Leporuokavalio

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Denzel
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
36
Joo oon tässä lueskellu aika paljoki näitä ruokajuttuja näiltä sivuilta ja oon saanu paljo tietoa..Kiitos Pakkotoistolle :rock:
en vaan löytäny ihan suoraa vastausta että mitä porukka vetää esim. lepokaudella tai lepoviikolla tai yleensä ku ei treenaa?

Niin just..ite tulee vejettyä kans kaiken maailman rahkamössöt ja muut vaikka ei treenais..nyt ollu vähä lepoa niin aattelin että kannattaakohan nuita kaikkia pöperöitä vetää nassuun :)

Niin onhan se ihan hyvä syödä kevyemmin kun ei ole treeniä, eikä ole palautumassa. Ja muutenkin välillä on ihan hyvä olla ottamatta stressiä ruokailuista jos muuten syö hyvin kurinalaisesti.

Noh kuka pitää lepokausia? :D
Itsellä varmaan viime lepoviikostakin aikaa.. no ööh.. en muista edes millon ollut :D

Itte ainakin näin dieetillä ollessa teen näin: kalorivaihteluun kun perustuu tämä painonpudotushomma, niin syön treenipäivinä vähemmän kuin lepopäivinä. Joo, moni varmaan ihmettelee, mutta taustalla on palautumisen maksimointi muutenkin raskaalla ajanjaksolla. Eli välipäivästä saa paremmin sen tarkoituksen irti, kun myös syö enemmän, ja nimenomaisesti hyvälaatuisista hiilareista ne lisäkalorit. Muutenkin lepopäivinä on enemmän aikaa rentoutua ja pupeltaa.=myös mieli palautuu :thumbs:

Siirsin tämän tänne aloittelijoiden puolelle.

Sitten asiaan. En nyt ihan tarkkaan tiedä mitän ketjun aloittaja tuolla lepojaksolla tarkoitti. Mutta itsellä ei ainakaan treeni ja lepopäivinä ole käytännössä muuta eroa kuin palautusjuoma. No treenin jälkeinen ateria on yleensä aika tuhti, etenkin massakaudella, niin lepopäivänä tämä samaan aikaan oleva ateriaon ainakin hiilareiden osalta vähän pienempi. Mutta muuten mitään erikoista ei treeni ja lepopäivän välillä ole.

Ja ihan sama homma jos joutuu pidempään olemaan levossa.

Kalorikulutus on luultavasti pienempi lepopäivällä joten syön myös sen mukaan. Muuten ihan samaa ruokaa.

ak8400 sanoi:
Kalorikulutus on luultavasti pienempi lepopäivällä joten syön myös sen mukaan. Muuten ihan samaa ruokaa.

Totta kai on, mutta pitää myös muistaa, että lihas kasvaa levossa ja sitä ravintoa tarvitaan reilusti myös lepopäivinä. Palautusjuomakin kuitenkin on helposti se 400 kcal ja tätähän ei luonnollisesti lepopäivänä nautita.

EDIT: Ja tämä ei siis ollut mitenkään sen kummemmin sinulle suunnattu, vaikka quottasinkin tekstiäsi, ainoastaan yleisenä huomiona kaikille aloittelijoille, jos eivät tätä olleen osanneet ottaa huomioon.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Timba79 sanoi:
Totta kai on, mutta pitää myös muistaa, että lihas kasvaa levossa ja sitä ravintoa tarvitaan reilusti myös lepopäivinä. Palautusjuomakin kuitenkin on helposti se 400 kcal ja tätähän ei luonnollisesti lepopäivänä nautita.

EDIT: Ja tämä ei siis ollut mitenkään sen kummemmin sinulle suunnattu, vaikka quottasinkin tekstiäsi, ainoastaan yleisenä huomiona kaikille aloittelijoille, jos eivät tätä olleen osanneet ottaa huomioon.
Juuh, hyvä pointti. Salin jälkeisellä päivällä syön kyllä kunnolla. Tuli vaan jotenki automaattisesti toi vastaus tommosena kun olen ollu kipeänä melkein viikon (= ainoastaan kevyttä aerobista pari kertaa), jolloin kaloreitakaan ei tienkään polteta mitään 3500 tms ;)

ak8400 sanoi:
Juuh, hyvä pointti. Salin jälkeisellä päivällä syön kyllä kunnolla. Tuli vaan jotenki automaattisesti toi vastaus tommosena kun olen ollu kipeänä melkein viikon (= ainoastaan kevyttä aerobista pari kertaa), jolloin kaloreitakaan ei tienkään polteta mitään 3500 tms ;)

Totta, sairaanakin toki syötävä hyvin, mutta turha sitä mitään kovia ylikaloreita on pidemmällä lepojaksolla vetää. Itse ainaki pudotan hiilareita vähemmälle.

Back
Ylös Bottom