Levyraati (arvostele ensin edellinen kappale, sitten uusi arvosteluun)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kanttan
  • Aloitettu Aloitettu
Alun riffittelyt ja muutenkin hitaammat kohdat oli OK. Nopeat paahtamiset ja liika örinä pudottavat tähdet :2:

nyt mennään Back To The 80's

[video=youtube_share;zz89mF9Nb7w]http://youtu.be/zz89mF9Nb7w[/video]

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olen oppinut thrashia kuuntelemaan jotenkin vasta viime aikoina, vaikeasti sulateltava genre ollut. Kai mä siitä nyt sitten tykkään kun tämäkin biisi toimi niin hyvin. :4:

Pysytään 80-luvulla.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jostain syystä en oo koskaan jaksanut Venomiin tutustua. Ei nyt mitään tajunnanräjäyttävää ollut, mutta aivan jees kuitenkin. :3:

Pistetääs nyt vaikka tämä, kun äsken tossa soi. Kutumusiikkia.

[video=youtube_share;C1x5Q-9oN4I]http://youtu.be/C1x5Q-9oN4I[/video]

No menihän tuo, sopivan leppoisaa. :3:

Seuraavaksi mahtibiisi:

Nile - Papyrus Containing the Spell to Preserve Its Possessor Against Attacks From He Who Is in the Water

Hilatorin Anni on ihan kelpo kaveri: :3:

Entäs tämä; tekijä on omistanut kipaleen Panteran edesmenneelle kitaristille; välillä pitää tarkistaa korviaan, laulaako tässä Zakk Wylde vai Bruce Springsteen :) :

Totta, ääni muistuttaa Brucen ääntä. Ihan nätti kappale, mutta siitä puuttuu "se jokin", mikä tekee biisistä sellaisen mitä tekee mieli kuunnella koko ajan. Biisi on melkein alusta loppuun samankuuloinen. Semmoinen :3:

Mites tää uppoaa? Kuulin tän eilen itsekin ekaa kertaa ja vaikka en ole tämän lajin musiikin erityinen fani, niin tästä kyseisestä biisistä pidän itse aika paljon.

Roots uppoaa aina, videokin oli aika siisti :4:

Heitetääs kotikulmien bändiä, ku on tullu tota kuunneltua viimeaikoina. Uutta levyäkin pukkailee jätkiltä kuun lopussa.

Hemmetin miellyttävä soundi ja tulee jostain syystä ihan lapsuus mieleen tän tyylisestä menosta. Tykkäsin ja kuuntelen varmasti enemmänki :4:

Mitenkäs uppoo porukkaan tämmönen cyber/trance/industrial/mikälie metalli venäjänmaalta:

Pakko myöntää, että tykkäsin kyllä. Nyt on vähän semmoinen vaihe mun musamaussa menossa, että uppoaa kaikki tuollainen vähän erikoisempi kikkailu. :4:

Jatkan vähän erikoisemmalla linjalla, bändillä jota olen jo aiemminkin tänne laittanut. Metallia itämaisilla mausteilla. Aivan tajuttoman hyvä levy kyseessä.

Myrath - Fate in Motion

Ihan hyvä yhdistelmä, mutta olisin toivonut laulajan olevan nainen. Olisi sopinut hyvin sellainen epica tyylinen ja ripaus itämaata. Eikä hevi musiikki ole kauheasti viime aikoina iskenyt joten annan :3:

Musat oli hyvät, mutta räpäytys vähän vitutti tässä biisissä. Ei vaan oikein sopinut mun korvaan. :2:

Sitten suomalaista kikkeliheviä naislaulajalla. Oujea.

Battle Beast - Show Me How To Die

No minähän kun tykkään tilutuksesta, niin musiikista siis myös(en siitä tentusta pelkästään, vaikka kyllä se paremman viinan puutteessa menee), niin annan äskeiselle :4: omassa lajissaan. Näppärä poika.

No sitten tästä;

Pääsin puoleen väliin tän vanhempien pätkivän netin kanssa. Se synariffi ysärisoundeineen oli ihan maukas, muuten vähän sillä rajalla tota örinäosastoa, että jaksanko kuunnella. Kiikun kaakun positiivisen puolelle kuitenkin tällä kuuntelulla. :3:

Jyväskylän poikien vähän uudempaa bändiä. Jätkät taisi saada suht hyvän diilin ja levyä on tehty ihan kunnon taustatuen kanssa. Minusta sen kuuleekin.

edit. en huomannutkaan, että tuolla on tuttuja taustalla useampiakin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom