Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllähän ne lisäpainot tuossakin vaiheessa on hyvä ottaa käyttöön. Ei leuanveto sen kummempaa treeniä ole kuin penkkikään, joten sarjapituuksia kannattaa vaihdella. Itse olen vetänyt leukoja lisäpainoilla 6-12 toiston sarjoissa. Ilman painoja toistoja menee n. 20 ja painot on ollut sellaista 7,5-15kg luokkaa.missä vaiheessa kannattais ottaa lisäpainot käyttöön? ennätys 12 leukaa ja bw 85kg miten kannatas alkaa treenaamaa leukoja? nykyään vedän ihan fiilispohjalta x määrän leukoja päivässä ,yleensä noin 30-50.
Onko kellään käsitystä millanen vaikutus tangon paksuudella on toistomaksimiin leukahommissa? Itselläni toi käytössä oleva tanko on aika paksu (about 3,5-4 cm) ja luulisin, että vähän ohuemmalla tangolla vedellessä vois ehkä saada toiston tai pari lisää maksimiin. Nyt menee siis 13-14.
Paksumpi tanko on vaan parempi.Onko kellään käsitystä millanen vaikutus tangon paksuudella on toistomaksimiin leukahommissa? Itselläni toi käytössä oleva tanko on aika paksu (about 3,5-4 cm) ja luulisin, että vähän ohuemmalla tangolla vedellessä vois ehkä saada toiston tai pari lisää maksimiin. Nyt menee siis 13-14.

No nyt menee suhkot puhtaasti 2-3. Kyllä se tästä vielä lähtee!Jaa mikähän se mulla on kun leuanveto tuottaa kaameata tuskaa. Ikinä en ole leukoja vetänyt, no tulipa kuitenkin yritettyä mutta eihän siitä mitään tullut. Painoakin alta 70 ja ikää 18. Tuntuu täysin mahdottomalta vetää ittensä ylös roikkuessa kädet suorana, ukko ei liiku mihinkään. Negatiivisiä jaksoin jopa 5 ennenkuin sain tarpeekseni. Punnerrukset ja muut menee kyllä ihan siedettävästi.
Neuvoja? Oma tanko löytyy nyt. Tavoitteena 2 puhdasta leukaa jouluun mennessä. Mission impossible?