Levyraati (arvostele ensin edellinen kappale, sitten uusi arvosteluun)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kanttan
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Toi oli taas ihan asiallista. Perusasioiden äärellä. Toi laulaja Hardline-bändeineen on kyllä mennyt ihan ohi. :3:

Pistetään nyt vaikka tällaista jatkoksi, kun sattui olemaan tossa ruudulla. Hurraa isoille kertosäkeille \o/

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kuulosti juuri siltä kun pitikin, tuon tahdissa pitkät kiharat hulmuavat avoautossa mukavasti. :3:

Seuraavaksi supergrouppia vuosituhannen vaihteesta:

Ei nyt oikeestaan herätä muunlaisia fiiliksiä kuin et pirun jännän kuulosta musaa. :3:+ Ei nyt ihan mun tyylistä kuitenkaan, mut ihan kiva. Kitara soolo oli kova.

Ei nyt oikeestaan herätä muunlaisia fiiliksiä kuin et pirun jännän kuulosta musaa. :3:+ Ei nyt ihan mun tyylistä kuitenkaan, mut ihan kiva. Kitara soolo oli kova.

Nooo..oli tää nyt parempi ku USA-räpättäjät :2:

...tällanen meno "räpätyksel" maustettuna , joteski toimii..:rock:

Musat hyvät, mutta toi räpäytys ei nyt tässä biisissä uponnut. Silti ihan menevä. :3:

Sori kun laitan jo toisen samalta bändiltä vähän ajan sisään, mutta tuo Gioeli on vaan niin pirun hyvä laulaja.

Axel Rudi Pell - Don't Say Goodbye

Jospa minä kommentoin tuotakin bändin kipaletta, kun mulla on looginen jatkumo tähän. Ei mulla tosta biisistä ja bändistä pahaa sanottavaa ole. Tossahan on kaikki elementit menevään musaan kohdallaan: kova kitaristi, kova laulaja, isoja kertosäkeitä ja perustoimivaa biisimateriaalia. Ei tuolla voi epäonnistua. Mitä tohon laulajaan tulee, niin pikkaisen puskee jotain italia-aksenttia läpi, joka vähän käy korvaan, mutta tuo nyt on toissijainen asia. Yksi ylimääräinen tähti mielentilan johdosta viimekertaisen päälle :4:

Tässä siis Jeff Scott Soton uudempaa projektia W.E.T -orkesterin kanssa, johon törmäsin sattumalta tänään. Toi laulaja veti siis aikanaan muutaman levyn ton Axel Rudi Pellin kanssa. Bon Jovi -vibaa puskee joidenkin biisien kanssa aika voimakkaasti, mutta toimii ainakin meikäläiselle.

muoks. hmm, laulu tuntuu irtoavan paremmin tolla aikaisemmalla levyllä, kuin tällä uudella...

Pitäähän tänne jotakin vähän raskaampaakin musiikkia laittaa; ei se Katy Perry ole yhtään hassumpaa tässä muodossa:

Ja ei voi seuraava olla huono; kitaristin nimi on STALIN! :)

Ei mun mielestä sovi yhteen, mutta hyvästä yrityksestä :1:

ei keksi muuta joten laitetaa tää seuraavaks :D

Se ei ollut heviä. Se oli metallia..ilman kliseisiä tuplabassareita ja örinää :)
Makunsa kullakin :1: Soolokitarasaundi oli kyllä oivallinen!

Lukekaa aloituspostista ketjun säännöt.

Gojiralle :3:. Turhan tasapaksua mun makuuni näin äkkiseltään.

Sitten mahtava saksalaisbändi:

The Ocean - Firmament

Se oli nerokasta musiikkia. Hyvä kappale, monipuolinen. Tosi hyvä itse asiassa, :4:.

Tuosta, ugh:

Komeeta ja jylhää soitantoa. Häiritsee vaan kun vokaalit hukkuu tonne sekaan.
:2:

Pistetääs toi jonon jatkoksi, kun oli sopivasti youtubessa taustalla soimassa.

Hyvä biisi, odotin alussa vielä jytympää mut kelpaa tääki :rock: :4:

vähän vanhempaa musaa :)

Nonniiih! Clashillä lähtee, pakko antaa sen :4: ja puolikas kuitenkin. Turha tuota on sen syvemmin analysoida:fuckyeah:

Jatketaan tylsästi samaan suuntaan..

Jaahas, en nyt lähde suoraan paskaksi haukkumaan, mutta olen kyllä täysin ymmälläni, että mitä mun tossa kipaleessa olis pitänyt kuulla... Olen vielä niin laiskalla päällä, etten jaksa ruveta tutustumaan muuhun tuotantoon. :1:

Tosta kevyt rallatus päivänavaukseksi. Ei pitäs jäädä ainakaan epäselväksi, että mistä on kyse.

Murphys tietää mitä tekee ja tekee sen hyvin. Aitoa musiikkia joka herättää tunteita, tässä tapauksessa hyvää mieltä :4:

Päivän tarjous:
[video=youtube_share;QO6raun6CR0]http://youtu.be/QO6raun6CR0[/video]

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom