LBMI (Lean Body Mass Index)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TemeT
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Hulkki sanoi:
Nimenomaan, aika helposti voisi mielestäni todistaa nuo rajat virheellisiksi vain pistämällä jonkun keskivertoa lahjakkaamman kaverin syömään kuin hullu ja treenaamaan siinä ohessa kovaa vaikka 5 vuoden ajan. Siinä vaiheessa kun painoa olisi 150+ kg, olisi myös rasvatonta massaa sen verran että LBMI olisi varmasti yli 30 (ja rasvaprosentti melkoinen).

Sumopainijat ovat tuota luokkaa. Näyttäisi heistä parhailla olevan FFMI olevan 30 kieppeillä ja ylikin. Ovatko naturaaleja?

(99x0,80):(1,85x1,85) = 23,16.

Nuo nettisivujen rasvalaskurit antoi 15% rasvaksi, mutten sitä usko, joten laskin alakanttiin. 15% näyttäisi 24,61.

Eli tuokaan ei ole luotettava. Riippu täysin ruumiinrakenteesta. Eli en ole hintelä, vaan esim lantio ja rintakehä on iso ilman lihaksiakin ja läskitöntä painoa tulee enemmän mitä jollakin mick jaggerilla. Eli en ole lähelläkään esim. Miken kehitystä. Miken kunnossa painaisin ehkä 110kg pienemmällä prosentilla?

Bloo sanoi:
20.3 :david: :rock: ennoo kynis

muistelin, että oot aika hoikas kunnossa vielä ja tsekkasin tuolta profilesta, että oot 167/58 ja aloin vähän laskeskelee tota.

jos sun rasvaprosentti olis 5, tulisi tulokseksi = 19.76, eli ootko omasta mielestäsi oikeasti vielä totakin tiukemmassa kunnossa, vai teitkö kenties laskuvirheen (tai minä)?

Ennoo jaksanu vaihtaa painoa, nyk 63.5kg näytti mittari.
;) Tarkempi siis 20.37.... eli oikeastaan 20.4.

ok, en tota tosiaan maininnut, mutta arvelinkin, että statsit siellä on vaan päivittämättä jäänyt :)

Tsemii treeneihin :rock: on hyvä, että pakkikselta alkaa löytyä enemmänkin noin nuoria, mutta asiallisesti kirjottavia kavereita :thumbs:

Mike sanoi:
Tässä kuntoa nyt.
Oot sä kyllä paljon jykevämmissä massoissa kuin minä; mun pitäisi painaa varmaan yli 110 kiloa jotta näyttäisin samalta. Kumma juttu, ei näköjään pysty kahta eripituista jamppaa vertailemaan sitten edes (L)BMI:n avulla.

Hulkki sanoi:
Oot sä kyllä paljon jykevämmissä massoissa kuin minä; mun pitäisi painaa varmaan yli 110 kiloa jotta näyttäisin samalta. Kumma juttu, ei näköjään pysty kahta eripituista jamppaa vertailemaan sitten edes (L)BMI:n avulla.
Tuossa 1995 tutkimuksessa LBMI:t normalisoitiin vielä lisäämällä LBMI;hin 6.3x(1.80-pituus) ennen vertailua. Jos Mikelle ja Hulkiille tehdään tuon tutkimuksen mukainen normalisointi, niin Miken LBMI on 27 ja Hulkin 25. Normalisoidulla LBMI:llä verrattuna Hulkin pitäisi saada 6 kiloa lisää, että olisi Miken kanssa tasoissa.

Edit: Siis Hulkkihan on nyt tutkijoiden väittämällä naturajalla :).

0,87*89.5/(1.82*1.82)=23,5 en usko tuota veikkaisin enemmän 20 luokkaa osaisiko joku rasvaexpertti arvioida kehon rasvaprosenttini jos heitän pari kuvaa?

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Nyt (0.93x87)/(1,83x1,83)=24,2
Mutta dieetin alussa (0,915x90)/(1,83x1,83)=24,6

Mä laskeskelin niinpäin, että mikä mun rasvaprossan pitää olla, että pääsisin arvoon 25 .... (116 - (25*1,84*1,84)) / 116 = 0,27 eli rasvaprossa olisi 27 tällä hetkellä, mikä valitettavasti taitaa jopa pitää paikkansa... sitä rasvaa voi jopa olla enemmänkin... :itku:

täh

0,8*98 kg / 1,82*1,82 = 23,67
tai
0,85*98 kg / 1,82*1,82 = 25,15

Mul on kuvat tuolla vippipuolella parin viikon takaa ja haluaisin
tietty uskoa tuohon 15 prossan rasvaan. Mutta kun kattoo jotain
Hulkkii tai Mikee niin en tiedä missä mättää. Ei toi indeksi voi olla
kovin luotettava. Ehkä tossa ei huomioida sitä nesteen määrää mitä
sulla on sen rasvan lisäksi kun painat vähän enemmän. Koska kyllähän vertailussa mä oon oikeesti ihan rääpäle.

otetaan vanha threadi ylös

jarska sanoi:
Nyt (0.93x87)/(1,83x1,83)=24,2
Mutta dieetin alussa (0,915x90)/(1,83x1,83)=24,6

Lihaa on tullut nyt pikkaisen lisää. Nyt LBMI=25,6. :)

jarska sanoi:
Lihaa on tullut nyt pikkaisen lisää. Nyt LBMI=25,6. :)

Itse sain 24.7. Onko rasvat sulla kovinkin alhaalla?

jarska sanoi:
Lihaa on tullut nyt pikkaisen lisää. Nyt LBMI=25,6.
Hmmm, näyttäisi siis tutkijoiden naturajat olevan aivan täyttä paskaa koska mullakin on aamupainon ja pihtimittauksen perusteella LBMI nyt 26.6 ja jopa normalisoitu LBMI on 26.1 eli selkeästi yli 25. Toisaalta pihtimittaus ei ole mikään äärimmäisen tarkka mittausmenetelmä, upotusmittaus tai DEXA-scan olisi parempi.

Voi perse. Päteeköhän nuo naisiinkin... meikä ois niinko 20% rasvoilla just ja just kynis... 17,63... kun oisin edes NORMAALI! Yhyyyyyy!! :itku:

Mike sanoi:
Tää on tätä kun himmaillaan rojuttelua, kyllä sitä ton +90kg pystyy pitämään. En mä tiedä miten tuon nyt laskin, mutta eiköhän se paikkansa pidä. Tässä kuntoa nyt. Pipo kuuluu varustukseen kun mulla on kuulemma pää jäässä.

Btw. haluatko Hulkster modeksi?

natutoukokuu.jpg

Himmaillaan rojuttelua??
Sä painat vain 90kg ja olet silti noin hyvässä kunnossa. Miten pitkä sä oikein olet? Vittu,kun joskus pääsisi itsekin tollaseen kuntoon. Laitahan Mike lisää noita uusia kuvia, ne motivoi ainakin mua treenaamaan kovempaa!

Suositut

Back
Ylös Bottom