Lesitiinin vetäminen

Kaupunki
Kouvostoliitto
Toi lesitiini tuntuu olevan siistiä kamaa ja se oikeesti näkyy vaikuttavan. Kuitenkin hinta-laatu-suhteen harhauttamana ostin nestemäistä lesitiiniä ja se on aivan turkasen pahaa. Tänä aamuna ei ollu kaukana, etten ois ykässy sitä tohon pöydälle. Missä muodossa te otatte lesitiininne? Ja onko teillä vinkkiä, miten nautittuna nestemäinen lesitiini ei olisi niin äärettömän pahaa? Ei tuota purkkia viitsisi roskiinkaan heittää. Laskujeni mukaan siinä riittää yrjöä vielä kuukaudeksi...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Yleensä olen nähnyt lesitiinin kapseleissa, ja ei ole pahan hintaista. Kai sitä voi sotkea johonkin erittäin peittävään aineeseen, mistä ei pahasti tule maku läpi :)

Kuin pahan hintasta se on kapseleina? Mitä käytät? Mistä saa? Mä en oo löytäny sitä kapseleina ku jostaa naisten hömppäsivuilta, joten se tuskin on oikeeta lesitiiniä - vielä kauhean hintasiakin nen kapselit oli.

No täällä apteekissa myydään semmosina rakeina. Ne oli aikas halpoja 300g muistaakseni joku 13e. Joten suosittelen että käyt apteekissa katselemassa jos sieltä löytyy :)

No täällä apteekissa myydään semmosina rakeina. Ne oli aikas halpoja 300g muistaakseni joku 13e. Joten suosittelen että käyt apteekissa katselemassa jos sieltä löytyy :)

Joo, toi apteekin rae-lesi on hyvää, eli = sisältää mitä etiketis lukee ja on myös hyvänmakusta. Ite otan ruokalusikalla aamupuuron lomassa.. joskus laitoin suklaan makuiseen protu juomaan ja annoin liueta 5-10min. ja sit sekotin uudestaan = HYVÄÄÄ:hyper:

Joo, toi apteekin rae-lesi on hyvää, eli = sisältää mitä etiketis lukee ja on myös hyvänmakusta. Ite otan ruokalusikalla aamupuuron lomassa.. joskus laitoin suklaan makuiseen protu juomaan ja annoin liueta 5-10min. ja sit sekotin uudestaan = HYVÄÄÄ:hyper:

totta: rakeina paras, todella hyvää! käy erityisesti rahkan tai prode drinkin yhteydessä, nesteeseen sekoitettuna tosin rakeilla kestää aikensa todella liueta, mutta kyllä niitä pureskellakin voi. Ärsyttää vaan jos jää kiinni sheikkerin reunoille, ärhh!

Paljonkohan mahtaa olla kaloreita ruokalusikallisessa lesitiinirakeita? Ite ostin purkin ihan ruokakaupasta. On muutes ihan paras rasvan lähde, tod hyvän makuistakin esim puuron/rahkan kans. Ei tekis mieli enää öljyä vetääkkään ku pääsin noiden rakeiden makuun :kuola:

yhtä paljon kaloreita kun rasvassa = lesetiini 100% rasvaa

Ennen tuli otettua kapseleina Wrangelta, mutta sittemmin rakeina, halvempaa ja saa ihan kaupastakin. Lusikalla vaan purkista suuhun ja nesteellä alas :)

No siis ihan lisäkaloreina ja saa hyvää rasvaa, sekä jättää suuhun sellaisen hyvän maun :) Ja jostain kiristymisestäkin olen kuullut puhuttavan :)

No siis ihan lisäkaloreina ja saa hyvää rasvaa, sekä jättää suuhun sellaisen hyvän maun :) Ja jostain kiristymisestäkin olen kuullut puhuttavan :)

tuskin mitään ihme ainetta, mutta se on halpaa, hyvää ja sen rasva on hyvä laatuista: muistaakseni pitää myös limakalvot ym. kunnossa (niinkuin rasvoilla on tapana)

Suositut

Back
Ylös Bottom