*Jos tietäis miten tehdä fiksusti.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Varsinkin se että toinen pää lihaksesta tekee eksentristä työtä sillon kun toinen pää tekee konsentrista

osta sit mopo :D
lisäpainoja kannattaa viljellä aina. tee vaikka kuukausi voimaa korkeintaan 8 toistoilla eli paljon sarjoja pitkin päivää ja aina romuja eri määrä nivusiin. sitten haet voimakestävyysjaksolla sen perään sen 31 toistoa.

Mulla tuntuu aika huonosti toi levee selkä kehityvän, vaikka leuat nyt kohtuudella sujuukin.bodarina varmaan tärkein ois saada pidettyä ne hartiat alhaalla myös vedon loppuvaiheessa, että levee selkä tekis töitä. aika monilla ne nousee korviin, kun alkaa voimat loppumaan.
Jep, tuolleen juuri yritän tehdä. Viime senteillä usein sitten voimat hyytyy, mutta eihän bodauksessa ole pakko saada sitä leukaa yli tangon..keskity siihen, että vedät sitä tankoa kainaloihin/kyynärpäitä taakse loppuvaiheessa, ettei se tanko jää liikaa eteen.
Mulla tuntuu aika huonosti toi levee selkä kehityvän, vaikka leuat nyt kohtuudella sujuukin.
Jep, tuolleen juuri yritän tehdä. Viime senteillä usein sitten voimat hyytyy, mutta eihän bodauksessa ole pakko saada sitä leukaa yli tangon..
e: Voisin tietysti laittaa tänne klipin leuanvetotreenistä, jotta voitte sitten arvostella (kunhan saan jostain kameran lainaks)
kannattaa myös kiinnittää huomiota leukojen lopussa siihen, ettei kroppa köyristy. silloin rasitus siirtyy rintalihaksille myös. eli rinta pystyyn, hartiat alas ja kyynärpäitä taakse lopussa, niin rasitus pysyy selällä. oon kyllä eri mieltä tosta rauhallisesta nostosta. sillä ei voiteta mitään. parempi keskittyä tekemään liike selällä.
Mistähän tää johtuu? dominoiko vahvat ojentajat? Siis ei vahvat, vaan vahVEMMAT, kuin selkälihakset
Kulmasoutu tuntus menevän kyllä hiukka paremmin selälle.
. yleensä vasta leukojen loppuvaiheessa se ojentaja astuu peliin, joten noissa podihommissa ei luulis haittaavan. leveen otteen ei kannata olla mikään kauheen levee. ehkä sillai, että ala-asennossa kyynärvarret jää hieman (!) ulospäin kaatumaan.Oot kyllä ihan oikeessa tossa ja uskoisin, että aivan "freessinä" noi vedot vois mennä paremmin selälle, mutta kun mulla menee treenit tällä hetkellä ojentajien- ja vetojen kaa näin: MA: penkki, ylätalja, pystypunnerrus KE: pystypunnerrus, ylätalja PE: kulmasoutu, pystypunnerrus, ylätalja, ojentaja, hauis. eli pikkuista priorisointia meneillään :Dauttoi jarze itellä noihin ojentajiin se että vaihtoi keskiviikon treenistä ne eri päivälle, perjantain selkätreenissä leuanvedosta ei tullu yhtään mitään kun ojentajat oli vielä kipeenä jos noi päivät on siis lähekkäin niinkuin mulla oli.