BB PRO Lee Priest

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tässä hyvä klippi priestistä. Jumaklavita ku meinas aamukahvit mennä väärään kurkkuun ku kuiva riisti näytti hiukan reiskoja. Yhä tykkään tosta jäbästä ja sanon sen vielä vaikka kaikki dissaakin, priesti on kaikista ammattilaisista se joka joka kerta saa meikäläisen ihmettelemään noita lihaksia. Niin friikki se on pituutensa ja lihaksiensa kokoon nähden. Ei se ikinä voi voittaa mitään kisaa jossa on mukana noita pidempiä jätkiä ja rakenne ei ole ihanteellisin, mutta silti sanon että paras se mun silmään on.

Ja Toolin "The Pot" kappale kaikille niille jotka Priestiä dissaavaat. "So who are you to wave your finger? Who are you to wave your fatty fingers at me? You must have been out your mind" :rock:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Tuo Priestin fysiikka on jotenkin hassu. Älyttömän kädet ja jalat mutta rinta on jotenkin hassun pieni. Jääkö se sitten ton kaiken muun massan väliin piiloon vai onko vaan rakenteellinen seikka?

Ei pidä missään nimessä aliarvioida Priestin saavutuksia. Mies on meriiteiltään paras 2nd tier pro ikinä. Hän oli viidesti peräkkäin Olympiassa sijoilla 6-8 ja kun muistaa, että kyseiseen aikaan kisasi Dorian, Ronnie, Flex, Kevin, Shawn, Nasser, Paul ja Chris niin se on aika hemmetin hyvin. Kaverilta löytyy myös kolme kisavoittoa(IFBB), joissa hän voitti kahdesti Cormierin.

251328414_26b626b955.jpg

1997 Lee oli Olympiassa kuudes. Kaksi viikkoa sen jälkeen, Suomi poika vei pappia kuin sikaa narussa ;)
Mutta, kyllä kova kilpailija on:rock:
Aivan, äijä kyl pesi papin mennen tullen. On aivan käsittämätöntä ees ajatella kuinka upea ja megamassainen olit tuolloin! Mitä mieltä oot Make siitä että Lee on ollut lajissa mukana jo vaikka kuinka kauan, varmaan kohta jo 20 vuotta? Olisiko miehellä vielä mahkuja vetää elämänsä kondis?

Aivan, äijä kyl pesi papin mennen tullen. On aivan käsittämätöntä ees ajatella kuinka upea ja megamassainen olit tuolloin! Mitä mieltä oot Make siitä että Lee on ollut lajissa mukana jo vaikka kuinka kauan, varmaan kohta jo 20 vuotta? Olisiko miehellä vielä mahkuja vetää elämänsä kondis?

Mikä ettei. Papilla on vaan se ongelma rakenteen lisäksi, että kun käännetään selkä tuomareihin päin, niin peli on yleensä pelattu. Eli etupuoli on tosi kova, mutta jää auttamatta löysäksi takaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
ite tykkään kanssa priestistä. Mitäs sitten vaikka onkin lyhyt, näyttää vaan rankemmalta.
tuohon rakenteeseen en ota kantaa, mikäs mä olen näitä arvostelemaan:D

asiallinen ukko mun mielestä. mitä on videoiden ja juttujen perusteella käsittänyt niin osaa myös nauttia elämästä syömällä ja tekemällä myös jotain ihan muuta kuin nukkua ja treenata ja syödä. siinä on mies asenteella :)

Onhan se möykky! Edelleen ihmettelen että mikä sai ottamaan tuon naama tatskan? Toivottavasti nähdään vielä Lee lauteilla ja kunnossa.

Zone-sarja -42%
Uusiks! Enpäs menekkään sanomaan mitään sen mahdollisesta iästä tossa.

Toi on mun muistaakseni jostain siitä training camp videost, missä se avusti jotai jannui treenis ja sellast. Oliskoha tää "Lee Priest - Training Camp and Career Highlights"

"We follow Lee to the 1997 English Grand Prix, to his training camp in Australia and to his posing at a huge bodyweight at his Aussie seminar, presenting all the heavy duty, hard core muscle action."

Kyllä mä sanoisin, että se joku 25 vuotias tossa on.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom