Leader XXL Mass Drink

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JTS
  • Aloitettu Aloitettu

JTS

Ikä
41
Mitäs mieltä tästä? Itse ostin eilen pari putelia ja aika tuhtia tavaraa on. Enemmän sais olla protskua tossa.

Ravintoarvot:

Energia per 750ml 1062kcal
Proteiini 35g
Hiilihydraatti 231
Rasvaa 0g

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Samalla hinnalla saa varmasti vaikka purkin rahkaa ja limupullon, joka ajanee saman asian.
Hiilihydraattia on ainakin aika mellevä määrä ja proteiinia sen sijaan todella vähän.

Jiiärrältä ostin. Makso 4,20€ pullo.

Protskua on munkin mielestä liian vähän. Olisi vaikka se 60-80g ni ois lähempänä sitä mitä pitää. Kyllähän toi maistuu vähän sellaselle mansikka/sokeri kiisselille.

Ehkä tää tuote on tarkoitettu niille joilla on todella vaikeata saada riittäviä kalorimääriä muulla tavalla tai muuten vaan niin kiire ettei kerkiä syömään tarpeeksi. Toisaalta silloinkin ehkä järkevämpää ostaa jotain missä on enemmän proteiinia.

En vaan usko, et kaloreita on järkevää hankkia sokeriliemiä juomalla.
Mieluummin vetää vaikka öljyä jos riittävän kalorimäärän alas saaminen tuottaa ongelmia.

Ostin salilta maanantaina, ja autolle kävellessä katsoin ravintosisältöä. Ei näyttänyt ollenkaan järkevältä tuo proteiinin ja hiilareiden suhde. Maistoin yhden huikan, ja heitin loput roskikseen. Ehkä paskimman makuista ''palautus''juomaa mitä ikinä olen maistanut. Jonkunnäköistä sokerilitkua. En voi kyllä käsittää, mihin tuo on tarkoitettu...

:urjo:

Mua nauratti suunnattomasti, kun ekan kerran näin kyseisen tuotteen mainoksen esitteessa. On kuulemma vaikea saada jopa 3000 kaloria päivässä, nopea aineenvaihdunta himmaa massan hankintaa, plaa, plaa, plaa paskaa...

Kyllä mä pyrkisin nauttimaan syömisestä hankkiessani massaa. Enkä nyt puhu kääretortuista yms. Syöminen nyt vaan sattuu olemaan helppoa ja kivaa, oli kyse Ehrmannista tai kaurapuurosta. Eikä 3000 kcal/päivä ole mitään.

On kyllä aika hullu drinkki.:D Ite painan semmosen 75 kiloo ja kyllä pystyn helposti vetää 4000 ihan normi kaurapuuro-pasta-rahka safkasta,eli täytyy olla aika iso kulutus et tollasii drinkkei tarvii.Jos tarvii ni halvemmal saa ku ostaa suklaalevyn ja rahkan.:rolleyes:

Mansikka & Vadelma kumpikin ihan juotava tai oikeestaan ihan sama kaikille juomille kuhan alas menee mutta sisällö ei. 1 pullo (750 ml) juomaa sisältää: Energiaa: 1062 kcal, Proteiinia: 35 g, Hiilihydraattia: 231 g, Rasvaa: 0g ja hinta Prismassa 2,95€. Se mikä kiinnostaa on maltodekstriinin ja dekstroosin välin suhde jota ei missään mainita?

Huvittavia nämä: "rahka ja pullo limuu" -kommentit..
Ehkä se lisä-, väri- ja säilöntäaineiden vähyys, ja proteiinien&hiilarien laatu tässä on ne valttikortit..

Huvittavia nämä: "rahka ja pullo limuu" -kommentit..
Ehkä se lisä-, väri- ja säilöntäaineiden vähyys, ja proteiinien&hiilarien laatu tässä on ne valttikortit..

Mä kyllä epäilen että tossa ei kovin laadukkaita proteiineja ja hiilareita ole verrattuna esimerkiksi rahkaan ja ruisleipään.:jahas: Tosin tämä on vain minun veikkaus.

Jos painoo vaikee saada ylös.. ni 3-4pulloa tota päiväs ni pitäis rupee tapahtuu.. tottakai pitää muistaa safkaa muutkain...

Vieläkö tätä tuotetta saa jostain? Itse en ole nähnyt tätä missään kaupassa ja netissäkin tota näyttäis olevan myytävänä aika hintsusti.

Vieläkö tätä tuotetta saa jostain? Itse en ole nähnyt tätä missään kaupassa ja netissäkin tota näyttäis olevan myytävänä aika hintsusti.
No ei varmaan tollasta kuraa enää missään myydä... Miksi sä just tätä olet vailla?

Suositut

Back
Ylös Bottom