Itse en juossut edes junnuna 3000 cooperia vaikka olin kovassa kunnossa. Juoksin kuitenkin 12km tunnissa peruslenkkinä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pakkiksella kaikki on toisin.Itse en juossut edes junnuna 3000 cooperia vaikka olin kovassa kunnossa. Juoksin kuitenkin 12km tunnissa peruslenkkinä.
Kaikkihan riippuu siitä, mikä mielestäsi on tuo ylittämätön piste, mutta cooper 3000 ja penkki 100 ei sitä kyllä ole. En kyllä ole hirveemmin nähnyt tuollaista työn sankari -tason suorittamista työpaikoillakaan. Luonaalla/kahvilla siellä istutaan ja loppupäivä plärätään Pakkista noin niinku kärjistettynä. Suomessa työpäivät ovat niin lyhyitäkin, että aikaa jää kyllä treenata itsensä kovaankin kuntoon.Työssäkäyvän ihmisen on aika vaikeeta kasvattaa näinäpäivinä kuntoa ja tai lihasmassaa tietyn pisteen yli. Työelämähän suosii sellaista "käy kevyesti koiran kanssa ulkona luonnossa päivittäin" tyyppistä treeniä höystettynä sellaisella "kerran viikossa pelaa squashia kovaa" treeniä.
Mutta todellinen huippu suorituskyky kyllä ei tahdo työelämän ohessa löytyä. Ei ainakaan monipuolinen, kovilla uhrauksilla olis saatavissa ehkä yhdessä lajissa hyvä, nousujohdanteinen todellinen kehitys.
Sanotaan nyt vaikka kehonrakennuksessa. Mutta jos tekee vähänkin "oikeaa työtä" muistuttavaa työtä jossa palkka ylittää 13 euroa tunnille, työn vaatimukset vaan vaatii hektistä, syvällistä jatkuvaa tauotonta keskittymistä ja päämäärätietoisuutta, jolloin se kuuluisa hermosto menee joka viikko pillunpäreiksi, oikean vastuun sisältävän työn kanssa ei voi treenata harmoniassa työelämän kanssa.
Varsinkin jos tykkäis joka ilta liikkuu, tai kehittyy vaikkapa hyväksi thainyrkkeilijäksi kenellä on vähän pattiakin, ja sais coopperista pinkastua 3000 ja lisäks penkistä 100kg keskikokosena jätkänä, ei se oikeen irtoo enää, tai jos irtoo, se vaatii niin paljon verta hikeä ja kyyneliä, etten tiedä onko sen arvoista. Kun ajatellaan vielä, että ihminen tarvitsee myös mukavuutta. Jos joka päivä 8h ajan keskittyy jatkuvasti työhön työpäivän ajan, saattaa kroppa ja psyyke vetää "liinat kiinni", kun pitäis työpäivän jälkeen alkaa treenaamaan, ihan myrkynjuonnilta tuntuu siinä kohtaa se, stressiä on valmiiksi vaan niin paljon, että mitään liikunann iloa ei ole jäljellä. on saatava levätä, tai sielu alkaa vaatimaan itsemurhaa jatkuvan rasituksen takia.
Puhunko ihan paskaa?
Oonks mä ainut joka tekee töitä tässä maassa? En ikinä surffaa netissä työpäivän aikana minuuttiakaan, tai tee mitään muuta kuin töitä. usein en pidä kahvitaukoja, enkä irtaudu syödessäkään työajatuksista. Yleisesti ottaen teen vielä aina vähän pidemmän työpäivän kun tuntivaatimus on. Silti yleensä tuntuu, etten saa paljoakaan aikaan. Tosin tänään lähin 1h aikasemmin töistä, kun piti hoitaa asioita.Kaikkihan riippuu siitä, mikä mielestäsi on tuo ylittämätön piste, mutta cooper 3000 ja penkki 100 ei sitä kyllä ole. En kyllä ole hirveemmin nähnyt tuollaista työn sankari -tason suorittamista työpaikoillakaan. Luonaalla/kahvilla siellä istutaan ja loppupäivä plärätään Pakkista noin niinku kärjistettynä. Suomessa työpäivät ovat niin lyhyitäkin, että aikaa jää kyllä treenata itsensä kovaankin kuntoon.
12km tunnissa vauhti ois 6 km puolessa tunnissa ja 3000m 15min.Itse en juossut edes junnuna 3000 cooperia vaikka olin kovassa kunnossa. Juoksin kuitenkin 12km tunnissa peruslenkkinä.
Jto on ihan oikeassa. Tuo oli itselleni se kynnys joka ei, ainakaan psykologisesti, ylittynyt. En tiedä mikä genetiikka se on, että pystyy melko kovilla sykkeillä vetämään melko kauan mutta se aivan absoluuttinen raja tulee vastaan jo pikkukorotuksella tuosta, mitä pystyy tekemään vaikka tunnin. Varmaan huono hapenottokyky tjms.12km tunnissa vauhti ois 6 km puolessa tunnissa ja 3000m 15min.
Toihan hyvin paljon raskaampaa kun 3000 cooper?
Ite juoksin intissa cooperin 3200m, en pitänyt erityisen haastavana.
Eip, olen uusi tällä foorumilla ja marraskuussa aloittanut salihommat. Kiitos vinkistä alan lukemaan sitäSaman henkilön uusi nimi taas? Luepas tuolta voimailupuolelta sitä leuanveto- lankaa ja opit vaikka mitä.