Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo, sama juttu pätee kaikissa yläkropan vetoliikkeissä.eldd sanoi:Hulkki: kannattaako tätä soveltaa myös ylätaljaliikkeisiin? Niissähän moni vetää nimenomaan leveällä otteella. Voisi kuvitella, että samat perustelut pätevät taljassakin. Olisiko parempi jättää ne pois ja keskittyä kapeaan ja hartialeveään otteeseen?
Jonkinlaisena kompromissina selkätreenini on tätä nykyä muotoutunut seuraavaksi:
mutta kun ilman sitä herkkuakaan ei oikein osaa olla. Mave on nimittäin ollut mielestäni yksi tärkeimmistä syistä edes alkeelliseen painoni nousuun, ja pelkällä plaseboefektillä ja hyvällä fiiliksellä elää jo pitkään

teri sanoi:Kun leuanveto lisäpainoilla on threadin aihe, niin jatkan tähän... Eli paljon on jengin maksimipainot lisäpainoilla leuanvedossa. Itse vedän hieman hartioita kapeammalla vastaotteella ykkösen 60 kilolla. Antakaa vertailutuloksia.
arni sanoi:jep, olisi mukava kuulla maksimeista/sarjapainoista...mainitkaa myöskin omapaino.
itsellä painoa tällä hetkellä 97kg ja voimat eivät riitä vielä sarjoihin lisäpainoilla (alle 15kg:n limppua en suostu käyttämään :evil: )...leukoja ilman lisäpainoa menee n. 15 toistoa.
Siis oma paino 83 kgteri sanoi:Kun leuanveto lisäpainoilla on threadin aihe, niin jatkan tähän... Eli paljon on jengin maksimipainot lisäpainoilla leuanvedossa. Itse vedän hieman hartioita kapeammalla vastaotteella ykkösen 60 kilolla. Antakaa vertailutuloksia.

Javu sanoi:Mun kokeilujen perusteella tulee parempi tuntuma kun jättää kädet vähän koukkuun ja tekee sarjan reippaaseen tahtiin.
Jos jättää kädet hiukan koukkuun ala-asennossa niin ehkä jännitys pysyy paremmin selässä? Itse olen aina tottunut vetämään ihan alas asti ja se on sopinut mulle ihan hyvin.Javu sanoi:Pitäisikö muuten alas tullessa päästää kädet ihan suoriksi? Mun kokeilujen perusteella tulee parempi tuntuma kun jättää kädet vähän koukkuun ja tekee sarjan reippaaseen tahtiin.
Arc sanoi:Oisko mitaan toimivaa keinoa milla sais lisapainoja leuanvetoihin ja dippeihin jollain muulla tavalla? Viisaammat neuvokaa.