BB PRO Lee Priest

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Lee+Priest_0378_7197%5B1%5D.jpg

Lee+Priest_0095_3156%5B1%5D.jpg

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Fotaroituja kuvia. Prayer, nuo blogspotin kuvat latautuu ain välillä aika huonosti liekö servuilla estot linkittämiseen ettei vie kaistaa. Copypastea urli ja heitä kysymysmerkki perään tai koita toisel selaimella. Muillakin ei meinaa välillä näkyä.

Fotaroituja kuvia. Prayer, nuo blogspotin kuvat latautuu ain välillä aika huonosti liekö servuilla estot linkittämiseen ettei vie kaistaa. Copypastea urli ja heitä kysymysmerkki perään tai koita toisel selaimella. Muillakin ei meinaa välillä näkyä.

Ei ole kyse siitä. Vaan oletan että tuossa tepen laittamassa viestissä jotain kuvaa oli.
Itsellä ei kuitenkaan näy kyseisessä viestissä YHTÄÄN MITÄÄN. Eli ei ole ottaa urlia mistään :(

E: Ahaa, siis kun painaa tuota quote nappia niin saa urlit näkyville...

Bislin monet posekuvat on kyl samanlaisia kuin toi yllä oleva. Ettei vaa Mike ois saanu vaikutteita Per Bernalilta tai toistepäin? :D
Bisli veivaa itse omat posensa ja jos tässä joku vaikutteita ottaa, niin Per meitsin photaroinnista mitä sen kuvien kehitystä katselee viime aikoina :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jos tuo on oikeasti 16-v videon kuvausaikaan, niin on kyllä aivan sairaan jäätävän kova kunto. Jotenkin tuntuisi mahdottomalta, että olisi vain 16 tuossa...

Zone-sarja -42%
Siis millä helvetillä noi kuvat saa näkymään, pelkkiä sammakkoja pukkaa

Ihan sairas käpälä!

Leech itse ainakin sain näkyviin kun klikkasin hiiren oikeeta näppäintä ja sieltä ominaisuudet, kopsaat osoitteen ja lisäät kysymysmerkin osoitteen perään.

Leech itse ainakin sain näkyviin kun klikkasin hiiren oikeeta näppäintä ja sieltä ominaisuudet, kopsaat osoitteen ja lisäät kysymysmerkin osoitteen perään.
Jeah, onnistu. Kiitti!
Aikamoinen räpylä

Suositut

Back
Ylös Bottom