Lepopäivät

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
33
Pitäisikö teidän mielestänne lepopäivinä pitää absoluuttista taukoa painoista,
kotona tos koukkutanko omas huonees ja kellaris penkki niin pitäisi olla niihin koskematta lepopäivinä, ja että särkyykö tämä palautuminen jos pienen sarjan heittää?
Ja sitten ängetään tähän threadiin vielä lisää :D
Millaisilla liikkeillä ja painoilla näitten forkkujen kasvuun jos käsipainoilla meinaa?
Tai yleensä miten kannattaisi tehdä forkkuja? Kuullut tällasesta powerballista niin että onko tämä hyvä keino tähän hommaan vaiko pilipali? Aattelin että sopisko tällasta toivoa joululahjaksi :)

pitää olla erossa painoista.
voihan sitä tehdä ultrakevyesti jotain vitkutusta jos hiukan on kolotusta ja aukoo sitä tai vaikka venytellä, mutta itse en sitä laskisi lepopäiväksi. ennemminkin huoltavanatreenipäivänä :D

en treenaa forkkuja (suorasti) joten en osaa neuvoa.

joo oon samaa mielt et hihnat pois vaan....itte oon ollu tyhmä kun sillon ku alotin ni ranne tuet ja hihnat jokapuolel nyt jumankaut pysty jättää niit pois mistään..

lepopäivä on lepopäivä.

Ja forkut kasvaa hammer-curlissa, mavessa, ylä-/alataljassa... Yleensäkin vetoliikkeissä. Ja yhdyn Systeemin kommenttiin että vetoremmejä ei kannata käyttää pääsääntöisesti. Tietenkin joskus jos esim. mavessa kokeilee maksimia ym. niin voi käyttää niitä remmejä.

Juu hihnoi en oo käyttäny ja tuskin tuun käyttämäänkää. Onko kaks lepopäivää teiän mielest kovin kohtuutont? :D Meinaan kun sunnuntai oli nii väsyn ja tänääki viel vähän että jos sit huomen menis vast. Tuntuu kyl ain hyvält nostella kun on paikat kunnos :)

Juu hihnoi en oo käyttäny ja tuskin tuun käyttämäänkää. Onko kaks lepopäivää teiän mielest kovin kohtuutont? :D Meinaan kun sunnuntai oli nii väsyn ja tänääki viel vähän että jos sit huomen menis vast. Tuntuu kyl ain hyvält nostella kun on paikat kunnos :)

Riippuu vähän sun ohjelmasta. Mä teen 2-jakosella: 2on, 1off, 2on, 2off.

Juu hihnoi en oo käyttäny ja tuskin tuun käyttämäänkää. Onko kaks lepopäivää teiän mielest kovin kohtuutont? Meinaan kun sunnuntai oli nii väsyn ja tänääki viel vähän että jos sit huomen menis vast. Tuntuu kyl ain hyvält nostella kun on paikat kunnos
Riippuu hieman millä mielellä olet liikkeellä. Ainakin minulle tämä on vain harrastus ja tärkeämpiäkin asioita on. Olen itse liikkeellä sillä mentaliteetilla, että ei niillä päivillä niin väliä ole kunhan tulee 3 krt/vko käytyä (jossain järjen rajoissa, ei siis ma, ti, ke:) )

Ei mullakaan oo mitää tiettyä ohjelmaa. 3-4 kertaa viikos pitäs käydä =) Ihan miten sopii aina.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Lepopäiviä kannattaa kyllä pitää jos tuntuu että tarvitsee niitä, vaikka pitäisi viikon levon ei siinä lihakset lähde.

Lepopäivä on tosiaan lepopäivä. Silloin korkeintaan tehdään kevyt kävelylenkki ja venytellään. Tuo venyttely pitäs itsekin ottaa lepopäivien ohjelmaan kun salillakaan sitä ei muka koskaan ehdi tekeen.

Lepopäivä on tosiaan lepopäivä. Silloin korkeintaan tehdään kevyt kävelylenkki ja venytellään. Tuo venyttely pitäs itsekin ottaa lepopäivien ohjelmaan kun salillakaan sitä ei muka koskaan ehdi tekeen.

mimmosii kävely lenkkei vetelette? matka? ja mimmosel sykkeel?

mimmosii kävely lenkkei vetelette? matka? ja mimmosel sykkeel?

No harvoin mä kävelen vapaaehtosesti minnekään, paitti kesällä terassille. ;)

Mutta jos nyt vapaapäivänä kävelylenkille lähtisin, niin en mä kilometrejä mittailisi. Sellainen tunnin lenkki normaalilla kävelyvauhdilla. Ei tossa sykkeet paljon satasen yli mene ainakaan meikäläisellä.

Murentaja, mimmosta ohjelmaa oot yleensä tehnyt? Levon tarve riippuu siitäkin, esim. G6:ssa tarviit aika paljon lepoa, sillä toi on aika rankka...

Back
Ylös Bottom