Lee Priest 17-vuotiaana?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ruhl
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nuorempiakin löytyy

Muistelisin, että jossain lööppilehdessä tai juorulehdessä olisi ollut juttua + pari kuvaa jostain 10 vuotiaasta pikkujätkästä, jonka isä oli laittanut salille jo 6 vuotiaana.

Muistaako kukaan kyseistä tapausta?

Re: Nuorempiakin löytyy

Originally posted by Dragon
Muistelisin, että jossain lööppilehdessä tai juorulehdessä olisi ollut juttua + pari kuvaa jostain 10 vuotiaasta pikkujätkästä, jonka isä oli laittanut salille jo 6 vuotiaana.

Muistaako kukaan kyseistä tapausta?
Tässä. Mitähän pahaa tuo säikeinen pieni naskali on tehnyt Hammaskeijulle? :confused:

11 vuotias bodari..

Joo, muistan lukeneeni artikkelin siitä 11 vuotiaasta jannusta...

Sen mutsi ja faija ovat joitan entisiä puolalaisia kilpatelinevoimistelijoita (lue : tosi natuja ), jotka nykyään asuvat Jenkeissä..

Se Jannu (nimeä en muista) on treenannut 6 vuotiaasta lähtien.. ja syönyt tarkkaa ruokavaliota.. Ja siinä haastattelussa se kuulosti kuin se olisi aivopesty, hoki, vaan et heikot ihmiset ei oo mitään.. Lyhyt se oli ikäisekseen, mutta rasvat varmaan 5-6% nurkilla ja 6-packki loisti kuin jätkillä kilpalavalla..

Tosin olin huolestunut sen pojan leuan pituudesta ja poskipäitten erottuvuudesta (Nykyään paljon korostuneemmat kuin tos Tomin linkissä).. On tainnu isä uittaa kotimaastaan hieman "Myllylä"-lääkettä ja työntänyt sitä poikaansa ( ja nyt en tarkoita mitään helvatun hemohessiä enkä Epoa..)

Ei muuta kuin muksut setille ja odottamaan ku poika tuo kisoista hynkkyy himaan.. tai sit ne myy sen johonkin leffaan.. olihan sillä jo lempinimikin, "Pikku-Tarzan"

Ai niin, sillä on pikkusysterikin joka oli jotain 4v ja se on jo käynyt salilla vuoden... että näin Ameriikassa.. Howdy boys..:kippis1:

Vittu toi Tomi on nopee..

Tomilla on euroopan nopeimmat sormet...:kippis1:

Tai sit se on aina täällä...:hmmm:

Kyllä tuo ainakin Lee on, sen näkee kropan mallista. Mutta minkä ikäisenä, se voi ollakin jo toinen juttu.

Mitäkähän haittaa tollaiselle alle 10-vuotiaalle voi tulla treenaamisesta (jos ei oteta lukuun roinaa vaan ihan vain treenaaminen)?

Mun 6-vuotias on hinkunut jo vuoden verran, että milloin hän pääsee salille ja mä olen sanonut, että sitten kun ei enää kasva pituutta eli n 12v, jolloin itse olin saman pituinen kuin nyt.

aika sairasta laittaa 6v kaveri salille saattaa pituuskasvukin jäädä vähän..

Jos toi on tosiaan 17 vuotiaana ni ei satana. Oletetaan, että jos on juuri täyttämässä 18v ja alottanu täytettyään 15v nonstop rojuttelun, ni on mahollista. Kas kummaa, kun on jääny niin lyhyeksi poika. :D No siltä se näyttäkin nykyään, että sillä ois 175cm lihat treenattuna 160cm varressa( vai paljos se nyt oli pitkä)

Eiköhän tuokin Puolalaisten Apinoiden kasvattama poika Richard jää suht. lyhyeksi, saattaapi löytää ihmisten polvia suustaan kun rannalla elvistelee.

Originally posted by naiskovis
Mitäkähän haittaa tollaiselle alle 10-vuotiaalle voi tulla treenaamisesta (jos ei oteta lukuun roinaa vaan ihan vain treenaaminen)?

Olen itekin monesti miettinyt tuotakin lapsiparkaa. Ihan sen elämän kokonaisuuden perusteella (roinat mukaanlukien). Mitä siitäkin tulee ja mitä jää tulematta ja minkä ikäisenä kuolee.

Mutta en kyl tiedä mitä haittaa pelkästä treenaamisesta voisi tulla?

Tietääkö joku?

Originally posted by ruhl
Well the fact is, I did my first cycle at the age of 19, which was 2 cc’s of Solay Deca a week for 8 weeks.
Lee Priest

Elikkä tuon mukaan Lee olisi tuossa kuvassa (jos se nyt pitää paikkansa että hän on siinä 17-vuotias) NATU. Selevä se. :hmmm:

Re: 11 vuotias bodari..

Originally posted by jukjuk
Tosin olin huolestunut sen pojan leuan pituudesta ja poskipäitten erottuvuudesta (Nykyään paljon korostuneemmat kuin tos Tomin linkissä).. On tainnu isä uittaa kotimaastaan hieman "Myllylä"-lääkettä ja työntänyt sitä poikaansa ( ja nyt en tarkoita mitään helvatun hemohessiä enkä Epoa..)

Voisko olla liiallisen kasvuhormonin aiheuttamaa luiden kärkiosien pituuskasvua?

:confused:

Toi sama kuva oli jossain vuosien takaisessa MuscleMagissa Lee Priestin haastattelun yhteydessä. Jannu on tossa kuvassa muistaakseni 19v, saattaa olla 18. Ei toi muisti kanna enää noin vanhoihin juttuihin.

Eikohän jokainen joka on TOP-10 kamaa Mr. Olympiassa ole sen verran lahjakas, ettei siitä kannata mieltään pahoittaa jos itse ei ole samalla tasolla.

Näin on. Suurin osa maailman ihmisistä ei kehity samalle tasolle vaikka lyötäis kaikki mahdolliset myrkyt kroppaan ja treenattais 20 vuotta. Ei ne Olympia-kilpailijat ole mitään turhia tyyppejä.

Hmm, täällä palstalla aina välillä natut valittaa kuinka jossain pikkukylällä juorutaan heidän vetävän roinaa, vaikka se ei pidäkään paikkaansa. Täällä näyttää kuitenkin välillä olevan ihan sama pikkukylämentaliteetti. Vai voiko joku täysin aukottomasti todistaa, että Priesti on aloittanut rojuttelun ennen tuon 17v kuvan ottamista? Voisiko ehkä olla mahdollista, että tyyppi on oikeasti lahjakas, treenannut ja syönyt oikein, ja että lyhyeen varteen on ehkä helpompi kerätä näyttävät lihat kuin kaks metriä pitkään? Kuvioissa on vielä mukana murrosiässä lisääntynyt testotuotanto.

Tulee mieleen eräässä Isossa kirjassa ollut viisaus, joka puhuu jotain tuomitsemisesta, mutta koska en kannata kyseistä opusta, niin jääköön sanomatta.

Eikä sitten herneitä nenään, kommentti oli ihan yleisellä tasolla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom