Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
xjanix sanoi:testeihin tosiaan reenaan niitä leukoja ja sen päälle teen ihan normaalia saliohjelmaa...muut osa-alueet on kunnossa mutta leukojenveto on siinä kinttaalla ni ajattelin siinä tehdä vähän tehostettua reeniä niin sais toistoja pari lisää
Tuolla on kattava selostus:masantti sanoi:Selittäkää vielä toi tikapuu systeemi uudestaan.
hurmurico sanoi:Miten sä oot syöny kun oot massaa noin hyvin saanu lisää? Meikä alotti samasta painosta mutta massaa tullu vasta jotain 5kg lisää suunnilleen samassa ajassa.
Ja kyllä niitä voi sitten diettaa pois jos tulee liikaa. Ja mielummin liikaa ruokaa ku liian vähän ni onpahan lihaksilla jotain mistä kasvaa.Idiootti täälä taas kyselee, kun ei auennut mulle edes tosta linkistä toi systeemi. Mennäänkö tossa siis näin: ensin yks leuka...pidetään paussi(kuinka pitkä?)..sitten 2 leukaa..paussi...3leukaa...jne. Mutta tätäkö tehdään vaan 10:een toistoon asti ja tullaan alaspäin vai alotetaan taas 1 toistosta...vai miten siis hä? Olisin kiitollinen rautalankaversiosta..Proteos sanoi:Tuolla on kattava selostus:
http://www.cbass.com/Pavel'sLadders.htm
jarze sanoi:Idiootti täälä taas kyselee, kun ei auennut mulle edes tosta linkistä toi systeemi. Mennäänkö tossa siis näin: ensin yks leuka...pidetään paussi(kuinka pitkä?)..sitten 2 leukaa..paussi...3leukaa...jne. Mutta tätäkö tehdään vaan 10:een toistoon asti ja tullaan alaspäin vai alotetaan taas 1 toistosta...vai miten siis hä? Olisin kiitollinen rautalankaversiosta..
bablo sanoi:Tuli tässä vaan mieleen, kun leuoista puhutaan että saako kukaan puhdasta yhdenkäden leukaa ??
Angel of Death sanoi:No noita on kai erilaisia tikapuu systeemejä mutta yks on mun mielestä silleen 1 tauko 2 tauko 3 tauko... tolleen failureen asti. Ja toi tauko voi olla vaikka 1 min. Tää oli se versio minkä oon kuullu niitä voi olla muitakin.
Amerikan Jeesus sanoi:Taukoa pitää olla yhtä kauan kuin mitä edellinen suoritus kestää.
naamarj sanoi:Mikä ois paras tyyli alkaa treenaa leuanvetoa kun ittellä painoa vähän enemmän kun pitäis. Salilla oon käyny nyt 3kk ja laihduttanu samalla ja koittanu kanssa aina välillä leukoja vetää, mutta kertaakaan en oo vielä saanu :(. Se ei vaan lähe alkuasennosta mihkään kun käsissä vielä vähän voimaa verrattuna painoon. Välillä koitan treenata silleen että hyppään niin korkeelle kun pääse ja sit koitan tulla alas hiljalleen (siis silleen että ihan kun olis tehny yhden leuan ja päästelis hiljalleen itteään alas), mut onko toi paras tyyli harjotella vai mikä olis?

Joskus oikee käsi on vaan jonkun takia heikolla päällä. Muistelen viimeistä hauispäivää esimerkiksi. Oikea hyytyi 7. toistoon ja vasen jaksoi viitentoista asti.LIHAMUREKETTA.. sanoi:Mä saan leuan yhdellä kädellä. Tosin vaa vasemmalla, oikee uupuu ihan pikkasen. Hassuu sinäänsä et oon oikee kätinen.
Originally Posted by naamarj
Mikä ois paras tyyli alkaa treenaa leuanvetoa kun ittellä painoa vähän enemmän kun pitäis . Salilla oon käyny nyt 3kk ja laihduttanu samalla ja koittanu kanssa aina välillä leukoja vetää, mutta kertaakaan en oo vielä saanu . Se ei vaan lähe alkuasennosta mihkään kun käsissä vielä vähän voimaa verrattuna painoon. Välillä koitan treenata silleen että hyppään niin korkeelle kun pääse ja sit koitan tulla alas hiljalleen (siis silleen että ihan kun olis tehny yhden leuan ja päästelis hiljalleen itteään alas), mut onko toi paras tyyli harjotella vai mikä olis?
Rock^ sanoi:Eikös tuolla tikapuusysteemillä tule ylikuntoon nopeasti?
Jos treenit on 3x viikossa, eli miltei joka toinen päivä. Ja joka treenissä tulee vähintään kaks kovaa sarjaa, eli ne viimeset sarjat. Miten ihmeessä kädet+selkä kerkee palautumaan?