levosta pumppiin

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Äh taas tulee funtsittua levottomia.

Paljonko/kauanko arvelisitte tarvittavan treeniä natuna jotta saavuttaisi sen olemuksen mikä kropassa on tällä hetkellä treenin jälkeen?

Sama suomeksi: Eli ennen treeniä kroppa on ns. normitilassa ja treenin jälkeen lihakset ovat pumpissa. Jos nyt oletetaan että kaikki lihakset ovat pumpissa eikä vain ne sillä kertaa treenatut. Olisiko joku n. vuosi sopiva aika ajatella pääsevän samaan kuntoon ilman pumppia?

Tuota voisi varmaan seurailla valokuvista jos olisi semmoisia sopivia otettuna vuosien varrelta. No eipä ole.

Heh melko absurdi kysymys kyllä. No tuohan riippuu ihan lähtökohdista. Tämä nyt on ihan vaan mutuilua, mutta lahjakas aloittelija saa uransa eka treenissa kivan pumpin päälle ja innostuu tosissaan kolistelemaan painoja, no parin kuukauden päästä sitä on menty jo heittämällä ohi tuon ekan pumpin levossakin. Miten taas 10 vuotta tahkonneella salijyrällä? Tuohon en osaa pätevää mutuilua heittää.

Mä alotin reenaamisen vanhemmalla iällä vajaa vuosi sitten ja nyt olemus on jokalailla parempi kuin alkureenien "pumpin" jälkeen.
Rasvat tippunu about 25% -> 17%, mutta paino tippunu vaan muutaman kilon ja samalla tulokset joka saralla nousseet lähes exponentiaalisesti.
Ei alussa ollut reenin jälkeen mistään pumpista tietoakaan kun kaikki oli fläsän alla jemmassa.
Eli ei siihen välttämättä kauaa mene, riippuu ihan mistä aloittaa...

Kovaa reeniä vaan niin ei se ulkonäkö ainakaan huonompaan suuntaan mene.

Mittaa vaikka hauiksesi kylmänä, sitten pumpissa, ja kysy sen jälkeen uudestaan niin katotaan miten pitkä aika siihen tarvitaan. :)

Niin ja tosiaan ne lähtökohdat.

Itekkin välillä tsekannu hanskoja kun ovat pumpissa, ajatusleikkinä mielessä käynyt, jospa joskus levossa kädet näyttäis tältä. Tuo motivaatiota :puntti:

jos ajatellaan et pumpissa käsi on 1-2cm isompi ni senhän pystyy saavuttamaan kuukaudessa.En oo kyl koskaan kantanut salille mittanauhaa mukaan ja mittauttanut paljon on pumpissa mutta jos arvioni osuis lähelle.Tuskinpa mikään narukäsi hirvesti on isompi pumpissa ku levossa.

Itse olen ottanut tarvoitteeksi aina sen että lihakset vuoden päästä samassa kunnossa mitä nyt pumpissa. Isojen lihasten kohdalla olisin pettynyt vain tuohon kehitykseen, ja käsien lihasten kohdalla menisi yli odotusten.

jos ajatellaan et pumpissa käsi on 1-2cm isompi ni senhän pystyy saavuttamaan kuukaudessa.En oo kyl koskaan kantanut salille mittanauhaa mukaan ja mittauttanut paljon on pumpissa mutta jos arvioni osuis lähelle.Tuskinpa mikään narukäsi hirvesti on isompi pumpissa ku levossa.

sairasta kehitystä jos saat kuukauessa 1-2cm haukkaan lisää.

bulkkaamalla.

Ite nostin omaa painoa pari vuotta sitte bulkkaamalla 80kg -> 95kg noin 6kk:ssa, hanska kasvo pumpissa mitattuna sen 2cm. En tiiä kuin paljo sitä pitäs bulkata että sais 1-2cm kuukaudessa :wtf: Ei se ainakaan lihasta oo jos natuna reenaa ja on kuitenki jo treenivuosia takanapäin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
jos oot reenaillu ees pari vuotta niin millistä kahteen milliin käteen paksuutta vuodessa on jo hyvin, ja tajuat ehkä myöhemmin että ei se sentti kuussa tainnutkaan olla lihasta vaan viidesosa ehkä siitä...

jos oot reenaillu ees pari vuotta niin millistä kahteen milliin käteen paksuutta vuodessa on jo hyvin, ja tajuat ehkä myöhemmin että ei se sentti kuussa tainnutkaan olla lihasta vaan viidesosa ehkä siitä...

Joo 0.5cm vuodessaki on jo kova sana jos vertailee hanskan kokoa vuositasolla aina samassa kireydessä :rolleyes:

:dance:

Jep jep. Eli millistä kahteen vuodessa on hyvin, mutta tässä tilanteessa oli ehkä vain 2 milliä tossa yhdessä kuukaudessa.

Ite nostin omaa painoa pari vuotta sitte bulkkaamalla 80kg -> 95kg noin 6kk:ssa, hanska kasvo pumpissa mitattuna sen 2cm. En tiiä kuin paljo sitä pitäs bulkata että sais 1-2cm kuukaudessa :wtf: Ei se ainakaan lihasta oo jos natuna reenaa ja on kuitenki jo treenivuosia takanapäin.

