Levyraati (arvostele ensin edellinen kappale, sitten uusi arvosteluun)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kanttan
  • Aloitettu Aloitettu
Monipuolinen biisi, ei käynyt tylsäksi niin kuin tämän tyylisellä musiikilla on tapana mun kohdalla. Jää "voisin kuunnella mutta en levyä ostaisi" -osastoon. :4:

Australian parhaimmistoa:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
2.5/5 Yllättävän freesiä ottaen huomioon miten armottoman tylsää yleensä tällanen musiikki musta on. Jotkut kohdat olivat ihan kivojakin, mukavaa builduppia oli ympäri laulun.

Jännä biisi ei aivan ollut sitä mitä alunperin odotin kuvan ja nimen perusteella luulin. Muutenkin ihan :wtf: fiilis tuli tätä kuunelessa ei oikein napannut mulle, räppäys oli ihan ok mutta biitti ei toiminut. :2:

Genre vaikutti epäilyttävältä, pelkäsin pahinta. Yllätyinkin positiivisesti. :3: ja puolikas päälle.

Kokeillaan jotain vaikeammin lähestyttävää.

Ei ollut ollenkaan mun tyylistä musiikkia, mutta toimi aika helvetin hyvin. :4:

Tätä on tullut kuunneltua viime aikoina.

Stormtroopers of Death ei nyt oikein iskeny. Tasapaksua jylläämistä, ei jääny oikein mitään mieleen biisistä. :2:

Helvetin kova biisi suomalaiselta bändiltä:

Domination Black - Cold Touch

Tää oli kanssa mulle uusi tuttavuus. Normaalisti kaikki bläkkis- ja satanismiviittaukset saa heti verenpaineen nousemaan, mutta täähän oli täysin asiallista perusheviä. Hyvä esimerkki siitä, miten ihan tommonen perusmeininki toimii mainiosti. :4:

Vähän uutta projektia pidemmän linjan kavereilta. Soittotaitoa pitäs riittää.

Mä olen vaikea perinteisen hevimetallin suhteen. Periaatteessa tykkään genrestä, mutta oikeasti hyviä bändejä/biisejä on vaikea löytää, kaikissa häiritsee jokin. Tämä meni kuitenkin siihen oikeasti hyvä -kategoriaan! :4:

Vanha klassikko

Biisin alku lupaili raskaampaa, mutta loppu meni vähän tylsäksi melodiseksi muniinpuhalteluksi. En saanut oikein otetta. :2:

Piti kuunnella pari kertaa että aukesi edes jotenkin. Mielenkiintoinen biisi tämänkin, mutta loppujen lopuksi ihan hauska. :3:

Folk-blackia.

^

Melko mitään sanomaton biisi, joita löytyy kymmenen tusinasta. Tämä oli harmi, sillä pidän myös metallisesta musiikista. Toi räminä peitti alleen laulannan ja jos tosta oli tarkoitus erottaa sanoja, niin multa se ei onnistunut. Hyvää oli se alun folk-pätkä. Jos vaikka :2:

Mitäs mieltä tästä?

Kyllähän tää aikamonen muun mun tietämän tyttöbändin päihittää tyyliltäänkin jopa hieman rokahtavampi ja omaan musa makuun sopiva, mukavan rento meno ja kertsi toimii hyvin muuten en oikeen osaa sanoa sen ihmeellisempää kuin :4:

Ei ihan mun makuuni, mutta voisin kuunnella toisenkin kerran. Kiva, kun koko biisi ei ollut mitään rääkymistä. 3/5

Täydellinen biisi! Sitä uudempaa Depeche Modea joka on vielä hyvää. Tuon jälkeiset albumit ei mulle enää toimikaan. :5:

Ihan uusi tuttavuus mulle, tykkäsin. Musiikkivideosta plussaa siinä oli sitä jotain sekä naisen lauluääni kuulosti hyvältä myös lyriikoiden osalta varsin toimiva :) :5:

Äsköisestä mennään sitten ihan eri suuntaan...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom