Leader vai Fast -lisäravinteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Vee
  • Aloitettu Aloitettu

Vee

Eli kumpaako pakkislaiset suosittelette punttitreenin jälkeen? Leaderin vai Fastin palautusjuomia. Itse olen käyttänyt Fastia, mutta nyt olisi edullisempi mahdollisuus siirtyä Leaderin käyttäjäksi. Onko tuotteilla suuria eroja? Kertokaapa kokemuksia.
Entäpä aerobisen treenin jälkeen, mitä käytätte kyseisiltä valmistajilta?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vee sanoi:
Onko tuotteilla suuria eroja?
Onhan niillä muutamia eroja. Ensimmäisenä tulee mieleen, että merkki on eri ja tuotteissa on pitosuudet ehkä pikkasen erilaiset. Samaa heraa ja maltoa niissä molemmissa on, ostat sitä minkä parhaaks näät. Tosin en ole varma, esim. hera voi olla toisessa paikasta A ja toisessa paikasta B, muuta erilaisuuksia tuskin on, näin normaali treenaajan silmin. Toki niissä voi olla aivan pilkun tarkkoina heran fraktiot voivat olla erilaisia.

Kertokaapa kokemuksia.
Molempia olen ostanut, eikä se palautuminen omasta mielestäni ole ollut toisella minuutin nopeampaa kuin toisella.

Entäpä aerobisen treenin jälkeen, mitä käytätte kyseisiltä valmistajilta?
Riippuen kuin kovaa aerobinen olisi ollut. Itse ottaisin heraa ja maltoa kovan aerobisen jälkeen offilla. Ruuallakin selviää aerobisen jälkeen, riippuen tosin pituudesta ja kovuudesta.

Ite käytän enimmäkseen Leaderin tuotteita. Suurin syy on se että salilla myydään Leaderia, toinen syy on että omasta mielestä ne on paremman makuisia. Mutta eipä niissä varmaan mitään suuria eroja ole, ainoa minkä olen huomannnut että Leaderin kreatiini on paljon tehokkaampaa kuin Fastin.

Olet 16v. ja pystyt totemaan että Leaderin krea on tehokkaampaa kuin Fastin!?! Aha. :anssi:

Kyllä tollasten asioiden huomaaminen vaatii paljon enemmän treenikokemusta... :david:
Eikös noi muutenkin ole kaikki sitä samaa 100% kreatiinimonohydraattia? Eli samaa jauhoa eri purkissa.

Ufs.

Se nyt on aivan sama kumpaa ostaa tai jos jättää vaikka kummatkin ostamatta. Osta sitä kumpaa saat helpommin, halvemmalla tai sitä mikä maistuu paremmalle. Itse ainakin perustaisin valintani yhdelle tai useammalle edellä mainituista seikoista.

Mutta silti niissä puhtauksissa voi olla eroa, joidenkin tehtaiden tuotteissa voi olla enemmän haitallisia kemikaaleja kuin toisten.

mutta näistä tehtaista kun on kyse niin tuskin..

Leader sekoittuu huonommin ja nesteeseen jää vaahtooa hyvin paljon. Tosimies sen juo kyllä =D lopputuloksen kannalta varmaankin sama. Itse olen käyttänyt molempia. East on mulle parempi

Leader sekoittuu huonommin ja nesteeseen jää vaahtooa hyvin paljon. Tosimies sen juo kyllä =D lopputuloksen kannalta varmaankin sama. Itse olen käyttänyt molempia. Fast on mulla paremmin toiminut...

Mutta silti niissä puhtauksissa voi olla eroa, joidenkin tehtaiden tuotteissa voi olla enemmän haitallisia kemikaaleja kuin toisten.
Anteeksi jos tämä kuulostaa viisastelulta mutta kertokaas nyt tämmöiselle semi-kemistille mitä nämä "haitalliset kemikaalit" oikein ovat?

Olet 16v. ja pystyt totemaan että Leaderin krea on tehokkaampaa kuin Fastin!?! Aha. :anssi:

Kyllä tollasten asioiden huomaaminen vaatii paljon enemmän treenikokemusta... :david:

Kyllä se näin on. Ensin ostin Fastin kreaa ja käytin sitä noin 6 viikkoa kisoihin asti enkä huomannut juuri mitään eroa. Sitten päätin kokeilla Leaderia koska olin kuullut että se on parempaa. Tulokset nousivat heti joka lajissa aika paljon...
Ja tuosta treenikokemuksesta, olen kyllä treenannut jo yli 4 vuotta...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom