Leuanveto

Meta title: 💥 Leuanveto – Yläkropan kuninkuusliike ja kilpailu egojen sekä voimien rajasta

Meta description: Keskustelua tekniikasta, ohjelmista, lisäpainoista ja kehityksestä – kuka repii eniten ja millä tyylillä?**

Onko mitään hyötyä selälle ku vedän semmosella ihan kapeella vastaotteella niin että käsien välistä näkyy tankoa 10-15cm??. Saan niin joku 12 ihan puhdasta suorille käsille toki;) mutta heti kun levennän otetta alkaa tulokset tippuu. Myötäotteella saan ehkä 1 leuan:D ois hyvä tietää että saanko selkään tolla lihasta. Ku en viittis vaihtaa otetta ku tolla on kiva vedellä ku on kohtuu kevyttä:)

Kyllä kaikki leuanvedot käy enemmän tai vähemmän selkään. Vetelet vaan niin johan alkaa keventyä se myötäotteella tehtykin

aika itsestäänselväähän se on, ettei kulje ellet treenaa. pitääm tehdä myönnytyksiä. noin kapee ote painottaa hieman enemmän hauista ja rintaosastoa, joten selkääs saat paremmin leveemmillä otteilla.

epäkkään ala- ja keskiosaan nappaa esim. sternum-leuat eli nojaat taaksepäin ja vedät tangon ylävatsaan. rintaan se on aika huono kone, mutta jos vedät selkä köyryssä se painottuu sinnepäin. kaikenlaisia leuanvedon variaatioita nyt sitten on vaikka kuinka paljon eritasovedoista staattisiin jne.

Tietääköhän kukaan mitään ennätyksiä lisäpainoilla vedetyistä leuoista?
Koitin etsiä, mutta löyty vaan noita kehonpainoilla tehtyjä ennätyksiä.

Ajattelin alkaa tekemään leukoja lisäpainoilla, mutta vielä ponnistellaan pelkällä kehonpainolla ainakin vähän aikaa.

Tietääköhän kukaan mitään ennätyksiä lisäpainoilla vedetyistä leuoista?
Koitin etsiä, mutta löyty vaan noita kehonpainoilla tehtyjä ennätyksiä.

Ajattelin alkaa tekemään leukoja lisäpainoilla, mutta vielä ponnistellaan pelkällä kehonpainolla ainakin vähän aikaa.

Eikös Pauli Palinperä vedä +100kg lisäpainolla ykkösen..

jasper benincasa on vetänyt leuat tuplasti omalla painollaan painaessaan n. 60kg. kyseessä siis männä aikojen leukaguru. kyllähän palinperä on kova ukko, kun noinkin isona ukkona pystyy tollasiin suorituksiin. ja lisää uskoa treenaamiseen kaikille valaa se, että ei se ihan juniori enää ole :)

ylistarolaaset on kyllä kovaa sakkia oli sitte puhe mistä vaan ;) munki paappa ja mumma on sieltä ja 92v mumma teköö joka päivä lenkin.

Uusi enkka tuli tänään koulun kuntotestissä. Viime keväänä painoin 62 ja vedin 8, nyt painoa 71 ja meni 9 :thumbs: Punttia takana 2kk, tavoite joskus se ykl.

mulla meni tällä viikolla 10 leukaa 30kg lisäpainolla, oon ihan tyytyväinen, tasasta kehitystä tullu koko ajan. nyt on joku 9 kk treenii takana. 100 kiloo on kyllä todella kova tulos, oli vaan vedetty niin ettei lähtenyt roikunnasta.

mulla meni tällä viikolla 10 leukaa 30kg lisäpainolla, oon ihan tyytyväinen, tasasta kehitystä tullu koko ajan. nyt on joku 9 kk treenii takana. 100 kiloo on kyllä todella kova tulos, oli vaan vedetty niin ettei lähtenyt roikunnasta.

millaista settii oot vetäny ton leukojen kanssa? 3 kertaa viikkoon?

Ootko koittanu miten kauaks jää(jos jää:arvi:) ykl?

olen noin 3-4 kertaa viikossa leukoja treenannu, aika paljon erillaisilla otteilla ja painoilla. yleensä niin että toistoja on ollut 3-8. ja aina sillontällön pidempii sarjoja.
no kesällä meni molemmilla käsillä ykl aika helposti, nyt en oo pariin kk ees kokeillu, enkä oon yhden käden leukatreenii tehny. painoo on noin 5 kiloo tullu lisää, mut eiköhän se vieläki mee.

Eli tällä hetkellä painoa n.90kg ja leuoissa maximi on 8 toistoa. En oo aiemmin oikeestaan tehnyt leukoja ja nyt tavoitteena ois saada 14 leukaa parin kuukauden kuluttua. Onko ihan realistinen tavoite ja miten noita leukoja kannattais mun tapauksessa treenata?

Eli tällä hetkellä painoa n.90kg ja leuoissa maximi on 8 toistoa. En oo aiemmin oikeestaan tehnyt leukoja ja nyt tavoitteena ois saada 14 leukaa parin kuukauden kuluttua. Onko ihan realistinen tavoite ja miten noita leukoja kannattais mun tapauksessa treenata?
Jospa alottaisit vaikka lukemalla tätä trediä?

Back
Ylös Bottom