Mä nostin nuorena jäppisenä kerran 20kg/kk (natuna) ni mul repes iho hauiksista,ojentajista,rinnoista,selästä ja reisistä.En kyllä muista paljon käsivarren ympärysmitta kasvoi mutta kasvoi kumminkin huomattavasti enkä usko että lihasta olis tullu vain 1mm.No on aika huono kehitys jos alat nyt treenaa ja treenaat 12v ni sun käsi on kasvanut vain 6cm paksuutta? Siin vaiheessa mä epäilen että ravinnossa,levossa tai treenissä mättää.No joo onhan siin tietysti geenitkin.Kaikki on yksilöllistä.Enkä mä nyt meinannut et se välttämättä olis täyttä lihasta 1cm/kk mut kyl sitä saa enemmän ku 2mm jos bulkkaa oikein kunnolla.En nyt meinaa sellasta jätkää joka on jo lähellä omia rajojaan.Mutta en lähde tästä enempää ainakaan kinastelee:) jokainen kehittyköön miten kehittyy.

Mä nostin nuorena jäppisenä kerran 20kg/kk (natuna) ni mul repes iho hauiksista,ojentajista,rinnoista,selästä ja reisistä.En kyllä muista paljon käsivarren ympärysmitta kasvoi mutta kasvoi kumminkin huomattavasti enkä usko että lihasta olis tullu vain 1mm.No on aika huono kehitys jos alat nyt treenaa ja treenaat 12v ni sun käsi on kasvanut vain 6cm paksuutta? Siin vaiheessa mä epäilen että ravinnossa,levossa tai treenissä mättää.No joo onhan siin tietysti geenitkin.Kaikki on yksilöllistä.Enkä mä nyt meinannut et se välttämättä olis täyttä lihasta 1cm/kk mut kyl sitä saa enemmän ku 2mm jos bulkkaa oikein kunnolla.En nyt meinaa sellasta jätkää joka on jo lähellä omia rajojaan.Mutta en lähde tästä enempää ainakaan kinastelee:) jokainen kehittyköön miten kehittyy.

No on se mulla kasvanu 12 vuodessa semmoset 20cm ja vähä totisempaa treenitaustaa 10 vuotta takana mutta nyt ei kyllä saa enää ku max. 0.5cm vuodessa paksuutta. Ja se on jo hyvin jos sen saa aikaan... Enkä kyllä tuommosia bulkkeja vedäkään että 20kg kuukaudessa, mun normi massakausi on nykyään 10kg/6kk. Tuo hanskan kasvuhan kuten kaikkien muidenki paikkojen kasvu riippuu paljolti siitä kuin paljo on treenivuosia takana.

No on se mulla kasvanu 12 vuodessa semmoset 20cm ja vähä totisempaa treenitaustaa 10 vuotta takana mutta nyt ei kyllä saa enää ku max. 0.5cm vuodessa paksuutta. Ja se on jo hyvin jos sen saa aikaan... Enkä kyllä tuommosia bulkkeja vedäkään että 20kg kuukaudessa, mun normi massakausi on nykyään 10kg/6kk. Tuo hanskan kasvuhan kuten kaikkien muidenki paikkojen kasvu riippuu paljolti siitä kuin paljo on treenivuosia takana.

Onhan se kiinni treenivuosista kuten sanoin että lähellä rajojaan.Sä taidat nyt puhua tost 0.5cm/v natuna ku on pitkä treeni tausta?Natuna ku oot treenannut 10v ni lisä lihaksien saaminen on kiven takana.Joo kylhän se pitää ottaa piikki avuks jos veinaa joskus saada 60cm haban.Joku 16v jannu pystyy kyl kasvattaa aika sikana natunakin käsivarttaan vuodessa jos treenit,levot ja ravinnot on kohdallaan.Tietysti jos on huonot geenit ni ei kasva sitten millään.

Sä taidat nyt puhua tost 0.5cm/v natuna ku on pitkä treeni tausta?Natuna ku oot treenannut 10v ni lisä lihaksien saaminen on kiven takana.

Jep, juuri näin.. Enkä usko että tässä vaiheessa auttaa enää mikään bulkki kasvattaa ees 2cm vuodessa kättä jos vedetää aina takas samoille rasvoille :D

Kyllä jos ei oo treenitaustaa niin voi odottaa usiammanki senttimetrin lisäystä kädenympärykseen vuodessa vaikkei mitää sikabulkkia vetäskään.

Ite testannu nyt kun aloitin treenit uudelleen 3 viikkoa sitten (viime vuoden aikana kävin puntilla 11 kertaa ja vuonna 2009 ei sen enempää), että miten nopeasti saavuttaa ekan käsitreenin pumppimitan levossa. Ekan treenin jälkeen oli 45 cm (levossa samana aamuna 43 cm) ja tänä aamuna levossa 45 cm.

Taustana tietty se, että treenasin aika paljon vuosia sitten, joka vaikuttaa ilmeisesti aika paljon kehitykseen. Lihasmuisti varmaan toimii siis. Ja lisäykseksi vielä, että ei ole kielletyt aineet käytössä.

Ite testannu nyt kun aloitin treenit uudelleen 3 viikkoa sitten (viime vuoden aikana kävin puntilla 11 kertaa ja vuonna 2009 ei sen enempää), että miten nopeasti saavuttaa ekan käsitreenin pumppimitan levossa. Ekan treenin jälkeen oli 45 cm (levossa samana aamuna 43 cm) ja tänä aamuna levossa 45 cm.

Taustana tietty se, että treenasin aika paljon vuosia sitten, joka vaikuttaa ilmeisesti aika paljon kehitykseen. Lihasmuisti varmaan toimii siis. Ja lisäykseksi vielä, että ei ole kielletyt aineet käytössä.

Lihasmuistilla saa lihakset takaisin todella nopeasti.Oon huomannu useamman kerran ku tuppaa välillä treenaaminen jäämään vuosiksikin tauolle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom