Leader Sports Nutrition; G-Mass?

Olen harkinnut kyseisen massanlisääjän ostoa, ja siksi ajattelin kysyä, että onko kellään kokemuksia tosta? Onko mitään hyötyä vai meneekö rahat hukkaan? Turha sanoa että osta heraa ja maltoa ja pistä sekasin, koska sitä en aio tehdä, vielä. Tota ajattelin lähinnä hintansa takia kokeilla, joka on esim. Fastin Mass2 juomaa halvempi, ja jota olen aikaisemmin käyttänyt.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onkos sinulla joku erityinen syy ostaa just massanlisääjä nimistä tuotetta? Lähinnä vaan ku tuosta hinnasta puhuit ni hera ja malto vois olla halvinta mutta jos ei se kelpaa ni maksa siitä sekottamisesta sitten vähän enemmän. Rahat ei mene mielestäni sen enempää hukkaan ku "tavallisen" ruoankaan ostamisella. Ja oliko meiniki palautusjuomaks ostaa vai?

Olen harkinnut kyseisen massanlisääjän ostoa, ja siksi ajattelin kysyä, että onko kellään kokemuksia tosta? Onko mitään hyötyä vai meneekö rahat hukkaan? Turha sanoa että osta heraa ja maltoa ja pistä sekasin, koska sitä en aio tehdä, vielä. Tota ajattelin lähinnä hintansa takia kokeilla, joka on esim. Fastin Mass2 juomaa halvempi, ja jota olen aikaisemmin käyttänyt.

Yksi, muistaakseni 7 kg sanko, tullut kokeiltua ja IMO ihan yhtä hyvää tavaraa kuin muutkin massanlisääjät. Kreatiiniahan tuossa on myös mukana. Maultaan ainakin ananas maittavaa ja hyvin sekoittuvaa. Lähes samaa sokerilientähän nuo kaikki massanlisääjät lienevät.....

Hehe, sanat ei edes riitä kuvailemaan kuinka kehno tuote
G-mass on. Parempia ja halvempia tuotteita on saatavilla.

Onkos sinulla joku erityinen syy ostaa just massanlisääjä nimistä tuotetta? Lähinnä vaan ku tuosta hinnasta puhuit ni hera ja malto vois olla halvinta mutta jos ei se kelpaa ni maksa siitä sekottamisesta sitten vähän enemmän. Rahat ei mene mielestäni sen enempää hukkaan ku "tavallisen" ruoankaan ostamisella. Ja oliko meiniki palautusjuomaks ostaa vai?

Jotakin massanlisääjää olis tarkoitus kokeilla yks iso pönttö, tota se 2kg jos sen ostan, ku paikallisesta luontaistuote kaupasta ei löydy muuta, eikä isompaa ämpäriä. Sen jälkeen sitte siirrytään niihin hera-malto-komboihin.
Ja kyllä, palkkariksi oli tarkotus ostaa. Ja kun tossa on kreaa valmiina
niin välipäivinä otan pelkkää kreaa kun sitä sattuu vajaa purkki kaapissa olemaan...

Muistaakseni ainakin aikoinaan tuossa G-Massissa oli ihan älytön se annostusohje. Jotain 800 - 1000 kcal hujakoilla olis pitäny ottaa pelkästään jauheen muodossa. :rolleyes: Kannattaa varoa noita ohjeita, jotkut niistä on todella syvältä ja kasvattaa vaan ihan hullun tynnyrin siihen sikspäkin paikalle.

Tosiaan, kyllähän ton voi sen ämpärin takia ostaa, mutta halvemmaksi tulee, jos ostaa tarjoustalosta tms. jonkin parin euron ison muoviämpärin, desimitan (tärkee ase) ja sitte ostaa vähän isommassa erässä maltoa ja perusheraa ja sekoittelee ne sit siinä mpärissä. Kreatiinia ja aminohappoja jos haluaa TOSI ISOKSI. ;)

Tosiaan, kyllähän ton voi sen ämpärin takia ostaa

Mistä tiesit että aion ostaa tota sen ämpärin takia?:D Oot varmaan oikeessa, fiksumpaa olis ostaa jostain kannellinen ämpäri ja heraa ja maltoa. Täytyykin varmaan tehdä niin, heti kun meidän kylän Robbariin tulee niitä, tällä hetkellä ei remontin takia ole, eikä paljon muutakaan..

Mistä tiesit että aion ostaa tota sen ämpärin takia?:D

Jotenki arvasin, koska se pönikkä on melkeen jokaisella kaverilla sekoituspurkkina :) Itse sekoittaminen tosiaan kannattaa - tietääpähän ainakin aina, mitä menee kurkusta alas.

G-massaa on tullut litkittyä,hyvää,halpaa,sekaan lisännyt glutaa,kreaa,meitin salin isoimmat karjut vetelee ks. tavaraa.:rock:.

Itsekkin ostin tollanen 6kg Ananas kanisterin ja hienoa että joku sitä ananasta on kehunut :D vähän hirvitti ostaa kun ei ollut kun ananas ja mustikka vaihtoehtoina. Eikö tuo kilohinnaltaan kauhea kallistakaan ole.

G-mass on pahan makusta. mutta toimii olen käyttänyt sitä kaks 2Kg purkkii ja olen saanut painoo lisää 9 kiloo :D mutta en koskaan osta sitä enää.

G-mass on pahan makusta. mutta toimii olen käyttänyt sitä kaks 2Kg purkkii ja olen saanut painoo lisää 9 kiloo :D mutta en koskaan osta sitä enää.

Oliko läskiä vai lihasta? Painoa saa lisää millä vaan missä on kaloreita mutta se on eri asia onk se paino lihasta vai fläsää. Millasia annoksia otit? Ja kuinka usein? Ja missä ajassa tuo 9kg tuli?

Itse kanssa ostin siltä pohjalta tuon kannun kun tuttu kokeili ja sai 6kg pöntöllä 12kg massaa lisää.. osa jäi mutta kyllä siinä pötsiä ym hyytelöä tulee kanssa kuulemma.

Ei jäänyt kovin hyvää kuvaa kyseisestä firmasta, kun nettitilausta en koskaan saanut, en edes mitään ilmoitusta, että tavara olisi loppu tai muuta vastaavaa. Jälleenmyyjältä sitten hain törpöllisen Afteria ja sehän tuli suoraan peräpäästä ulos 5 minuuttia juomisen jälkeen. Henk.koht en sen firman tuotteisiin kajoa enää ikinä.

Oliko läskiä vai lihasta? Painoa saa lisää millä vaan missä on kaloreita mutta se on eri asia onk se paino lihasta vai fläsää. Millasia annoksia otit? Ja kuinka usein? Ja missä ajassa tuo 9kg tuli?[/QUOTE

no ei ainakaan läskinä :D söin treenin jälkeen se 160g .4 kuukaudessa tuli toi lisä paino.

Itse kanssa ostin siltä pohjalta tuon kannun kun tuttu kokeili ja sai 6kg pöntöllä 12kg massaa lisää.. osa jäi mutta kyllä siinä pötsiä ym hyytelöä tulee kanssa kuulemma.

6kg pöntöllä 12kg massaa:david:

Treenaamalla ja syömällä se massa on tullut:whip:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom