Lehdistä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Basin
  • Aloitettu Aloitettu
Oon varmasti sokea mutta en ole löytänyt Probodyn irtonumeroita lehtihyllyistä vaikka olen yrittänyt selata. :o osaatteko sanoa löytyykö vain esim. suurimmista marketeista vaiko ihan esim. R-kioskeiltakin?

No lehden sivuilla puhutaan, että Rautakirjan myymälöistä, eli R-kioskeista vissiin sit vaan löytyy?

Voi olla ettei oo markettien hyllyissä, mut täällä ainakin esim. sokokselta saa, et on niitä jotain muitakin paikkoja kuin ärrät. Varmaan ylipäätään jos on laaja skaala lehtiä, niin löytyy....

:hyper:

138.jpg

Onko tänään tullut uus ProBody? Kannen parusteella vaikuttaa lupaavalta :kuola:
Täytyypä hilipasta kotia töistä tänään sitten vähän keskivertoa reippaammin.

Ärh, tänään meni kyllä hermo Oxygeniä metsästäessä! Kävin läpi kaikki Lahden mahdolliset lehtiosastot ja -kaupat, jotka enää olivat lauantai-iltapäivällä auki; Sokos, Suomalainen kirjakauppa (Trio), Citymarket, Euromarket, Anttila ja kolme eri R-Kioskia mutta EI OLE. Seuraavaksi täytynee marssia toiseen Suomalaiseen kirjakauppaan ja jos ei sielläkään nappaa, niin tilausta menemään Jenkkeihin prkl.....

Ärh, tänään meni kyllä hermo Oxygeniä metsästäessä! Kävin läpi kaikki Lahden mahdolliset lehtiosastot ja -kaupat, jotka enää olivat lauantai-iltapäivällä auki; Sokos, Suomalainen kirjakauppa (Trio), Citymarket, Euromarket, Anttila ja kolme eri R-Kioskia mutta EI OLE. Seuraavaksi täytynee marssia toiseen Suomalaiseen kirjakauppaan ja jos ei sielläkään nappaa, niin tilausta menemään Jenkkeihin prkl.....
Tilasin pari kk sitten ko. lehden, Suomalaisesta sanottiin ettei heidän valikoimiin kuulu se (koko maassa), eikä muuallakaan ole ollut. Tilaus ei maksanut kuin muistaakseni 38 €, ei ole tullut maksuohjeita eikä mitään, mutta tilattaessa sanottiin kyllä, että käsittelyyn menee muutama kuukausi, joten odottelen tässä vielä...

Lehtipisteen sivuilta on helppo tarkistaa, että missä myydään jotain tiettyä lehteä, mitä sattuu milloinkin metsästämään. Samalla näkee viimeisimmän nron ilmestymispäivän jne. Ei tarvitse turhaan lähteä metsästämään.

No lehden sivuilla puhutaan, että Rautakirjan myymälöistä, eli R-kioskeista vissiin sit vaan löytyy?

Suomalainen Kirjakauppa kuuluu myös Rautakirjaan :)

Paljon kiitoksia vastauksista Heetu ja Destry! :)
Tarkistan ensi viikolla vielä Helsingin Akateemisesta, kun reissaan sinne päin. Olisin halunnut ostaa yhden numeron kokeeksi, mutta ei taida olla mahdollista...

käväsin nyt sitten ostamassa uusimman ProBodyn sekä Bodyn, ja etenkin toi Body yllätti mut kyllä positiivisesti :) musta taitaa tulla vähintään vakio -irtonumeroiden ostaja.

Paljon kiitoksia vastauksista Heetu ja Destry! :)
Tarkistan ensi viikolla vielä Helsingin Akateemisesta, kun reissaan sinne päin. Olisin halunnut ostaa yhden numeron kokeeksi, mutta ei taida olla mahdollista...

Eipä ollut Oxygeniä enää Akateemisessakaan, huoh. Mukaan tarttui kuitenkin Muscle and Fitness Hers ;) Salin jälkeen pääsee sit lukemaan...

Eipä ollut Oxygeniä enää Akateemisessakaan, huoh. Mukaan tarttui kuitenkin Muscle and Fitness Hers ;) Salin jälkeen pääsee sit lukemaan...

Mulla on noita vanhoja (viime kesästä tähän kuuhun) Oxygenejä pilvin pimein. Voin kyllä lähettää maistiaisen postareita vastaan, jos kiinnostusta on.

Mulla on noita vanhoja (viime kesästä tähän kuuhun) Oxygenejä pilvin pimein. Voin kyllä lähettää maistiaisen postareita vastaan, jos kiinnostusta on.

On kiinnostusta, kiitos! Mitenköhän saataisiin vaihdettua osoite/tilinumero, koska en ole VIP-jäsen?

On kiinnostusta, kiitos! Mitenköhän saataisiin vaihdettua osoite/tilinumero, koska en ole VIP-jäsen?

Mulla on nyt käyttäjän infossa (profiilissa) mun kakkossähköpostiosoite. Laita vaan siihen mailia, niin poistan sen sitten näkyvistä!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom