Leader CLA Strong

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Järvii
  • Aloitettu Aloitettu
http://www.p-store.fi/product_info.php?manufacturers_id=52&products_id=443

Käyttääkö kukaan noita tai onko joku edes kokeillut?

Itseäni kiinnostaisi ostaa noita ja haluaisin tietää onko noilla hyöty/haittavaikutuksia.

Lähinnä haluaisin tietää, että alkaako tuon käyttäminen pukkaamaan finnejä? Itselläni ainakin kun on paha akne..

Eli kokemuksia ja vaikutuksia kaivattaisiin! :worship:

Ja kyllä, haulla en löytänyt yhtäkään aihetta kyseisistä tabuista.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lähinnä haluaisin tietää, että alkaako tuon käyttäminen pukkaamaan finnejä? Itselläni ainakin kun on paha akne...
Tuote on vieras, mutta aknen puolesta oma kokemus on se, että kaikki se helvetinmoinen aika ja vaiva mikä menee kun yrittää rasvata rassata puhdistaa ja puristaa finnejänsä, puputtaa lääkkeitä tai miettiä mitä safkoja varoa, menee ihan helvetin hukkaan. Jos niitä finnejä on 18 vuotiaana, niin ei niistä vaan piru pääse eroon itkemälläkään muuten kuin passailemalla pari vuotta. Sama syödä mitä huvittaa, lisäravinteet mukaan luettuna, kun ei ne näpyt muuten katoa kuin ajan myötä. Ja ne clearasilit voi ihan yhtä hyvin tunkea vaikka...

Jos niitä finnejä on 18 vuotiaana, niin ei niistä vaan piru pääse eroon itkemälläkään muuten kuin passailemalla pari vuotta. Sama syödä mitä huvittaa, lisäravinteet mukaan luettuna, kun ei ne näpyt muuten katoa kuin ajan myötä. Ja ne clearasilit voi ihan yhtä hyvin tunkea vaikka...

nyt vähän offtopiccia mutta aknesta pääsee todella helpolla käymällä ihotautilääkärillä siellä se määrää roacuttan kuurin ja vuoden päästä olet siloposki . helppoa ?

Juu, kunnon voiteilla lähtee pois. Ja mitä CLA:han tulee, eikös porukat ole valitelleet käytön seurauksena tulleista vatsavaivoista? Puskee kuulemma safkat pahimmassa mahdollisessa tapauksessa suoraan läpi...

ei oo näkyny mitään ongelmia tai hyötyjä iha ku vettä ois kapselissa. =) kaks purkkii kohta syöny ja lisää en tule ostamaa :P

http://www.p-store.fi/product_info.php?manufacturers_id=52&products_id=443

Käyttääkö kukaan noita tai onko joku edes kokeillut?

Itseäni kiinnostaisi ostaa noita ja haluaisin tietää onko noilla hyöty/haittavaikutuksia.

Lähinnä haluaisin tietää, että alkaako tuon käyttäminen pukkaamaan finnejä? Itselläni ainakin kun on paha akne..

Eli kokemuksia ja vaikutuksia kaivattaisiin! :worship:

Ja kyllä, haulla en löytänyt yhtäkään aihetta kyseisistä tabuista.

Itse olen käyttänyt kyseistä cla:ta pari kolme vuotta päivittäin. Haittavaikutuksia en ole huomannut, eli en usko että sullekkaan mitään rasvapatteja alkaa muodostumaan. Kyseessähän on rasva-aineenvaihduntaa kiihdyttävä aine.
Mitä tulee Clan kiinteyttävään vaikutukseen, niin uskon sen hieman auttavan tässä, varsinkin jos on vähähiilihydraattinen ruokavalio/ dieetti menossa. Mulla ainaskin on ollut sellainen kuva.
Itse olen syönyt sitä ympäri vuotisesti ihan senkin takia, etten ole ollut kertaakaan kipeänä kun olen syönyt sitä, eli puheet cla:n tulehduksia aiheuttavien aineiden eliminoinnista olisi kokemukseni perusteella totta. Aikaisemmin sairastelin aika usein.
Hyvä tuote siinäkin mielessä, että tätä ei tarvii ottaa kuin 3 tabua normaalin 6 sijaan.

Oukhei, elikkä ei ainakaan tarvitse noita CLA:ta syödessä pelätä, että niiden käyttö lisää finnejä.. Hienoa :rock:

Siis häh, CLA:n syönti vähentää sairastumista?
Mikäs tekijä noissa tabuissa on että ne vähentävät sairautta?

Ei kai tämä viittaa jotenkin siihen:

"CLA+ vähentää tulehdussytokiinien määrää veressä ja muissa kudoksissa.Tulehdussytokiinit liittyvät paitsi lihavuuteen myös kaikkiin kroonisiin tauteihin."

Jooh, kyllä nuo tabut sen verran näyttävät lupailevan että koekäyttöön ainakin ostan. Jos noita vaikka sen parin purkin verran koittelisi...

Ja sillä tarkoituksella alunperin olin noita ostamassa että ne olisivat "boosterina" dietillä.

Vaikka ostopäätökseni olen jo tehnyt niin silti kuuntelisin mielelläni lisää kokemuksia muilta käyttäjiltä :)

No mäkin tarkoitin juuri tuota, että kyllä ne vähän kiinteytti. Mä söin noita muistaakseni 6 purkkia(tai 3)...Nyt pitäs hakee uusia ku edelliset loppu syksyllä. Sairastumisiin en huomannut eroa ku muutenkaan en ole juuri ikinä kipeenä.

Leader CLA Strong
http://www.netanttila.com/webapp/wc...d=3171418&catalogId=1444&ddkey=ProductDisplay

Fast green tea
http://www.netanttila.com/webapp/wc...d=3171418&catalogId=1444&ddkey=ProductDisplay

Voiko noita Leaderin CLA Strong pillereitä käyttää Fastin Green Tea pillerien kanssa samaan aikaan? Onko siitä yhtään hyötyä?

Kysymys mielummin toisinpäin, miksei voisi? Ei ne ole mitään lääkkeitä vaan perus lisäravinteita. Jos on muuten ruokavalio kunnossa ja oot dieetillä niin varmastikin nuo pientä lisähyötyä tuo aineenvaihdunnan parantamisen kautta ja saattaa rasvakin sen vuoksi palaa hieman paremmin. Vetele menemään vaan ;) Mitään järkyttävää säikeille leikkautumista pelkästään noiden avulla on turha odottaa, ne korkeintaan tukee sun dieettiä jos muut asiat kunnossa. Ite mm. käytän dieetilläni tällä hetkellä niin vihreää teetä jota juon jonku kupin päivässä ja sitä on myös Mass Burner kapseleissa mitä syön 3x2 päivässä ja nyt otin huvikseen kauniimmalta puoliskolta dieetiltä jääneet CLA:n loput lisäksi näille viimesille kahelle viikolle. Mitään dramaattista ne ei varmasti tee, mutta ei niistä saletisti haittaakaan ole.

Juu dieetillä olen ja ruokavaliota parantamassa. Okei hyvältä kuullostaa. :) Kiitos. ;)

Tutkimusten mukaan vihreä tee toimii parhaiten kofeiinin kanssa. Pari kofu tabua vihreän teen kanssa. Jonkun tutkimuksen mukaan 1500mg´/pvä jaettuna kolmeen osaan lienee varsin toimiva setti. Tosin erot olivat marginaalisia, mutta eihän tuo kallista ole. Varsinkin alussa antaa virtaa uskomattoman hyvin ja hiki lentää. Tuohon sitten kaveriksi myöhemmin joku toimiva fat burneri, esim. USP Labs Oxy Elite Pro niin hyvä tulee.

Itselläni alkoi CLA närästää joskus kun söin purkin. Aina tuli vähän ihmeellinen tunne vatsaan ja närästi lisäksi. Mitään iloa ko. tuotteesta ei ollut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom