Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ruisleipää menee 'pahimmillaan' pussillinen päivässä, eli 12 siivua :D. Puuron ohella se on kuitenkin pääsääntöinen hiilarinlähteeni. Erityisen leivänhimoinen en ole, leivän hiilarit vaan pitävät olon mukavan tasaisena.heittäkäähän muutkin tänne leipämääriänne.. itellä menee 8-10 palaa päivittäin , mites muilla?
Keskimäärin 4-5 leipäpalaa päivässä.heittäkäähän muutkin tänne leipämääriänne.. itellä menee 8-10 palaa päivittäin , mites muilla?
Mihin ovat kaupoista yht'äkkiä kadonneet Realin ruistäysjyväpalat, siis ne 'uudet' ruispalojen näköiset? Ne oli niin hyviä, enkä löydä enää mistään. Toinen ihana on Kuitukunkku.
Edit: btw Real muuten säilyy tosi pitkään tuoreen oloisena, toisin kuin esim. Vaasan ruispalat, jotka kovettuvat kahdessa päivässä.
Rostenin Ruisrokki, makia ruisleipä joka ei sotke vatsaa :thumbs:
Mä laitan myös suoraan pakkaseen leivät kaupasta. Vaasan ruispaloja syön yleensä pari kappaletta päivässä ja otan sen pari sieltä kerrallaan sulamaan ihan huoneenlämpöön kun edelliset on syöty. Eli yleensä lähes päivittäin.Itse laitan jo ostopäivänä leivät pakastimeen, jos en aio syödä samana päivänä.
Kun tulee aika syödä, niin pari minuuttia mikrossa sulatusteholla ja ne ovat taas kuin vastaleivottuja.
Hyvä käytäntö, jos on yhtä hidas syömään leipää kuin minä. Itselläni nimittäin kestää yksi ruispalapussi parikin viikkoa.
Mä laitan myös suoraan pakkaseen leivät kaupasta. Vaasan ruispaloja syön yleensä pari kappaletta päivässä ja otan sen pari sieltä kerrallaan sulamaan ihan huoneenlämpöön kun edelliset on syöty. Eli yleensä lähes päivittäin.