Clasko888, jos sulla on kovasti muovipulloja kotona, niin täyttele niitä vedellä ja tunge reppuun. Suunnilleen näin 1L vettä = 1kg. Kyllä sinne nyt ainakin 15L pitäisi mahtua.
Toinen vinkki on se, että painotuotteetkin painavat kovin eri verran. Olen huomannut, että tommoset laadukkaalle kiiltopaprulle painetut lehdet ovat tiiviimpää kamaa, kuin esim. pokkaridekkarit (eipä ihme

). Kävelylenkille lapan siis paksun nivaskan vanhoja Muscular Development ja muita turhia kehoilulehtiä reppuun lisäpainoksi. Toimii! :D Tuolla vinkilläkin tosin rajoittuu Haglöfs Tight L repun lisäpainokapasiteetti siihen noin kymmeneen kiloon, mutta olen pärjäillyt sillä toistaiseksi.
Muistetaanpa sekin, että kotileuanvetotanko ei välttämättä kestä läheskään niin paljoa kuormaa, mitä se salin kunnolla kiinni pultattu. Minä ostin Stockan urheiluosastolta tommosen 14,90€ tangon, josta kukaan ei meinannut millään tietää, paljonko kestää. Sitten viime lopussa tangon maahantuoja oli lonkalta heittänyt, että vaikka 100kg. On tod.näk., että kestää enemmän, mutta ottavat varman päälle. Niin minäkin, enkä siis tee lisäpainoleukoja kotona, koska painan 90kg ite. Ko tanko toimii kyllä muuten hienosti, koska päällystin sen sulismailoihin tarkoitetulla grippinauhalla (muuten olisi tod. liukas). Ei tarvii mankkua käyttää ja erittäin mukava on vedellä leukoja. Yhteishintaa tuli noin 20€, eli halpa on ja auttaa myös venyttelyissä.
Hmm, saisikohan jostain halvalla sukeltajien painovöitä käytettynä? Niihin vissiin menee jotain lyijypaloja painoksi, joten siinä kilot vievät mahd. vähän tilaa. Olisi muuten huippukätevä lisäpaino kävelylenkeillä ja leuanvedossa.