Leuanvedot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja turre101
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Leuvanvetoon voi hakea vaihtelua lisäpainolla ja oteleveyksillä.

Itse olen vetänyt 90kiloisena 26 leulaa ja 57,5/lisäpainolla 1. Painon joskus ollessa 68sain 27 leukaa omallapainolla. Leukoja en enää oikeastaa reenaa, mutta sitä on mielestani paras reenata 2kertaa viikko.

Originally posted by Away
Aloitan tekemään ohjelmalla, joka menee liikeiden, sarjojen ja toistojen ym. puolesta hyvin samanlailla, kun tuo Sakkeuksen esittelemä ohjelma.

Jako on vain:
1) rinta, olkapäät
2) selkä
3) kädet
4) jalat

Laitappa Sakkeus sellainen löylysuositus, mihin väliin kannattaisi ottaa ylimääräinen leuanvetosetti (kevyitä sarjoja, 3-4 sarjaa, ei loppuun asti)?
Ongelmia mulla on ollut selvästi etuolkapäiden palautumisen kanssa, joten niiden näkökulmasta olisi paras päivä mikä?

Alottaisin varmaan 8 päivän kierrolla, eli treeni, lepo, treeni, lepo jne.

Höö on menny ohi tää. Jos et voi välipäivinä tehdä leukoja ois treenipäivä leuoille paras varmaankin jalkapäivä; mutta huomioi hauisrasitus eli käsipäivänä priorisoi ojentajiin; hauis saa muutenkin sitten treeniä kolmena päivänä kierrossa. Jos voit vetää leukoja kotona, olisi optimipäivä varmaankin 4- ja 1- päivien välinen välipäivä.

Originally posted by Sakkeus
Höö on menny ohi tää. Jos et voi välipäivinä tehdä leukoja ois treenipäivä leuoille paras varmaankin jalkapäivä; mutta huomioi hauisrasitus eli käsipäivänä priorisoi ojentajiin; hauis saa muutenkin sitten treeniä kolmena päivänä kierrossa. Jos voit vetää leukoja kotona, olisi optimipäivä varmaankin 4- ja 1- päivien välinen välipäivä.
Joo, teen ne sitten nyt 4. ja 1. päivän välisenä päivänä. Selkä on tuntunut palautuvan hyvin, joten tuo on varmasti hyvä mulle, että teen ne tuolloin. Lähinnä ongelmia on ollut olkapäiden palautumisen suhteen.

Hauiksille ajattelin tehdä pari sarjaa keskitettyä ja pari kolme sarjaa hauiskääntöä seisten.

Originally posted by Pain
Yks mitä voi käyttää treenissä on tietyst sellanen antigravitaatiolaite(???). Sitten kun alkaa meneen tarpeeks niin siirtyy itse asiaan.

Saman ajaa myös vetokumi tms. peffan alle laitettuna ja tankoon kiinnitettynä. Yli 40-v mammani (mutsi, ei tyttöystävä) aloitti tollasella ja nyt puolenvuoden jälkeen vetää viisi leukaa ilman kumia :)

Tosta Pavelin ohjelmasta. Elikkä montako kertaa viikossa ja montako kertaa pitää alottaa taas alusta kun on käynyt huipulla?

Normaali treeniohjelmani:
ma: yläkroppa (ei hartiat)
ti: alakroppa + hartiat
ke: uinti
to: yläkroppa (ei hartiat)
pe: alakroppa + hartiat
la: loma
su: loma

Minä päivinä tekis Pavelin sarjaa, vai onko väliä?

Itse sain leukatulosta nousemaan kivasti kun tein välipäivinä sellaista "nytkytystä" eli ei ihan puhtaita leukoja. Siis sillalailla että kädet eivät mene aivan suoriksi alhaalla ja tekee niin nopeasti kuin pystyy. Oon nyt tehny tätä kuukauden ajan ja puhtaita leukoja meni kuukausi sitten n. 20 nyt menee 30+. Mielestäni ihan hyvä kehitys. Aikaisemmin en oo leukoja paljoa tehnyt, ylätaljaa kylläkin.

Meitsi ei vielä vuoden alusta saanut kuin hikisesti 2 leukaa, nyt aloitin dieetin ja siinä sivussa aloin treenata leuanvetoa.Nyt menee jo 8 eli kehitystä on tapahtunut jonkin verran.Nyt oon alkanut tehdä leukoja sillä tavalla että vedän itseni hitaasti ylös ja lasken itseni hitaasti alas, saa paljon paremman tuntuman lihaksiin :)

Suositut

Back
Ylös Bottom