Leipäthread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tipra
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
heittäkäähän muutkin tänne leipämääriänne.. itellä menee 8-10 palaa päivittäin :kuola:, mites muilla?

Välipalana muutama reissumiestä käytän leivänpaahtimessa, 2 kalkkunasiivua väliin, tomaattia ja kurkkua, ja jos löytyy niin raejuustoa tai tonnikalaa.

postatkaa tänne mitä leipä suosikkejanne jne... paljon menee leipää päivisin...erikoisia leiväntäytteitä?
mun yks henk. koht. suosikki on ruispala jonka päälle levitän banaania...ehkä vähän outoa, mutta maistuu hyvältä, kannattaa kokeilla, suosittelen:D

Tässä on kaks sellast herkkuleipää ettei mitään rajaa:kuola:

http://www.fazergroup.com/templates/Fazer_ProductInfo.aspx?id=104831&epslanguage=FI
Alku_jyvainenspeltti_www.jpg

http://www.fazergroup.com/templates/Fazer_ProductInfo.aspx?id=104830&epslanguage=FI
Alku_Monivilja_www.jpg

heittäkäähän muutkin tänne leipämääriänne.. itellä menee 8-10 palaa päivittäin :kuola:, mites muilla?
Ruisleipää menee 'pahimmillaan' pussillinen päivässä, eli 12 siivua :D. Puuron ohella se on kuitenkin pääsääntöinen hiilarinlähteeni. Erityisen leivänhimoinen en ole, leivän hiilarit vaan pitävät olon mukavan tasaisena.

Keskimäärin 4-5 leipäpalaa päivässä. :)

Mihin ovat kaupoista yht'äkkiä kadonneet Realin ruistäysjyväpalat, siis ne 'uudet' ruispalojen näköiset? Ne oli niin hyviä, enkä löydä enää mistään. Toinen ihana on Kuitukunkku.

Mihin ovat kaupoista yht'äkkiä kadonneet Realin ruistäysjyväpalat, siis ne 'uudet' ruispalojen näköiset? Ne oli niin hyviä, enkä löydä enää mistään. Toinen ihana on Kuitukunkku.

Voi ei, niiden Real-ruispalojen valmistus on lopetettu. Byyh, olinko sitten ainoa, jonka mielestä ne olivat parasta leipää, mitä on ikinä leivottu..?

Ite syön yleensä ruisleipää, juustolla, jollain kinkulla/metukalla ja sitten jos alkaa hifisteleen, niin salaattia ja kurkkua päälle. : Ja kyl on hyvää. Myös jos vaaleampaa leipää syö, niin pitäs olla jtoain viljaa leivässä, etei pelkkää roskaa syö.

Vaasan paahtoruudut, eritoten unikko, on aivan ykkönen tällä hetkellä. Päivässä menee pussillinen, jos niitä innostuu syömään. Joko mikrossa sulatettua juustoa väliin tai sitten maapähkinävoita päälle. Ja nimensä mukaan leivät täytyy paahtaa. On muuten hyvää.

Kaks palaa REAL-täysjyväruisleipää aamulla puuron kanssa, niin kuin Mentula suositteli Maximal-sarjassa. :rock:

Edit: btw Real muuten säilyy tosi pitkään tuoreen oloisena, toisin kuin esim. Vaasan ruispalat, jotka kovettuvat kahdessa päivässä.

Edit: btw Real muuten säilyy tosi pitkään tuoreen oloisena, toisin kuin esim. Vaasan ruispalat, jotka kovettuvat kahdessa päivässä.

Itse laitan jo ostopäivänä leivät pakastimeen, jos en aio syödä samana päivänä.
Kun tulee aika syödä, niin pari minuuttia mikrossa sulatusteholla ja ne ovat taas kuin vastaleivottuja.

Hyvä käytäntö, jos on yhtä hidas syömään leipää kuin minä. Itselläni nimittäin kestää yksi ruispalapussi parikin viikkoa.

Silloin harvoin kun tulee leipää syötyä tulee maisteltua RuisMestareita. Aivan loistavan makuinen ruisleipä ja 100%, joten myös voimakas maultaan :)

Itse laitan jo ostopäivänä leivät pakastimeen, jos en aio syödä samana päivänä.
Kun tulee aika syödä, niin pari minuuttia mikrossa sulatusteholla ja ne ovat taas kuin vastaleivottuja.

Hyvä käytäntö, jos on yhtä hidas syömään leipää kuin minä. Itselläni nimittäin kestää yksi ruispalapussi parikin viikkoa.
Mä laitan myös suoraan pakkaseen leivät kaupasta. Vaasan ruispaloja syön yleensä pari kappaletta päivässä ja otan sen pari sieltä kerrallaan sulamaan ihan huoneenlämpöön kun edelliset on syöty. Eli yleensä lähes päivittäin.

Mä laitan myös suoraan pakkaseen leivät kaupasta. Vaasan ruispaloja syön yleensä pari kappaletta päivässä ja otan sen pari sieltä kerrallaan sulamaan ihan huoneenlämpöön kun edelliset on syöty. Eli yleensä lähes päivittäin.

Juurikin näin, pysyy hyvin tuoreena.

Mä oon kranttu ja syön nykyisin vain REALia (hätätapauksessa jotain jälkiuuneja tms.). Mutta jostain syystä tuo ruisversio menee pakkasessa oudon makuiseksi, vai onko mun makunystyrät sijoiltaan? Mies syö vaaleampia leipiä, ne ei mee pakkasessa mikskään. Tai ei se ainakaan oo valittanu. :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom