Leusiini, glutamiini,...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Cosmo
  • Aloitettu Aloitettu
Jou

Mitäs valmisteit ois hyvä ottaa vanhan kunnon protskun lisäks? Leusiinia oon nyt nappaillu, koska se on pienil kaloreil mentäes ilmeisesti ihan hyvää kamaa(?)..koht aletaa vetää taas plussakaloreil..treenii on aika kovast viikos, ni oisko joku glutamiini hyvää settii, auttas palautumises och så vidare..kaikishan nois omat hyvät puolesa, mut mitkä ois kovimpii?:D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kovin turhia IHMO. Kuten jo arginiini ketjuunkin postailin, niin noiden tuomista mahdollisista marginaalisista hyödyistä et paljoa kostu ellet ole lähes lavakunnossa tai pyrkimässä sellaiseen omaten jo hyvät määrät lihaskudosta. Sellaiset määrät esim. BCAA:ta/leusiinia/arginiinia/whatever että jotain todellista vaikutusta saattaisi ollakin tulevat niin kalliiksi ettei meikällä ainakaan ole varaa. Ja vähän ottaminen taas on turhaa. Näin siis mutulla.

Kukkuu?

Kreatiini on tottakai hyvä aina, glutamiini on myös hyvää ainetta mutta IMO tärkeämpi dietillä kuin bulkilla.

ps.noista parista ruotsinkielisistä sanoista meni pää nii sekasin että en pysty enää ajatteleen enempää.. :david:

Kovin turhia IHMO. Kuten jo arginiini ketjuunkin postailin, niin noiden tuomista mahdollisista marginaalisista hyödyistä et paljoa kostu ellet ole lähes lavakunnossa tai pyrkimässä sellaiseen omaten jo hyvät määrät lihaskudosta. Sellaiset määrät esim. BCAA:ta/leusiinia/arginiinia/whatever että jotain todellista vaikutusta saattaisi ollakin tulevat niin kalliiksi ettei meikällä ainakaan ole varaa. Ja vähän ottaminen taas on turhaa. Näin siis mutulla.

Itse oon huomannu argiinin+lysiinin käytöllä olevan jotain hyötyä. Ja varsinkin gluta nopeutti palautumista. Lihasten kasvattaminen on hidasta touhua ja kaikki apu (vaikkakin vähäinen) on tervetullutta, ainakin minulle.

Jeah..no pistän nyt glutaa ainaski purkillisen tilauksee..oli sit hyötyy tai ei..kai siint joku pikkuruinen ihq-hyöty on :P...pääasia et on heraa ja paljo xDja paljo hc-treenei:P..ei mul toi treenaamine kuitekaa niin pinpintarkkaa oo..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom