jto
AMMATTILAINEN
way way
oon kuvisope, eikä mun tarvi kannella oppilaita minnekään. homma toimii ilmankin ja jos joku kantaa, kantavat ite ittensä jne. nää on asennehommia jne...
aaltosysteemi myös ok. tuo vaihtelua ja hieman kevyemmät päivät antaa puhtia kiskoa seuraavana taas kovempaa. idea olis kuitenkin tehdä lähes joka päivä ja pitkällä tähtäimellä nostaa sitä määrää, kuten kirjottelin siitä parin viikon välein tapahtuvasta progressiosta.
ihan samoin voit myös kokeilla joku päivä, kuinka paljon menee niitä sarjoja. joku 100*6 vois olla aika vekkuli niin sanottu "close bodily experience" :D . seuraava päivä ehkä sit hieman iisimmin ja vaan 50*6... :D
no ei ehkä ihan noin radikaalisti, mutta se aaltohan voi olla pidempikin, esim. 3 pvän kiertona: 140, 110, 80 ja taas alusta tai vaikka 150, 120, 60 jne. luovaa touhua toi treenaaminenkin
oon kuvisope, eikä mun tarvi kannella oppilaita minnekään. homma toimii ilmankin ja jos joku kantaa, kantavat ite ittensä jne. nää on asennehommia jne...aaltosysteemi myös ok. tuo vaihtelua ja hieman kevyemmät päivät antaa puhtia kiskoa seuraavana taas kovempaa. idea olis kuitenkin tehdä lähes joka päivä ja pitkällä tähtäimellä nostaa sitä määrää, kuten kirjottelin siitä parin viikon välein tapahtuvasta progressiosta.
ihan samoin voit myös kokeilla joku päivä, kuinka paljon menee niitä sarjoja. joku 100*6 vois olla aika vekkuli niin sanottu "close bodily experience" :D . seuraava päivä ehkä sit hieman iisimmin ja vaan 50*6... :D
no ei ehkä ihan noin radikaalisti, mutta se aaltohan voi olla pidempikin, esim. 3 pvän kiertona: 140, 110, 80 ja taas alusta tai vaikka 150, 120, 60 jne. luovaa touhua toi treenaaminenkin