Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitään kummaahan siinä ei ole, siinä kenties se "taikatemppu"? 16h paastolla ei ole sen lihaskatabolisempia vaikutuksia, kuin useamman safkan periaatteella. Kalorit sisään vs kulutetut kalorit, ei tässä yritetä termodynamiikan lakeja kaataa tai muuta vastaavaa. Pyritään vain tuomaan yksi syömistyyli muiden joukkoon, sillä dataa on vaikka kuinka "6vs3" ateriaa ja sen merkityksettömyydestä niin kauan kun kalorit/makrot kohtaavat. Paastolla taasen ei löydy kovinkaan mullistavaa lihaskatabolista vaikutusta vielä vuorokaudenkaan jälkeen. Vasta siitä pidemmälle alkaa tapahtua.Ihmettelen vain mitä kummaa tuossa on. Sama tulokset saisi syömällä tasaisesti, "erikoisuutena" kalorien ja makrojen säätely treenipäivinä ja lepopäivinä. Tekstissä oli paljon asiaa ja hyvää tekstiä varsinkin alkuun, kun hän puhui persoonista. 16h paasto ei tee tuosta mitenkään parempaa, kuin mitä dieetit ovat ilman sitä. Asioita voi käännellä miten haluaa, metabolia nousee paaston aikana vs toiset jotka sanovat että se laskee / syö usein ja aineenvaihdunta paranee.
Eli ei enää olekaan taikatemppudieetti joka oksettaa ja aiheuttaa hurjaa lihaskataboliaa? ;)Vaikuttaahan tuo ihan mielenkiintoiselta tuon tekstin perusteella ja asiat on hyvin perusteltuja. Ja aikataulullisesti on todella passeli tiukille työpäiville, kun aikaa on niukasti safkata+laittaa ruokaa+tiskata, säästääpähän noissa. Ihan kokemuksen kannalta voisin tuon ottaa testiin kun keväämmällä dieetti koittaa.
Mikä vitun idea tossa paastossa on?
Eli ei enää olekaan taikatemppudieetti joka oksettaa ja aiheuttaa hurjaa lihaskataboliaa? ;)
Ei vaan, saivartelu sikseen. Tuu höliseen tonne iha "kunnolliseen" IF triidiin, sieltä löytyy kohtalontovereita.
Osuit hyvin nappiin noissa paastoilun eduissa.Kyseessä ei siis ole mikään ihmedieetti, vaan kuten Invisus sanoi, yksi syömistyyli muiden joukossa. Itse olen sairaalloisen epäileväinen kaikkea hypetystä kohtaan mutta toisaalta myös utelias testaamaan uutta. Nyt olen eräänlaisella IF-sovelluksella ollut reilun kuukauden ja kyllä tämä aika perkeleen hyvältä on toistaiseksi tuntunut. Muutaman viikon päästä saan vertailukelpoisia rasvaprosenttimittaustuloksia niin saa parempaa käsitystä siitä mitä on tapahtunut.
Itse siis testailen nimenomaan dieettimielessä. Olisin edelleen aika varautunut sen suhteen, miten kaikenlaiset haaveet recompista tai jopa IF-/LeanGains-bulkkauksesta toimivat. Näistäkin kyllä löytyy lupaavan kuuloisia tarinoita.
Olen noudattanut nyt tuon sivun leangainsia http://***
Toimivuus on huppuluokkaa, mutta aikasemmin jotkut sanoivat, että tuo on väärällä tavalal toteutettu. Miten sitte tuon sivun leangains poikkeaaa siitä oikeasta leangainsista, jos tuon sivun leangains ei ole oikein tehty?
Treenipäivinä:
- 2,5g proteiinia per painokilo
- rasvaa vain maksimissaan 30 grammaa päivässä
- loput kalorit hiilihydraateista.
Lepopäivinä:
- 3,0g proteiiinia per painokilo
- rasvaa vain maksimissaan 30 grammaa päivässä
- loput kalorit hiilihydraateista.