Baarikello
Banned
Originally posted by Hannibal
Aamukuudelta avantoon ja uikkarit jalassa kevyttä hölkkää kotiin, kun pukukopin avaimet unohtuivat sisäpuolelle.. :jahas:
Oliko kuitenkin lierihattu päässä?:jahas:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Hannibal
Aamukuudelta avantoon ja uikkarit jalassa kevyttä hölkkää kotiin, kun pukukopin avaimet unohtuivat sisäpuolelle.. :jahas:
Originally posted by Baarikello
Oliko kuitenkin lierihattu päässä?:jahas:
Originally posted by Tomi
Hieman![]()
Talvella juostaan juoksumatolla. :haart:

Onhan se kieltämättä noloa. :itku: Hitsi kun mä oisin kans kova jätkä :karpaasi:Originally posted by Hannibal
Vitun insinöörit windstopperfleeseineen ja hengitysilmanafterheatereineen. Aamukuudelta avantoon ja uikkarit jalassa kevyttä hölkkää kotiin, kun pukukopin avaimet unohtuivat sisäpuolelle.. :jahas:
Originally posted by MissFlightattendant
Sitten on vain kasvot ihan märkänä, kun pääsee kotiin! :D Ja mä olen todennut villasukat parhaaksi vaihtoehdoksi lenkille kovilla pakkasilla! Tai sitten semmoset ihan lasketteluun yms. suunnitellut paksut(aikas kalliit) sukat. Ei kahdilla "tennissukilla" pärjää niillä pakkasilla!
Vitsi, jos näkisitte meikäläisen niillä pakkasilla lenkillä! :lol2: Kunnon muumio-näky varmaan! :D

Originally posted by Baarikello
Uskon, että sinut huomataan. Villasukat tahi lasketteluun yms. suunnitellut paksut( siis aikasta niinku kalliit siis niinku tosihyvät ja tosi kalliit ja siis tosi hyvät) päässä naamarin peittona kahtien "tennissuki-sukkien" sijaan ja peräpäässä tukeva lämmitys eivät varmasti jää huomiota vaille. Kirkonkylällä sanovat tuollaisia yleensä kylähulluiksi, kun tsadilaiset taas kutsuvat ko. tapauksia avohoitopotilaiksi. Bend the pöntölle.![]()
Tuttua huttua!Originally posted by Tomi
Kovasti reippailun aikana hikoilevana nuorenamiehenä voin sanoa, että tuossa talviaerobisessa kaikista vittumaisin asia on se loputon pyykin määrä.

Originally posted by P.R.I.E.S.T
mua vituuttaa tehdä talvisin kaikkia aerobisia treenejä on ihan sama juoksenko vai kävelenkö ni aina olen turvallani... perkele...
:D :lol2: ....Voi sua...Originally posted by Sumppari
En voi käsittää touhua, tai siis ihailtavaa et joku pystyy sitä terveenä tekemään, mutta ite saan "joka" syksy flunssakierteen ku käyn hyytävässä kelissä tekeen juoksutreenit, ja siihen sit loppuu juokseminen seuraavaan kesään saakka. :( Ja minä sentään juoksen vaatteet päällä.