Lepo vaan...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jaskaa
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mites tään levon kanssa nyt on? Jos ohjelma on esim. neliosainen, niin onko parempi, että lepo on joka toinen päivä vai käykö rytmityksenä esim. 2 päivää treeniä, lepo, 2 päivää treeniä, kaks päivää lepoa. Sanovat, jotta levossa lihakset kasvavat...

Oon tehny molemmilla tavoilla, ja mulle ehkä tuo treeni-lepo-treeni
systeemi tuntus toimivan paremmin, ihan fyysisesti ja psyykkisestikin. Tuntuu että jokaisen treenin jaksaa tehdä paljon kovemmin kun tietää että huomenna saa rauhassa lepuuttaa ja latautua. Mutta ei tuo 2x treeni - 2xlepo oo ollenkaan paha. Kokeile kumpaakin vaihtoehtoa ja tunnustele kumpi tuntuu paremmalta.

Ite ainakin pidän aika paljon systeemeistä, joissa tulee johonkin väliin se 2 perättäistä lepopäivää.
Ja toisaalta ei itelle oo koskaan ollu mikään ongelma treenata kahtena peräkkäisenä päivänä, kunhan treenit järjestelee sopivasti. Eli ei esim. jalka- ja selkäpäiviä peräkkäin, ne kun ovat itellä ne rankimmat treenipäivät...

Originally posted by Krusifiksi
Olen aina reenannut ma,ti,to,pe, ihan hyvin onnistuu, kunhan pitää välillä kevyemmän viikon.
Samalla lailla sitä on itsekin tullut treenattua ja hyvältä on tuntunut. Kuten jo tossa aikaisemmin tulikin esille, niin kokeilemalla parhaiten selviää, mikä sopii itselle paremmin...

Originally posted by makew
offtopic tuli mieleen että eikös pajero tarkoita runkkaria oliko nyt espanjaksi

hacerse una paja = runkata espanjaksi (eli tehdä jollekulle olki)
pajero = oletettavasti runkkari, ei kovinkaan yleinen sana.
pajero = miespuolinen olkien myyjä espanjaksi,
pajero = Mitsubishin automalli

Anteeksi hieman ei-aihetta oleva vastaus.

Olen aina reenannut ma,ti,to,pe, ihan hyvin onnistuu, kunhan pitää välillä kevyemmän viikon.

Kysymys kuuluu koska se kevyt viikko? KP sanoo että neljän viikon päästä mutta mitäs tän forumin hemmot?

Originally posted by Rock^
Kysymys kuuluu koska se kevyt viikko? KP sanoo että neljän viikon päästä mutta mitäs tän forumin hemmot?

Eikös se KP sano että joka kolmas viikko. Ainaki MDU:n siinä valmiissa reeniohjelmassa..

edit: Mutta samapa tuo mitä sanoo. Eiköhän se oo vähän että miten itellä parhaalta tuntuu.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mulla on kevyt viikko joka 5. Ojentajat on välillä vähän kovilla, mutta kun tulosten nousu jatkuu, niin antaa mennä.

me too! ja hyvin menee

Suositut

Back
Ylös Bottom