lenkkeily

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
joo eli oon nyt alkanu laihduttaan kun on vähän päässy läskiä kertymään jalkoihin takamukseen ja vatsaan..

oon jo yli vuoden käyny salilla treenamassa ja lihasta on tullut ihan hyvin.. en kuitenkaan haluais että ne lähtee pois nyt kun alan polttaan rasvoja..

paljonko kuluu kaloreita 10 minuutin juoksulenkillä?

on niin huono kunto eten vielä jaksa juosta pitempiä lenkkejä...

paljonko kannattaisi syödä proteiineja, hiilihydraatteja ja rasvoja päivässä?

riippuu aika paljon kuntotaustastasi ja painostasi. ota mieluummin 30min kevyttä hölkkää kuin 10min kovaa juoksua.

hae haulla noita dietti juttuja, varsinkin "ekaa kertaa dietillä?" kannattaa lukasta. saat paljon vastauksia tuleviin kysymyksiisi ennen kuin ehdit edes kysyä niitä. ;)

olen kyllä jo lueskellut..

paino on 75kg, vuoden olen nostellut painoja ja istuma työtäteen...

kun ei ole oikeen aikaakaan tuolle kuntoilulle niin parempi olisi se 10 min lenkki edes näin alkuun..

osaako joku heittää arvion kuinka paljon voisi kaloreita palaa tuollaisella lenkillä...?

Et siis kuitenkaan oppinut mitään, vaikka paljon luit? Jos aikaa oikeasti on muka vain 10 min. niin jätä koko homma.

Herää vaikka 40 minuuttia aikaisemmin ja tee reipas 30 minuutin kävelylenkki. Muuten homma on tuhoon tuomittu.

Edit: tarkoitus ei ole olla mitenkään ilkeä. Tarkoitan vain sitä, että kukaan, joka edes vähän laihduttanut ei varmaankaan neuvoisi etenemään noin.

10 minuuttia lämmittelyt lisättynä riittää kyllä HIITiin, mutta ilman pohjakuntoa en itse sitä ainkaan suosittele.

paavo123 sanoi:
olen kyllä jo lueskellut..
osaako joku heittää arvion kuinka paljon voisi kaloreita palaa tuollaisella lenkillä...?

No 100 kcal saattaa olla aika lähellä.. eli kuten edellä mainittiin..10 min ei ihmeitä tee

Samaa mieltä olen että kannattaa vaikka kävelylenkki tehdä jos ei tosiaan jaksa yli 10 minuutin juosta.Siihen kävelylenkkiin voi sitten samalla yhdistää tuon juoksun jota sitten pidentää joka kerta.

Jos tosiaan ei aikaa riitä niin itse polkisin mieluummin salilla vaikka kuntopyörää.

laihduta sitten vähentämällä syömisiä, jos ei lenkkeilyyn oo mahdollisuutta. laihduttaa kyllä hitaammin, mutta kyllä se siitä :D

Back
Ylös Bottom