Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Henkisesti ainakin, jos ei sentään fyysisesti Ja on yllättävää kuinka perusasiat toimii 25 vuoden jälkeenkin. Ei tarvita välttämättä giant-supersettejä failureen ja yli. 90 Bodaus-lehdestä muistan itsensä Dorian Yatesin sanoneen että lyhyellä aikavälillä hän treenaisi joka viikko täysillä, mutta koska tähtää pitkälle, niin treenaa vain joka toinen viikko täysillä. Itsellä kehon tunnusmerkkien kuuntelu ei vaan toiminut. Silloin aina ymmärsin jättää sarjan kesken kun kuului räps jostain lihaksesta. Jotkut varmasti osaa tämänkin taidon paremmin, se on selvä."...sinun alaisuudessa..." ai kauhia No joo yhteistyöllä eteenpäin. Hyvin on menny! Kiitos vaan kehuista.
Persaukisille vinkki, että lainaapi kirjastosta Voimaharjoittelu -nimisen kirjan. Sen ku lukee ajatuksella 3x miettien sitä punaista lankaa niin on jo vähän fiksumpi. Siis tääMaistuishan se, mut jos ja kun on tilil 0€ ni eipä tommossee pysty tällä elämäntilanteella. Thx anyways näistä
Kyllä mä siellä hyvinkin saatan pitää mukana intensiivisyyttä harjoittelussa kevyelläkin viikolla. Kroppa ja fiilis kertoo sen parhaalla tavalla.Minulla on useampi laji niin kevyt viikko koostuu erilailla. Tiputan puntti treenit vaikkapa yhteen. Aerobiset lajit ja ryhmäliikunta ( kehonhuollolliset) säilyvät ennallaan. Ei ole koskaan koko viikkoa 60% teholla löysäillen. Osaan ottaa myös extemporena extra lepopäiviä. Olen huomannut että puntti treeni vetää nopeiten tukkoon ja ylikuntoon. Aerobisia lajeja voi ottaa myös kevennetyillä viikoilla ihan kovaakin. Tuntuu että palauttavat paremmin kuin totaali lepo. Ennen pidin koko viikon kevyitä sessioita. Itselle liian pitkiä. Luulen että palautumiskykyni on normaalia nopeampi laajan urheilutaustan ansiosta.
Onkohan tää peruja siitä ikivanhasta - 80luvun Bullworker vai Twister mainoksesta jossa kehuttiin että treenaa kaksi viikkoa niin saat upeat lihakset.Mitä tarkoitat että lihas alkaa kasvaa kuuden viikon jälkeen? Kyllä se proteiinisynteesi on heti harjoituksen jälkeen proteiinia saadessa lihaskohtaisesti nousussa.