Olen oppinut thrashia kuuntelemaan jotenkin vasta viime aikoina, vaikeasti sulateltava genre ollut. Kai mä siitä nyt sitten tykkään kun tämäkin biisi toimi niin hyvin. :4:
Entäs tämä; tekijä on omistanut kipaleen Panteran edesmenneelle kitaristille; välillä pitää tarkistaa korviaan, laulaako tässä Zakk Wylde vai Bruce Springsteen :
Totta, ääni muistuttaa Brucen ääntä. Ihan nätti kappale, mutta siitä puuttuu "se jokin", mikä tekee biisistä sellaisen mitä tekee mieli kuunnella koko ajan. Biisi on melkein alusta loppuun samankuuloinen. Semmoinen :3:
Mites tää uppoaa? Kuulin tän eilen itsekin ekaa kertaa ja vaikka en ole tämän lajin musiikin erityinen fani, niin tästä kyseisestä biisistä pidän itse aika paljon.
Pakko myöntää, että tykkäsin kyllä. Nyt on vähän semmoinen vaihe mun musamaussa menossa, että uppoaa kaikki tuollainen vähän erikoisempi kikkailu. :4:
Jatkan vähän erikoisemmalla linjalla, bändillä jota olen jo aiemminkin tänne laittanut. Metallia itämaisilla mausteilla. Aivan tajuttoman hyvä levy kyseessä.
Ihan hyvä yhdistelmä, mutta olisin toivonut laulajan olevan nainen. Olisi sopinut hyvin sellainen epica tyylinen ja ripaus itämaata. Eikä hevi musiikki ole kauheasti viime aikoina iskenyt joten annan :3:
No minähän kun tykkään tilutuksesta, niin musiikista siis myös(en siitä tentusta pelkästään, vaikka kyllä se paremman viinan puutteessa menee), niin annan äskeiselle :4: omassa lajissaan. Näppärä poika.
Pääsin puoleen väliin tän vanhempien pätkivän netin kanssa. Se synariffi ysärisoundeineen oli ihan maukas, muuten vähän sillä rajalla tota örinäosastoa, että jaksanko kuunnella. Kiikun kaakun positiivisen puolelle kuitenkin tällä kuuntelulla. :3:
Jyväskylän poikien vähän uudempaa bändiä. Jätkät taisi saada suht hyvän diilin ja levyä on tehty ihan kunnon taustatuen kanssa. Minusta sen kuuleekin.
edit. en huomannutkaan, että tuolla on tuttuja taustalla useampiakin.