Leirieväät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Katti
  • Aloitettu Aloitettu
Hei!:eek:
Nyt tarttis tyty neuvoja. Olen menossa viikonloppuna aloittelijoiden leirille Helsinkiin. Ohjelmassa luki, että ota omat eväät mukaan. Päivän aikana (10-16.30) on kahdet treenit ja sen jälkeen mennään syömään (toivottavasti :hyper: ). Mitähän tonne kannattas ottaa, että jaksaa päivän kunnialla loppuun. Ei varmaan oo mitään hyviä säilytys tiloja sapuskoille luvassa. Oon aika vihree :D näissä jutuissa ja nyt tarttis apuva! Oiskohan tääl neuvoja?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ota ihmeessä vaikkapa palautusjuoma + banaani treenien päätteeksi. Ennen treeniä taas repisin jotain hidasta hiilaria (rahkaa, leipää, maitoa), sekä kohtuudella proteiinia. Pieni tankkaus siis vaikkapa 1h ennen treeniä.

Täydellä vatsalla ei ole kiva treenata yhtään mitään lajia. Mitä lähet muuten treenaileen?

Pst. Lähdetkö treffeille :love: :haart:

:D Leipää vaan, jonka väliin salaattia ja paljon kinkkua,juustoa ja juo vaikka jotain tuoremehua... pistä pakettiin valmiiksi maustettu rahka ja sekaan banaania.

L0b0 sanoi:
Ennen treeniä taas repisin jotain hidasta hiilaria (rahkaa, leipää, maitoa)

Hihi, onko rahka hidasta hiilaria:D oli pakko kommentoida:rolleyes:

Protskupatukat on myös hyviä, ja ehdottomasti jotain suolasta niin ei tule paha olo. Ei kannata syödä myöskään mitään ilmavaivoja aiheuttavia eväitä.:kuola:

Jysk myi ainakin viä viime viikolla näppärän pieniä kylmälaukkuja 4.95. Sinne vaan muutama kylmäkalle joukkoon ja sullon oma loistava pikku jääkaappi aina mukana!

tummaa torino protein plus pastaa ja tonnikalaa öljyssä. Jos on hirveä nälkä niin tekee tuota sangollisen. Säilyy pari päivää hyvänä ;)

Katti sanoi:
Hei!:eek:
Nyt tarttis tyty neuvoja. Olen menossa viikonloppuna aloittelijoiden leirille Helsinkiin. Ohjelmassa luki, että ota omat eväät mukaan. Päivän aikana (10-16.30) on kahdet treenit ja sen jälkeen mennään syömään (toivottavasti :hyper: ). Mitähän tonne kannattas ottaa, että jaksaa päivän kunnialla loppuun. Ei varmaan oo mitään hyviä säilytys tiloja sapuskoille luvassa. Oon aika vihree :D näissä jutuissa ja nyt tarttis apuva! Oiskohan tääl neuvoja?

Sukankutomisleiri ? Budoleiri ? Mikä leiri ?

Itse tekisin näin...

08:00 Tukeva aamupala: rahkaa, puurohiutaleita, mehukeittoa, ruispaloja, keittokinkkua

11:00 Treeni

12:00 Palari + muutama ruispala kinkulla

14:00 Treeni

15:00 Palari

17:00 Syömään

Helpompi tietenkin suunnitella, jos tietää treenien ajankohdat.

ljp sanoi:
Sukankutomisleiri ? Budoleiri ? Mikä leiri ?
Fitnessleiristä taitaa olla kyse. :) Itsekin olen menossa samalle leirille, ja samaa olen tässä pohdiskellut...

Treenien ja ruokailujen ajankohdat on leiriohjelmaan jo merkattu, ja palautusjuomat tulee järjestäjien puolesta.

Lounaaksi ota vaikka kanapastasalaatti, se on herkullista (enemmän tai vähemmän) kylmänäkin. (tavalliseen salaattiin kanaa ja sopivasti makaroonia, kastikkeeksi sitruunalla ja maun mukaan maustettu kevytkermaviili). Välipalaksi banaani, protskujuoma, patukka, leipäpalanen.... Ja juomista kannattaa varata, vaikkapa ihan jotain urheilujuomaa, josta saat tarvittavia hivenaineita.

Katti sanoi:
Kyl se on se fitness leiri :whip: voihan sitä iltapuuhina sit kutoo vaik sukkaa, jos ei muuta lauantai iltana keksi:rolleyes:

Ei tämä fitnessleiri olisi sattumalta ollut Finnbodyssa Pitäjänmäellä?
10.6. eli eilen aamulla keskittymistäni hieman häiritsi kun salilla oli siinä kymmenen aikaan aamulla parisenkymmentä keskimääräistä urheilullisempaa nuorta naista :worship:

Pakkotoisto sheikkeri näytti ainakin jollakin olleen mukana.

Suositut

Back
Ylös Bottom