Leivät

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Pyykkönen
:offtopic: mitä mieltä ootte maksamakkarasta leivän päällä? menee nimittäin 1-2 pötköö viikossa ruisleivän päällä :offtopic:

On topic: sopii (ketopohjaisiin/)vähähh ruokavaliohin.

Snellmannin maksamakkara:
p:10
hh:1.8
r:21

Osa aamupalaa:
Näkkileipää, kunnolla maksamakkaraa, meetvurstia :kuola:

Originally posted by andor
Paljos yks purkki maksaa? Mahtaa Tomi olla aina tervetullut asiakas ruokakauppaan :D

jos nyt oikein muistan niin viimeksi kun ostin valion maitorahkaa niin tais olla purkin hinta 0,88€..jotain sinne päin..:)

hmm.. tahtoisin itekkin syödä noin paljon eloveenaa.. hmm.. kaikkea ihme paskaa kyllä kestän mutta en puuroa ;) oisiko kellään mitään ideaa miten saisin 3-4dl eloveenaa alas.. rahkan kanssa ei mee.. koska siitäkin tulee sillon puuroa :rolleyes:

Originally posted by andor
Paljos yks purkki maksaa? Mahtaa Tomi olla aina tervetullut asiakas ruokakauppaan :D

Maitorahka maksaa n. 50c-1e riippuen merkistä ja mallista :) Valion hyla tietenkin kallein ja ehrman halvin. Ei ne kaupankassat oikeen tykkää kun tulee ja ostaa 30 purkkia kerralla sitä rahkaa kun ne tuskailee aina sen laskemisen kanssa. Tossa lähi s-marketissa oli ennen vain yksi rivi ehrmannin rahkaa hyllyssä, mä kävin ostaa sen pari kertaa viikossa aina tyhjäks niin nyt siellä on kaks. Tosin rahka säilyy noin kuukauden jotenkin rahkaa vois ostaa 30*4=120kpl, ei riittäis kaks riviä siihen. Siin ois kassantädillä ihmettelemistä ja laskemista :D

Originally posted by Tomi
Vedän tälläkin hetkellä 12 desiä Elovenaa päivässä ja tiukkenen koko ajan.

En nyt lainannut tota sun ruokaohjelmaas mutta sain siitä vaan 11dl... mihin se 1dl katos? :D Tai sit tomille on opettettu, että 4+4+3=12 :rolleyes:

Originally posted by konepaketti
En nyt lainannut tota sun ruokaohjelmaas mutta sain siitä vaan 11dl... mihin se 1dl katos? :D
Hehe, joo. Jäi ~ -merkki pois. Toisinaan syön treenin jälkeisellä aterialla vielä sen 4 dl Elovenaa. Joskus oon vetänyt säännöllisesti 16-20 dl tuota kauraa päivässä ja kertaennätys on 8 dl. :pirjo: Tuosta on kuitenkin jo pari vuotta aikaa, enkä ole ravintorasvojen "löytämisen" jälkeen syönyt ihan noin oudosti. :)

Originally posted by Prof
oisiko kellään mitään ideaa miten saisin 3-4dl eloveenaa alas.. rahkan kanssa ei mee.. koska siitäkin tulee sillon puuroa :rolleyes:

Konepaketti antoi jo yhden kokeilemisen arvoisen vinkin. Itse tykkaan syoda valipalana kaurahiutaleita 3 dl sekoitettuna n. 4 dl maitoa ja pari kauhallista suklaanmakuista heraproteiinia. Jauhot muoviboksissa duuniin, maito sekaan, iso ravistus ja siita vaan lusikoimaan. Ei maistu puurolta vaan enemmankin suklaakaurakeksilta. Kannattaisi kylla heittaa sekaan viela pari ruokalusikallista esim. oliivioljya etta saa hyvia rasvoja.

Ja kylla se kaura puuronakin alas menee, syon joka aamu, ilman sokeria, pelkastaan puoli tlk suolaa sekaan, puoli purkkia raejuustoa (!), vahan maitoa ja hyvaa on tonnikalaleipien kanssa.

Originally posted by Tomi
2-3 purkkia päivässä ei ole kovin paljoa vielä. :)

Samaa mieltä, rahkaan ei vaan kyllästy, nam! Mä syön kanssa 2-3 purkkia päivässä. Kaupasta kannan sitä yleensä kerralla 8-10 purkkia.

Ainoa mikä asiassa mättää on meidän k-kaupan täti! Se sitten jaksaa ihmetellä kun "Neiti ostaa taas sitten muutaman purkin Pirkan maitorahkaa..." ja päälle sellanen ällön kysyvä hymy. Enpä siihen muuta kun vastaan ystävällisesti hymyillen että "niinpä ostaa". Argh!!! Joskus oon miettiny, että sanoisin että "minkäs sille tekee kun kotona on sellanen kaapin kokoinen kaveri odottamassa", mutta mitäs sitä valehtelemaan :D

Originally posted by -Nina-
Samaa mieltä, rahkaan ei vaan kyllästy, nam! Mä syön kanssa 2-3 purkkia päivässä. Kaupasta kannan sitä yleensä kerralla 8-10 purkkia.

Ainoa mikä asiassa mättää on meidän k-kaupan täti! Se sitten jaksaa ihmetellä kun "Neiti ostaa taas sitten muutaman purkin Pirkan maitorahkaa..." ja päälle sellanen ällön kysyvä hymy. Enpä siihen muuta kun vastaan ystävällisesti hymyillen että "niinpä ostaa". Argh!!! Joskus oon miettiny, että sanoisin että "minkäs sille tekee kun kotona on sellanen kaapin kokoinen kaveri odottamassa", mutta mitäs sitä valehtelemaan :D

Juu sama täällä. Ei tuohon rahkaan kyllästy. Itsekin vetäsen 2-3prk päivässä. Onhan se aina mukava katsoa ihmisten ilmeitä, kun kantaa siihen kassan hihnalle 10-12 prk rahkaa ja saman verran ananaspurkkeja. :D

ite en voi sietää maitorahkan makua, saati sitten sekoitettuna johonkin makeeseen. luulin jo, että en voi käyttää ollenkaan kunnes löysin ratkaisun:

1 purkki ehrmannia---> astiaan --> lisätään maito/Vesi --> 5 s. tehosekoitinta --> naamariin

noita vedän 2 päivässä, nauttimiseen menee n. 15 s.

Originally posted by Pate83
Juu sama täällä. Ei tuohon rahkaan kyllästy. Itsekin vetäsen 2-3prk päivässä.

Mulla taas tilanne täysin päinvastainen: jossain vaiheessa tuli rahkakiintiö niin täyteen, että vaikka aiemmin jopa pidin sen mausta niin nykyään pitää lähinnä taistella että saa edes purkin päivässä kurkusta alas. Yleensä en jaksa edes yrittää vaan käytän suosiolla jotain muita proteiinin lähteitä.

Mitäs sitte ootte mieltä näkkäristä? Meillä tuppaa olemaan näkkäriä usein niin vedän sitä aika paljon. Ilman voita ja yhden kinkkusiivu ja/tai juustosiivu päälle ja naamariin vaan.
:offtopic: Paljos noita öljyjä pitäis päiväs tämmösen 85 kilosen sällin vetää?

Noi työpaikkaruokalat on petollisia. Kun väänsin kesätöitä Oulun Nokialla, tuli joka päivä käytyä Amicalla safkaamassa. Yllättäen sitten mukaan tarttui leipää, jälkiruoka, saatanasti lämmintä ruokaa + kahvi. Hui!

ps. Amican pizzabuffet on petollinen mesta.

Mitä lisäätte oikein tohon maitorahkaa.
Kun ihmiset sitä kehu niin paljon kävin ostamassa yhen purkin ja täytyy sanoa että ei se mitää nannaa ollut.:urjo:

Originally posted by kaunajouna
Kun ihmiset sitä kehu niin paljon kävin ostamassa yhen purkin ja täytyy sanoa että ei se mitää nannaa ollut.:urjo:

itse sekoittelin aikaisemmin mehukeittoihin mutta on sen verran laiskistunut, että nykyään menee suoraan lusikalla purkista. Hyvin tottuu makuun vaikka aluksi hieman aristi.

... niin ja ... ehrmann on neutraalimman maukuista kuin valio tai ingman - maistuu siis paremmalta :thumbs:

Originally posted by kaunajouna
Funlight. ugh

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom