Lepopäivät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja abine
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Elikä mulla on 3 lepopäivää viikos, niin voiko silloin tehdä mitään erityistä mikä korostais lepoa, esim onko ruakavalios että pitää saada proteiiniä mutta hiilihydraattia ei tartte niin paljo. Ja onko hyvä venytellä vaikka edellis päivänä treenattuja lihaksia? Ja auttaako vaikka rauhallinen kävely jalkatreenistä palautumiseen?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Itse syön melko samalla tavalla sekä lepo- että treenipäivinä. Ainoa merkittävä lisä on treenipäivien palautusjuoma josta saan 25-30 grammaa lisää proteiinia ja n. 20 grammaa hiilihydraatteja, yhteensä siis n.200 kaloria. Kevyt venyttely on aina paikallaan, kovempaa venyttelyä varten pitäisi venyteltävän lihaksen olla lämmin. Kevyt kävely on varmasti aina hyvästä, vähän rankempaakin kävelyä kannattaa harrastaa salitreenin välipäivinä. Yhden päivän viikosta jättäisin kuitenkin pelkälle levolle.

Zone-sarja -42%
Itse ainakin pidän usein viikossa yhden lepopäivän jolloin en tee mitään. Katson vaan telkkua ym. rentouttavaa. Toinen lepopäivä on kevyt lämmittely ja normaalia parempi venyttely.

Muina päivinä on sitten 1-2 treeniä. Tällä hetkellä mahtuu viikkoon ainoastaan yksi aktiivinen lepopäivä eli just tuo venyttely.

Lepopäivän osuu ihan mille päivälle tahansa, koska ohjelmani ei ole viikonpäiviin sidottu milään tavalla. Ja monesti "lepopäivä" menee duunissa, mutta sitten kotona tuleekin löhöiltyä lähinnä sohvalla ja sillon kun lepopäivä osuu viikonlopulle, pyrin olemaan mahollisimman rennosti vaan...

Back
Ylös Bottom