vola-säätimet kaakkoon :rock:

Okei, ei mitään kovin valtavirtamatskua saatika kovin helppoa tuokaan. Ideanahan tuossa on ilmeisesti yhdistää tota raskasta runttausta kauniisiin synamelodioihin ja niissä synakohdissa tuo tekele parhaimmillaan onkin. Konerummut ei mua suuremmin sytytä näissä yhden miehen projekteissa, mutta kitaristina tää kaveri on ilmeisesti melkoisen luova mitä kaveriin ja ton Periphery-bändiin perehdyin. Tää kaveri on ihan nimennyt ja käsitteellistänyt sen tietyn Meshuggah-soundin, joka tulee alavireisestä kitarasta, sopivan matalalla säröllä ja sopivasti dempattuna. Antanut sille nimeksi Djent (Djent) näköjään. Tota soundia kuulee Meshuggahin lisäksi tässä edellämainitun Periphery-bändin tekeleessä, joka putoaa mullekin heti paremmin laulun ja koko bändin vuoksi. Kuriositeettiarvo sen verran korkea kuitenkin, että kolmosta tälle :3:

Okei, ei mitään kovin valtavirtamatskua saatika kovin helppoa tuokaan. Ideanahan tuossa on ilmeisesti yhdistää tota raskasta runttausta kauniisiin synamelodioihin ja niissä synakohdissa tuo tekele parhaimmillaan onkin. Konerummut ei mua suuremmin sytytä näissä yhden miehen projekteissa, mutta kitaristina tää kaveri on ilmeisesti melkoisen luova mitä kaveriin ja ton Periphery-bändiin perehdyin. Tää kaveri on ihan nimennyt ja käsitteellistänyt sen tietyn Meshuggah-soundin, joka tulee alavireisestä kitarasta, sopivan matalalla säröllä ja sopivasti dempattuna. Antanut sille nimeksi Djent (Djent) näköjään. Tota soundia kuulee Meshuggahin lisäksi tässä edellämainitun Periphery-bändin tekeleessä, joka putoaa mullekin heti paremmin laulun ja koko bändin vuoksi. Kuriositeettiarvo sen verran korkea kuitenkin, että kolmosta tälle :3:

Tätä tulikin jo makusteltua aiemmin Bulbia kuunnellessani :3:
Sit tällasta. Tulee väkistekin Acceptin Udon mieleen tämän laulu ja soitinyhtyeen solistin suoritteesta :fuckyeah: ->

Nyt on vähän kiire, niin en ennätä lisäämään seuraavaa kappaletta, mutta tämä vain oli päästävä arvostelemaan. :5:, siinä oli kaikkea sitä, mikä tekee hyvän hevikappaleen miun mielestä! Jatkakaa...

Nyt kun ei edellinen pistänyt uutta biisiä niin arvostellaan sitten uudestaan tää sama. Mun mielestä aika perusheviä mut ei se nyt mikään huonokaan biisi oo :3:. Jatketaan hevillä:

Hyvä musaa kuten Iron maidenilta sitä osaa olettaakin, loppuun asti jaksoi kuunella ilman kyllästymistä, vaikka toisaalta alku oli hieman tylsähkö mutta kyllä se fiilis siitä nous. :4:

Myönnettäköön, että allekirjoittaneella on tiettyjä ennakkoasenteita kys. musiikkityyliä kohtaan, mutta tämä yllätti positiivisesti. Vähän samantapainen synkkä ja kieroutunut fiilis, kuin Huoratronin biiseissä. :4:

[video=youtube_share;zVEiWd3BEBQ]http://youtu.be/zVEiWd3BEBQ[/video]

Oon tämän bändin tiennyt aikaisemmin vain nimeltä ja nyt kuuntelin ensimmäistä kertaa. Ja tämähän toimii, en löydä mitään huonoa sanottavaa! :5:

No kyllähän mie muistelin, jotta Bolt Thrower hyvä on, mutta jotta nuin hyvä, :4:! Pitääkin laittaa taas kuunteluun.

Piti tulla arvostelemaan tämäkin, kun oli niin loistava biisi. Tuollainen hitaampi black vaan toimii mulle ja nuo vokaalit oli aivan täydelliset. :5:

Periaatteessa mun pitäis tykätä Graveyardista. Tommoista rosoista perusrokkia, jossa ei periaatteessa ole mitään vikaa, mutta jotain noilta tuntuu puuttuvan. Tuo meno jää levyllä vähän pliisuksi. Livenä noita on kehuttu ja voisin kuvitella, että kunnon voluumilla pikku kaljapäissään noista vois saada paljon enemmän irti. Helppo kolmonen kuitenkin :3:

Mä yhdistän ton päässäni Monster Magnetiin, jota on taas tullut kuunneltua enemmänkin, vaikka Graveyard meneekin enemmän vanhan liiton hengessä. Tuossa ensinmainittua:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom