Lehdistä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Basin
  • Aloitettu Aloitettu
Mä tilasin Oxygenin suoraan jenkeistä 2 vuoden tilauksella ja silloisella dollarin kurssilla tuli yhdelle lehdelle vähän alle 2 euroa. Visalla on helppo maksaa, jos tulee ongelmia niin ne visatyypit selvittää.. :D Oxygenin nettisivuilta sai tosi helposti tehtyä osoitteenmuutoksenkin.
.

Minä olen myös tilannut Oxygenin suoraan lehden sivujen kautta ja maksu sujui hyvin Visalla. Osoitteenmuutoskin onnistui hyvin. Juuri toukokuussa päivitin tilauksen ja vuoden lehtien hinnaksi tuli 29 euroa. Ei paha... Asiakaspalvelukin vastaa maileihin parissa tunnissa, joten homma tuntuu siellä päässä hoituvan.

Minulle myös tulee Body ja nyt harkitsen ProBodyn tilaamista, sillä lehden kaksi ensimmäistä numeroa ovat olleet tosi hyviä. Toivottavasti linja säilyy samanlaisena... Tällä hetkellä minulle tulee myös Fitness-lehti, vaikka treeniasiaa siinä ei kauheasti ole, niin on sitä mukava lueskella...

Anne P, mikä on Ruotsin Body-lehden nettisivujen osoite? En laiskalla googletuksella löytänyt....

Mä oon tilannut Oxygenin Lehtiapajan kautta. Hintaa taisi määräaikaisella 12kk:n tilauksella olla n.55eur. Voisihan tuon lehden suoraan jenkkilästäkin tilata, mutta suomalainen välittäjä/laskuttaja tuntuu turvallisemmalta. Mutta mä oonkin tämmöinen arkajalka... :D

Itse olen tilannut Oxygenin suoraan lehden omien nettisivujen kautta. M&F Hers on toinen lempparini, mutta siitä on tullut osteltua vain irtonumeroita, vaikkaa kalliiksihan se tulee...

Ostin Probodyn kakkosnumeron ihan kansikuvan perusteella kun on pirun tyylikäs. Mä ihastuin lehteen välittömästi;:hyvä: mielenkiintoisia ja hyvin kirjoitettuja juttuja lehti täynnä. Mietin, et pitäskö oikeen laittaa tilaus vetää....

Kotimaisista tuo Probody (yhden numeron kokemuksella :)) tuntuu ihanan laadukkaalta Bodaukseen ja Bodyyn verrattuna. Taitto, jutut, kieli ja jopa paperin laatu on aivan eri tasolla kuin noissa muissa. Ainakin mun uus suosikki!:)

Nostopa nosto. Oli muuten halpaa kun tilasin M&F Hersin suoraan lehden omilta sivuilta, hiukan päälle 20 euroa /6 numeroa. Ei näköjään todellakaan kannata ostaa lehtipisteestä näitä ulkomaan ihmeitä.

Itselle kans tullut nyt jonkun aikaa toi M&F Hers ja aika lailla samalla hintaa taisin sen tilata. Nyt on tullut jo pari lappua kotiin, et pitää maksaa sen ja sen verran ettei tilaus lopu kesken. En oo maksanu ja lehti tulee edelleen :D

Helou! Mulle ei tällä hetkellä tule kotiin minkäänlaisia lehtiä, ja mietinkin että joku olisi kiva tilata. Olisiko Probody sopiva mulle...Kun mua kiinnostaa lukea treenauksesta ja ravintojutuista, mutta inhoan tapaa, jolla jotkut naistenlehdet tms. niistä asioista kirjoittavat. Ja usein noissa naisten kuntolehdissä kyseisiin aihepiireihin aina jostain kumman syystä liitetään laihduttaminen, ja mua ei se kiinnosta sitten pätkän vertaa. Toisaalta mua ei niinkään kiinnosta kisat tai "raaka kehonrakennus", koska ihan kuntoilumielessä treenaan, mutta tietysti tavoitteellisesti siten, että kroppa on/olisi jonkinmoisessa kuosissa. Joten olisikohan Probody hyvä vaihtoehto?

Minusta kyllä Probody on mitä mainioin lehti, kannesta kanteen se tulee aina luettua. Enkä myöskään pyri kisoihin vaikka suht kovaa treenaankin! Osta irtonumero ensin ja tilaa jos tykkäät! :)

Mulle tulee kotiin ProBody & Body ja Bodaus tulee aina ostettua. Niin harvoin ilmestyy kaikki (6-8x/vuosi?), että eipä noita liikaa vuotta kohti tule vaikka kaikkiin "sijoittaakin".

Eikös tosta Hersistä ole nyt tulossa suomenkielinen käännös?! Itse luen Bodyn ja Probodyn. Fit -lehti on myös hyvä. Bodaus -lehti on jäänyt hyllyyn yhden oston jälkeen...

Googlasin nopeasti ja näyttäisi siltä, että M&F ja M&F Hers tulee suomeksi: http://www.muscleandfitness.fi/

Lehti todennäköisesti on käännös alkuperäisestä julkaisusta. Julkaisija Suomessa on tuntematon Nordic Publications (perustettu lokakuussa 09), hallituksen pj on Igor Odnenko, jolla on jotain tekemistä M&F Estonian kanssa. Ainakin Viron M&F Hers näytti lyhyen tutustumisen jälkeen olevan vain käännös jenkkiversiosta.

Women's Fitness (UK) tammikuun numero oli niin hirveetä roskaa alusta loppuun, et en jaksanu lukee ees koneessa.

ProBody meni eilen tilaukseen, ja tolle toiselle osapuolelle tulee Body, joten myös se tulee luettua aina :)

ProBody meni eilen tilaukseen, ja tolle toiselle osapuolelle tulee Body, joten myös se tulee luettua aina :)

Hyvä tilaus :thumbs:

Mun pitäs rueta huomenna väsäämään siihen kolumnia, saas nähä miten eukon käy...ja seuraavasta numerosta alkaenhan sen näkeekin :evil:

Onko joku ostanut vielä Muscle and Fitness Hersiä suomeksi ilmestyneenä? Onko se kunnon kamaa vai jotain mallia mikä tahansa "akkojen lehti" (kunto plus, fit, sport tms diipadaapaa...) ? :jahas: Mietin tässä että tilaisko sen normi m&f:n vai naisten version. Ei vaan vielä ole tämän kylän lehtihyllyyn eksynyt moista.

Ei ehkä punttiilehdestä mene, mut tuo kuntoplus on nykyään ihan asiallinen, siinä on sellasia "raikkaita" juttuja. Sen verran noista kuitenkin tietää, et osaa sellasen täyden huithapelihomman erottaa siitä, missä on ees vähän pointtia. Tietty en usko et askelkyykyl ilman vastusta saa täydellisen piukeen pyllyn ens kesään mennessä ihan mistä tahansa lähtökunnosta, mut tottakai pitää olla noitakin lehtiä. Joka tapauksessa ilahduin, kun tuntui paremmalta, mitä se joku aika sitten oli. Ja siitä saa aina hyviä tilaajalahjoja! (Itsehän siis tilasin piikkumaton takia.... Ja viimeks spinning-setin.... Ja sitä edeltävänä kertana sykemittarin. En myönnä olevani mainosten orja. Nyt sais craftin juoksutakin! En oo viel ite tilannu :D) Aika kallis lehti tuo kyl on tilattunakin. Noi tilaajalahjatarjousjutut on siis aina maksanu 6,90e et ei kovin paha, mut jatkos 2 numeroo on kai jotai 15e ja tuleeki 2vko välei, nii suhtkot tyyris....

Probody mulle tuli joskus, mut siinä vähän karkaili ne jutut liian hifistelyks, niin en oo viel jatkanu sitä. Mut kohta pitää alkaa ainaki irtonumeroita ostaa ku suosikkiKOLUMNISTI alkaa kirjottelee ;)

Onko joku ostanut vielä Muscle and Fitness Hersiä suomeksi ilmestyneenä? Onko se kunnon kamaa vai jotain mallia mikä tahansa "akkojen lehti" (kunto plus, fit, sport tms diipadaapaa...) ? :jahas: Mietin tässä että tilaisko sen normi m&f:n vai naisten version. Ei vaan vielä ole tämän kylän lehtihyllyyn eksynyt moista.

Mä ainakin diggailen paljon M&F Hersin alkuperäisversiosta. Se ei todellakaan ole samaa schaissea kun suomalaiset kuntoilulehdet. Tuo suomenkielinen M&F on käännös ap:stä, joten jutut on siis samoja, mitä ap:ssä. Netissä kun tutustuin M&F:n käännökseen (se "miesten" versio) niin kismitti kovasti kökkö suomen kieli! Johtunee siitä, että sitä toimitetaan tänne Virosta käsin....

Lopetin Kuntoplussan just, kun meni hermo siihen saman jankkaamiseen ja käsittämättömään määrään katteettomia treenivinkkejä ja aivan naurettaviin artikkeleihin ties mistä täsmäkuureista. Jos joka lehdessä luvataan, kärjistetysti, että kahdessa viikossa saa unelmavartalon, niin morjens.

Tilasin Probodyn tämän ketjun innoittamana nyt :)

Onko kellään mielipidettä, mikä lehti palvelisi parhaiten harjoittelijaa, jolle aerobisen liikunnan määrä on itseasiassa perus punttia suurempi?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom