Levyraati (arvostele ensin edellinen kappale, sitten uusi arvosteluun)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kanttan
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vaikka mä kuuntelenkin aikamoista mättöä ja muiden sanoin "kissanraiskaus-musiikkia" niin silti en saanut tästä oikein mitään irti. Vähän tylsää ja tasapaksua meteliä mulle. :2:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Faith No Morelle :4:. Turhan vähälle on jääny bändin kuuntelu iteltäni.

Ruotsalaiset ne perkele osaa:

Evergrey - A Touch of Blessing

Edit. Vaihdoin videon kun tuo eka olikin lyhennetty versio.

Yllätti positiivisesti. Melodisen musiikin hypetys on jäänyt kokonaan unholaan osaltani, mutta kiva että joskus vielä löytää näitä jotka kolahtaa takaraivoon. :4:

Siirrytään vaihteeksi vähän brutaalimpaan settiin

:3:

Eipä ole tullut Nileä pahemmin kuunneltua. Ihan hyvä biisi, loppuakohden alkoi ehkä hieman käymään tylsäksi.

Sitte jotain ihan muuta.

Mahtiankan muuhun linjaan verrattuna tän on pakko olla joku tumputusbiisi :D (rauha vaan) Nätti ääni, nätti mimmi ja ihan nätti biisikin. Vähän olisi esimerkiksi jotain isoa kertosäettä kaivannut tai jotain muuta koukkua, kun nyt oli vähän vaikeaa saada kiinni. Muutenkin pikkaisen liikaa iskelmään päin kallellaan mun makuuni. Mutta tää on ehkä sellaista tunnelmakamaa, joka taas toimii tietyssä mielentilassa ihan toisella tavalla. :2: ja puolikas

Tosta mimmistä tuli jostain syystä mieleen Laura Närhi ja olisko ollut joku Göstä Sundqvistin muistokonsertti, missä veti tän biisin. Videossa kuitenkin alkuperäinen, vaikka Laurakin täysin asiallisesti veti.

No Leevihän on ihan takuuvarmaa ja aina, :5: tietysti! En olisi voinut vähempää antaa, en millään.

Alussa oli fiilis, että nyt on parasta Five Finger Death Punchia pitkään aikaan, mutta sit rupes sanat vituttamaan. V*ttu, mä en tykkää enää mistään näköjään :D :3:

Tää tuli ihan sattumalta vastaan. Tooodella tiukka rumpukomppi ja meininki, kun lähtee käyntiin.

Tämä on tätä huonompaa uudempaa Decapitatedia mistä puuttuu koukut ja hyvät tarttuvat riffit mitä vanhempi tuotanto on pullollaan. Ei tämä kyllä ansaitse :2: enempää, vaikka hyvä bändi kokonaisuuteena onkin(olikin).

Tässä sellainen biisi mikä polkee itsessään jo 99.99% muiden heavy bändien koko tuotannosta tuhkaan ja hävitykseen. Ei muut vaan osaa tehdä näin isoa musiikkia 2.38 :rock:

No onhan se hyvä, :3:, mutta tuo suuruus vaan ei vieläkään tipahda kuin pituudessaan. Kyllähän Wintersun tekee paljon, paljon isompaa musiikkia.

Ei ihan parasta Sabatonia, mitä on eteen tullut. Tykkäsin siitä uudemmasta kamasta enemmän, en ole tosin tota vanhempaa varmaan tätä enempää kuullutkaan. Toi laulaja vetää ihan persoonallisesti ja muutenkin tuo on ihan perusmenevää heviä, ettei tuossa nyt sen enempää mitään vikaa ole. Biisi ei vaan iskenyt kaikkein eniten. :3:

Koitin joskus opetella kuuntelemaan funkia. Ei sieltä paljoa muuta jäänyt mieleen kuin tää kappale.

:2: Kyllähän tuon nyt kuunteli, mutta ei kyllä jotenkin vaan toiminut.

Uus sinkkubiisi näiltä.

:2: Olihan tossa hetkensä, mutta aika ponnetonta ja rytmitöntä jyystöä. Laulut tuntu jotenkin olevan eriparia muun biisin kanssa.

Seuraavaks vähä kepeetä kesämusaa.

Okei, googlaamattakin olis selvinnyt, että jonkin sortin ska-punkkia nää kaverit veivaa. Noi ska-mausteet tuossa parasta antia olikin, punk on mulle vähän kirosana. Reipas ja hyväntuulinen meininki, ei siinä mitään. Varmaan jossain auton soittimessa tien päällä toimii hyvin. :3:

Mennään nyt vaikka tommosella.

Ihan perusjytää, jota Cavalera osaa vääntää. Ei tää Chaos A.D:n tasolle yllä, mutta menettelee.

Oon nyt sen takia vähän aktiivisemmin raapustanutkin tähän ketjuun, kun olisi kiva löytää jotain uusia bändejä, jotka kolahtaisi, mutta alan kohta luopumaan toivosta. Tää on taas tämmöistä kivaa soitantaa, joka menee taustalla, mutta ei herätä sitten minkäänlaisia fiiliksiä. Ihan asiallinen laulaja ja kovasti se koitti fiiliksellä vetää, mutta ei mulle jäänyt tosta mitään käteen. Mitäänsanomattomia melodioita, ihan perus soitantaa ja niin edelleen. Ne säksätys-samplet vitutti, jos nyt jotain fiiliksiä tuli. :2:

Tässä on vanhan liiton heviä, missä palaset toimii. On tiukkaa riffiä, kunnollista sävellettyä sooloa ja Mustainen kiekuminenkin kuulostaa siedettävältä.

Riffit ja melodia kyllä kolahtaa, mutta jostain syystä toi laulu ei herätä juuri positiivisia tunteita. Soolot on kans ihan jepa.

Tällasta sitten:

Musiikkimakuni on hyvin laaja. Siihen mahtuu myös rap/hip hop, mutta tuo ei kyllä iskenyt juuri yhtään. Jotenkin odotin biisiä alkavaksi koko ajan, mutta ei. Tuhnuksi jäi :2:

Tämä olisi ilman Robia pelkkä tusinabiisi. Robin vibra pelastaa! :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom