Lee Priest 17-vuotiaana?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ruhl
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by Hulkki
Uskallan väittää olevani minäkin kovempi kuin 0.0000001 % maailman ihmisistä. ;)

etköhän sä Hulkki kuulu tohon 0.00001% joukkoon noilla sun kyykkytuloksilla:

ainakin tolla
"penkkirintahauishomopellerunkkuspedepullistelija" HATE asenteella kuulut ehdottomasti Suomen eliittivihaajiin..:kippis1:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by jukjuk
etköhän sä Hulkki kuulu tohon 0.00001% joukkoon noilla sun kyykkytuloksilla
Epäilen kovasti...

ainakin tolla
"penkkirintahauishomopellerunkkuspedepullistelija" HATE asenteella kuulut ehdottomasti Suomen eliittivihaajiin..
... mutta TÄSTÄ olen samaa mieltä! :D On muuten mukavaa porukkaa täällä eliittivihaajissa, kaikilla vain kummallisen lyhyet hiukset :confused:

Shall not under estimate the power of Darth Wader...
or Gillette Mach 3..

Kalju = Respect

Pitäisiköhän vittu leikata tukka pois.. :rolleyes:

Töks ja takaisin Priestiin:

attachment.php

:rock: Aika hyvin 21-vuotiaalta poitsulta! LOL

Ihan on hyvässä kunnossa tos 21 - vuotiaana kuvassa.. Selkä ja reidet on ainaki ihan kohtuullisen kokoset :)

Originally posted by Jylli81
Oma mielipiteeni on, että salille ei ainakaan ennen 15 vuotta kannata lähteä, kun pojat eivät kuitenkaan malta tehdä vain pitkiä sarjoja, järkevillä painoilla. Itselläni saattoi olla salitreenin aloittaminen 8. luokalla yksi syy siihen, etten ole nyt kuin 174 cm pitkä.

Innosta poikaasi ennemmin vaikka vetämään leukoja, punnertamaan etunojapunnerruksia ja tekemään ihan perinteisiä selkiä ja vatsoja vielä jokunen vuosi. Niillä saa rakennettua pohjaa punttitreeniä varten, eikä riko itseään. Sitten on hyvät lähtökohdat treeniä varten, kun lähtee vähän vanhempana salille.

Lisäksi salitreeni ennen murrosikää toisi tuloksia joka tapauksessa aika huonosti, koska keho ei tiedä testosteronista vielä mitään.

edit: Jotenkin oletin, että kyse olisi pojasta. Mutta myös tytölle pätee ainakin se, ettei ennen pituuskasvun loppumista kannata tehdä isoilla painoilla.

Vähän epäilen, että munkin pituuskasvu lopahti liian aikaisin punttaamisen aloittamiseen. Pidin kyllä melkein pari vuotta taukoa sen jälkeen mutta eipä tullut vartta lisää :( . Shit happens, nyt on vaan sitten kerättävä lihaa tähän rankaan.

Joskus muistan junnuna musclemagista lukeneeni Leen haastattelua, jossa jannu kertoi ekan kisansa olleen paribodauksen puolella, missä tuli Aussien mestaruus. Lavalla Lee oli mutsinsa (!) kanssa.

Voi olla ihan paskapuhetta, mutta perheessa oli kuulemma lääketieteellisenä riesana korkeat testotasot ja mutsin valmistautuminen kisoihin oli pääasiassa tuohon vaivaan syötyjen lääkkeiden lopetus vähäksi aikaa...

Lee Priest tuntuis olevan noista ammattilaisista selväjärkisimpiä tapauksia. Respectiä äijälle, massakaudella ukko on pyöreä kuin pallo :worship:.

Originally posted by Sag
Vähän epäilen, että munkin pituuskasvu lopahti liian aikaisin punttaamisen aloittamiseen. Pidin kyllä melkein pari vuotta taukoa sen jälkeen mutta eipä tullut vartta lisää :( . Shit happens, nyt on vaan sitten kerättävä lihaa tähän rankaan.

Punttausharrastus alkoi 12-vuotiaana. Eka kesänä 1cm pituutta lisää ja 6kg painoa. Nyt olen 175cm. Isän pituus 170, äidin n.164. Olisinko sitten kasvanut ilman punttausta pidemmäksi, mene ja tiedä.

Priestillä kova kunto jo luomuna. Toi 13v kuva säväyttää.

En todellakaan tiedä missä flex numerossa se oli, mutta priest kertoi aloittaneen "lääkkeiden" käytön 19.v'aana tähän päivään saakka. Tietysti, se ei muuta mitään. Lääkkeitä, ei lääkkeitä, riippuu geeneistä miten keho niihin reagoi.

Aattelin, että voisi vaikka heittää tuon tänne.

-Marchi- sanoi:
Miksei tuo alkuperäinen priestin kuva näy?
Olisiko vaikka poistettu palvelimelta? Viesti on vuodelta 2003 ja nyt eletään vuotta 2005.. Niin se maailma muuttuu..

jp-84 sanoi:
Olisiko vaikka poistettu palvelimelta? Viesti on vuodelta 2003 ja nyt eletään vuotta 2005.. Niin se maailma muuttuu..

Hohohohoho, hehe, luulin tätä uudeksi keskusteluksi :D
No virheitä sattuu tyhmillekin.

Hmm, itsehän aloitin treenaamisen 9 vuotiaana, ja pituutta löytyy nyt 187cm (olen 17v).
Eipä tuosta aikaisin treenaamisen alottamisesta minulle muuta haittaa ole ollut kuin se että selkäni nivelet ovat kuluneet pahasti, joten lääkäri on kieltänyt treenaamasta isoilla painoilla ennenkuin olen 19v, mutta eipä se minua haittaa kun ei kiinnostaisikaan mitään ykkösiä vedellä. :)

Hmm, itsehän aloitin treenaamisen 9 vuotiaana, ja pituutta löytyy nyt 187cm (olen 17v).
Eipä tuosta aikaisin treenaamisen alottamisesta minulle muuta haittaa ole ollut kuin se että selkäni nivelet ovat kuluneet pahasti, joten lääkäri on kieltänyt treenaamasta isoilla painoilla ennenkuin olen 19v, mutta eipä se minua haittaa kun ei kiinnostaisikaan mitään ykkösiä vedellä. :)
Siis ihan oikean treenamisen bodytyyliin vai millaisen treenaamisen? Tulihan sitä itsekkin tuolloin painia harrastettua ja siinä ohella molskin viereisellä "salilla" pikkasen painoja heiluteltua mutta en kuitenkaan puhuisi mistään "oikeasta" neljä kertaa viikossa säännöllisestä treenaamisesta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom